-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам"яне)
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2019 21:26 - 06.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Полипром Сервис»
Номер:
147aa8caefbb425488a5a6b9798263f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-005551-b.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Полипром Сервис»
Скарга:
Опис у доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2019-12-20-005551-b.docx 25.01.2020 19:23
- скарга UA-2019-12-20-005551-b.pdf 25.01.2020 19:23
- Платіжне доручення 1011.pdf 25.01.2020 19:23
- Рішення від 29.01.2020 № 1798 + лист Замовнику.pdf 29.01.2020 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2020 №2613 .pdf 12.02.2020 14:44
- рішення від 11.02.2020 №2613 .pdf 14.02.2020 20:43
- відповідь в АМКУ вугілля.doc 10.02.2020 12:36
- пояснення на скаргу Полипром Сервис вугілля.pdf 10.02.2020 12:58
- протокол 11 скасування рішення про визнання Облпаливо переможцем.doc 20.02.2020 14:51
- протокол 11 скасування рішення про визнання Облпаливо переможцем.doc 20.02.2020 14:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.01.2020 19:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2020 20:43
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2020 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання вимог про скасування ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" переможцем
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
bf7c679c27144945a1676ebf2a34bdbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-005551-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Переглянувши тендерну документацію Замовника, було виявлено, що документація містить порушення вимог статті 3, частини третьої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки містить дискримінаційні вимоги, що призводять до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Відповідно до пункту А частини 1 Розділу III кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Тендерна пропозиція подається в цілому щодо предмета закупвілі. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
П.п. 3.3 п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, встановленні кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, а саме:
«… 3.3. Копії документів, підтверджуючих наявність складу та вагової на території Великомихайлівського району Одеської області чи мобільних ваг які можуть бути розташовані на території даного району (якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільної вагової, яка буде розміщена на території Великомихайлівського району. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг …».
Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які вже мають у власності або які вже орендують складські приміщення та вагову на території Великомихайлівського району Одеської області. В тому випадку, якщо учасник учасник має складські приміщення в іншому районі Одеської області, або інших областях його тендерна пропозиція буде відхилена.
Звертаємо увагу не те, що наше товариство має можливість постачати вугілля безпосередньо до місця призначення, а тому нема потреби орендувати додатково склад та вагу на території зазначеного району.
Встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують відповідні складські приміщення та вагову на території Великомихайлівського району Одеської області.
Вимога, щодо наявності складу на території даного району є необґрунтованою та недоречною.
Встановлена вимога позбавляє значну кількість потенційних учасників, що мають можливість постачання товару по мірі необхідності та за заявками Замовника з інших районів Одеської області прийняти участь у тендері, що призведе до спотворення закупівлі шляхом обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Наявність складських приміщень на території району жодним чином не є заходом, щодо гарантії своєчасної поставки товару.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення, щодо визнання подібних вимог дискримінаційними (Рішення № 4041-р/пк-пз від 04.04.2019).
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення, щодо визнання подібних вимог дискримінаційними.
На нашу думку, Замовник (в частині встановлення зазначеної вище умови тендерної документації), порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону та основний принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Вважаємо що, встановлення Замовником даної умов порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО:
1) Внести зміни до тендерної документації, а саме: привести у відповідність з чинним законодавством підпункт 3.3 пункту Додатку 1 до тендерної документації.
2) Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України усунувши дискримінаційні вимоги, які передбаченні документацію.
У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2019 11:15
Вирішення:
відповідні зміни внесені
Статус вимоги:
Задоволено