-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільний автобус
Завершена
1 850 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2019 10:44 - 13.01.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «АВТО-РЕГІОН» умовам тендерної документації
Номер:
073056fb480a4ce0a7fc7e6ec87fc448
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-21-000866-b.c3
Назва:
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «АВТО-РЕГІОН» умовам тендерної документації
Вимога:
ТОВ «АВТО-РЕГІОН» було подано тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі відкриті торги на закупівлю товару ДК 021:2015-Код 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус).
За результатом проведеного 20.01.2020 електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ «АВТО-РЕГІОН» визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 7 від 21.01.2020 тендерна пропозиція ТОВ «АВТО-РЕГІОН» була відхилена на підставі п. 4 ч. 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: ТОВ «АВТО-РЕГІОН» не було заповнено пункти 10.1 та 10.3 розділу X. «Строк дії договору» Проекту договору, який було наданого у складі тендерної пропозиції.
Згідно з пунктом 3 розділу VI Тендерної документації для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» ДК 021:2015-Код 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус), затвердженої рішенням тендерного комітету, протокол № 30 від « 20 » грудня 2019 року (далі - Тендерна документація), для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його заповненим (крім ціни, загальної суми договору та реквізитів Замовника) та підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції.
Пункти 10.1 та 10.3 розділу X. «Строк дії договору» Проекту договору містять наступну інформацію:
«10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до « » _____________2020 р., та у в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним .
10.3. Дія Договору припиняється « » 2020р.
- достроково за згодою Сторін;
- з інших підстав, передбачених чинним законодавством України, та умовами цього Договору.».
Разом з цим, Замовник у пункті 4 розділу VI Тендерної документації зазначає, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.
Відповідно до частини першої статті 251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Статтею 252 Цивільного кодексу України визначено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Згідно з положеннями частини першої статті 254 Цивільного кодексу України строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку.
У пунктах 10.1 та 10.3 розділу X. «Строк дії договору» Проекту договору, наданого ТОВ «АВТО-РЕГІОН» у складі своєї тендерної пропозиції, строк визначається саме роками, що не суперечить вимогам законодавства та Тендерної документації.
Наголошуємо, що у Тендерній документації Замовник не визначив окремих вимог до порядку заповнення залишених проміжків, які містяться пунктах 10.1 та 10.3 розділу X. «Строк дії договору» Проекту договору.
Замовником у Тендерній документації та безпосередньо у пунктах 10.1 та 10.3 розділу X. «Строк дії договору» Проекту договору не зазначено, яку саме інформацію Учасник має вказати у залишених проміжках, які містяться у пунктах 10.1 та 10.3 розділу X. «Строк дії договору» Проекту договору.
Залишені Замовником у пунктах 10.1 та 10.3 Проекту договору наступні символи
«« » _____________ та « » » не несуть для Учасника жодної інформації та не вказують, що саме хоче бачити Замовник у цих пунктах.
Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АВТО-РЕГІОН» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі засідання тендерного комітету № 7 від 21.01.2020, та звертається до Ковалівської сільської ради з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, які саме положення Тендерної документації було порушено ТОВ «АВТО-РЕГІОН» при зазначенні у пунктах 10.1 та 10.3 розділу X. «Строк дії договору» Проекту договору строку, який визначено саме у роках.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2020 10:44
Опис причини скасування:
Коректування
Дата скасування:
23.01.2020 11:20
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на тендерну документацію
Номер:
f1516c01001d4753b28adddf976b5622
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-21-000866-b.c2
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Дискримінаційні технічні та якісні характеристики товару у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Ковалівська ср.pdf 11.01.2020 15:44
- Платіжне доручення 708.pdf 11.01.2020 15:44
- рішення від 14.01.2020 № 712.pdf 14.01.2020 23:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2020 15:44
Опис причини скасування:
Відсутність причин у оскарженні
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.01.2020 11:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.01.2020 23:46
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
Номер:
86c21525cf4b4bdea45915c7878e84d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-21-000866-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі оголошеної Ковалівською сільською радою, за ідентифікатором закупівлі UA-2019-12-21-000866-b, встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі ДК 021:2015:34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус), передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
1. В п.8 відповідно до Технічних та якісних характеристик товару зазначених у Додатку №1 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та визначає технічні вимоги до шкільного автобусу, що буде предметом закупівлі, зазначено: Ширина – не більше 2300мм, Висота - від 2700 до 2900 мм. Звертаємо Вашу увагу, взяти участь у тендері може лише продукція одного конкретного виробника.
- Вважаємо, що тендерна документація Замовника в цій частині є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо намір взяти участь в тендері з пропозицією шкільного автобусу марки «Еталон» виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», що має ширину у 2342 мм, та у висоту 2940 мм з наступних підстав.
Ширина та висота всіх моделей шкільних автобусів марки «Еталон» вища та ширша за висоту та ширину автобуса згідно вимоги Замовника аж на 42 мм (чи 4,2 см) у ширину та на 40 мм (чи 4,0 см) у висоту. Для автобуса така різниця у ширині та висоті взагалі не грає жодної ролі та не виконує жодного функціоналу, і не може існувати жодного належного і допустимого обґрунтування чому шкільний автобус не може мати ширину - 2342 мм та висоту - 2940 мм. Проте встановлення Замовником вимоги саме ширини не більше 2300 мм та висоти не більше 2900 мм заважає нам взяти участь у тендері.
Визначення Замовником в тендерній документації максимальної ширини та висоти автобусу саме на рівні ширині не більше 2300 мм та висоті не більше 2900 мм, не є обґрунтованим та звужує коло потенційних учасників тендеру, зокрема щодо шкільних автобусів марки «Еталон», штучно обмежуючи таким чином конкуренцію на такому відкритому тендері.
Так, єдиним критерієм відповідності шкільного автобусу встановленим нормам та стандартам є відповідність його держаному стандарту – ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги», що затверджений Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 27 квітня 2009 року N 168. Саме цей стандарт на законодавчому рівні встановлює всі необхідні технічні параметри, які необхідні для шкільного автобусу, тобто визначає ті характеристики, що впливають на властивості шкільного автобусу, на його призначення та можливість використовувати за своїм цільовим призначенням.
Єдиним критерієм відповідності автобусу встановленому стандарту є наявність сертифікату типу та виданому на його основі сертифікату відповідності. Сертифікат типу та сертифікат відповідності на шкільні автобуси видаються згідно Порядку затвердження конструкції транспортних засобів та ведення реєстру сертифікатів типу, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521. Наявність сертифікатів, передбачених чинним законодавством, означає, що уповноваженим органом проведені всі необхідні дослідження, випробування, перевірки та виміри відносно всіх конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для даного виду транспорту та передбачені відповідним стандартом: всіх технічних параметрів, що впливають на безпеку транспорту, якість, технічний стан та цільове призначення. Для шкільних автобусів в порівнянні з іншими автобусами норми та вимоги стандарту більш жорсткі та деталізовані, і відповідно сертифікація проводиться за більшою кількістю та більш жорстких вимогах.
Тому шкільний автобус, що пройшов сертифікацію компетентного сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства та встановленим нормам і стандартам. Параметри автобусів, які не описані в сертифікаті, не впливають на властивості такого товару як шкільний автобус, не впливають на його якість, безпеку та цільове призначення і можуть визначатися виробниками на свій розсуд. Кількість таких параметрів зовсім не значна, і всі вони відносяться в першу чергу до зовнішнього вигляду автобусу. До таких параметрів і відноситься ширина та висота кузову автобусу, це в першу чергу характеристика зовнішнього вигляду, а не функціонального призначення. Тим більше, що вимоги Замовника щодо ширини автобуса зовсім не значні від параметрів автобуса марки «Еталон», який до речі має найнижчу ціну серед інших шкільних автобусів.
Отже, автобус Еталон є ідентичним, еквівалентним товаром в порівняні з параметрами того автобусу, що вимагається згідно тендерною документацією. При цьому, будучи еквівалентним товаром, наша пропозиція щодо закупівлі саме автобусу Еталон буде відхилена як така, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, тому така відмінність не може бути тим параметром, що обмежує конкуренцію на даному тендері.
Тендерна документація Замовника порушує принцип недискримінації як забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі, рівних прав усіх виробників шкільних автобусів, сертифікованих в Україні.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерною документацією Замовника, а саме її вимогами щодо встановлення максимальної ширини автобусу не більше - 2300 мм та висоти автобуса не більше – від 2700 до 2900 мм , порушені наші права на участь у відкритих торгах.
Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказаний вище пункт технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції: - Довжина – від 8000 до 8600 мм; ширина – до 2500 мм, висота – від 2700 до 3000 мм. У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2020 21:29
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення. Проаналізувавши інформацію, яка розміщена в системі прозоро, а саме сертифікати відповідності, ми прийшли до висновку, що у сукупності усім технічним вимогам Додатку № 1, до Тендерної документації відповідає продукція щонайменше двох виробників шкільних автобусів.
Отже, підстав для внесення змін до запропонованих Вами вимог технічних характеристик не вбачається.
Статус вимоги:
Задоволено