-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло(масло вершкове)
Завершена
174 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 740.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 740.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2019 10:39 - 27.12.2019 10:43
Вимога
Вирішена
Скарга на тендерну документацію Переможця ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
Номер:
e620a241c9dc452d9aeb6acdb54afdb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-21-000450-c.c1
Назва:
Скарга на тендерну документацію Переможця ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
Вимога:
Оскарження протоколу №9 від 08 січня 2020 року засідання тендерного комітету КНП "Маріупольський міський протитуберкульозний диспансер"
При розгляді та аналізу питання щодо предмету закупівлі ДК 021:2015: 15530000-2 "Вершкове масло" було визначено переможця - Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛІБРА-ГРУП”.
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” не погоджується з вищевказаним рішенням, тому що тендерний комітет не зауважив суттєві невідповідності та недоліки щодо поданої технічної документації Переможця ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, а саме:
1. Невідповідність тендерної документаці Переможцяї: ненадання наказу про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Відповідно до абз. 4 п. 13.2. Додатку згідно з п.1 та п.2 частини другої ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати завірені Учасником копії наказів про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №71/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” були надані завірені копії наказів:
1) №1/ІСУ від 22 липня 2019 року “Про розробку та впровадження інтегроаної системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким призначено представника керівництва з якості/керівника групи НАССР та групу НАССР, яка відповідна за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві;
2) №7/ІСУ від 13 серпня 2019 року “Про внесення змін до наказу №1/ІСУ від 22.07.2019р. “Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким змінено склад групи НАССР, яка відповідала за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві”.
Тобто, надані у складі тендерної пропозиції накази якими призначено осіб, відповідальних за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві.
Слід зазначити, що тендерною документацією вимагається надання наказу про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Окрім того, згідно вимог тендерної документації зазначені вище накази необхідно надати згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Таким чином, навіть законодавець розмежовує поняття розроблення, впровадження (введеня в дію) та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Враховуючи вищевикладене, в складі тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція Переможця не ваідповідає вимогам тендерної документації.
2. Невідповідність тендерної документаці Переможцяї: ненадання документів, які підтверджують що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
Згідно з п. 1 та п.2 ч. другої ст.20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”, який (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів, з наданням завірених Цчасником копій документів про акредитацію установи, яка проводила підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації.
У разі відсутності такої акредитації в установі, яка проводила підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу довідку установи (в довільній формі), за підписом керівника цієї установи та скріпленої печаткою, щодо наявності фахівця з досвідом роботи за даним напрямком, котрий проводив підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР.
Також, згідно аналізу поданої документації Учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, маються важливі зауваження, а саме:
В сертифікаті № MQ/80033.СУБХП.66-19 в Реєстрі Органу з сертифікації систем управління зареєстровано 18 листопада 2019., дійсного до 17 листопада 2022р., вказана адреса місця провадження діяльності м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Заорізьке шосе б/н. Учасник ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” не надав Договір оренди за вказаною адресою, а оскільки вулиця не має номера, це ставить під сумнів існування міста провадження діяльності, а також юридичну силу сертифіката. Тому що, відповідно до ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Відповідно до п.4 ст. 263 Реквізитами адреси є: абз. 7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); абз. 8) номер об’єкта (будинку, будівлі, споруди); абз 9) номер корпусу - для об’єктів, які складаються з декількох корпусів; абз.10) номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об’єктом нерухомого майна (за наявності).
Відсутній Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, за адресою м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Запорізьке шосе б/н.
В такому разі, виходячи з ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості.) Тобто вказану адресу: Запорізьке шосе б/н, м. Маріуполь, 87512, Україна в звіті №16-13/270 просто неможливо ідентифікувати.
В Акті №75 від 13 листопада 2019 р., складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відсутня адреса потужності оператору ринку.
Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що рішення засідання тендерного комітету було прийняте неправомірно, та з порушенням вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”. Замовник не об’єктивно та упередженно оцінив і розглянув тендерну пропозицію Переможця, не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив переможцем пропозицію ТОВ “ЛБРА-ГРУП”, хоча повинен був відхилити таку пропозицію відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.01.2020 23:19
Вирішення:
Відповідаючи на Вашу скаргу тендерний комітет КНП «Маріупольський МПТД» доводить до Вашого відома:
1. Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних торгів та Додатками до нього не передбачено пункт 13.2. Додатку
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІБРА - ГРУП» були надані завірені копії наказів:
- №1/ІСУ від 22 липня 2019 року «Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів(ІСУ), яким призначено представника керівництва з якості/керівника групи НАССР та групу НАССР, яка відповідна за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві;
- №7/ІСУ від 13 серпня 2019 року «Про внесення змін до наказу №1/ІСУ від 22.07.2019 року»
- №8/ІСУ від 15 серпня 2019 року «Про застосування інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів(ІСУ)»
3. ТОВ «ЛІБРА - ГРУП» : надав документи ( сертифікати та графік проведення навчання персоналу), які підтверджують що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимогами стандарту ISO 22000:2018 «Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
4. ТОВ «ЛІБРА - ГРУП» надав Договір №2/046/А оренди нежитлового приміщення від 01 серпня 2019 року, який є достатнім для підтвердження вимоги Замовника згідно п.п.а) п.2 Додатку 2 до оголошення, а саме: «завірені Учасником копії правовстановлюючих документів( дійсних на дату подання Учасником пропозиції), підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, призначених для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від – 18С0 до 0 С0 та/або від 0 0 до + 5С0 відповідно до умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються».
5. ТОВ «ЛІБРА - ГРУП» надав акт №75 від 13 листопада 2019 року, складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за адресою: 87537, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Купріна буд. 10, приміщення 129 (згідно Договору №2/046/А оренди нежитлового приміщення від 01 серпня 2019 року).
З огляду вищевказаного, тендерний комітет КНП «Маріупольський МПТД» вважає, що ТОВ «ЛІБРА - ГРУП» повністю виконав вимоги Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні