-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код CPV за ДК 021:2015- 79710000-4 Охороні послуги (Фізична охорона майна замовника на території площі Грецької, Центрального скверу, дитячого парку Веселка, скверу біля ЦНАП, парку Гурова без зони барбекю, парку Гурова окрема зона барбекю, площі Свободи, пляжу Піщаний м. Маріуполя з матеріальною відповідальністю)
на 2020 рік
Завершена
4 269 741.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 697.41 UAH
мін. крок: 1% або 42 697.41 UAH
Період оскарження:
20.12.2019 16:57 - 16.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ТД Кваліфікаційних вимог
Номер:
15f6f46c0004465c9f6a0a99e5cfa351
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-004768-b.b2
Назва:
ТД Кваліфікаційних вимог
Вимога:
Вважаємо, що Ваше тлумачення Ліцензійних умов відбувається на користь вже визначеного Вами переможця який має дозвіл на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку.
Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що наявність такого дозволу не є обов’язковою вимогою для суб’єкта господарювання що використовує у своїй діяльності транспорт реагування.
Відповідно до Постанови КМУ № 960 від 18.11.2015р. (на яке Ви до речі посилаєтесь) що затверджує Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності ( п. 12.1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Ця норма не забороняє експлуацію засобів зв’язку не потребуючих отримання дозволів.
Як і раніше вважаємо цю вимогу дискримінаційною і наполягаємо на її виключення з вимог до учасника торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2019 13:26
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник!
Тендерним комітетом Маріупольського комунального підприємства зеленого будівництва була розглянута Ваша вимога UA-2019-12-20-004768-b.b2 що подана 26.12. 2019, в якій ви вимагаєте виключити з Тендерної документації вимогу про те, що учасник повинен мати копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, виданих учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею, або копій договорів оренди радіоелектронних засобів з копією дозволів орендодавця на експлуатацію радіоелектронних засобів в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлєю..
За результатами розгляду скарги повідомляємо наступне.
Тендерний комітет Замовника у своєї діяльності керується нормами діючого законодавства України та дотримується принципів здійснення закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» для забезпечення охоронної діяльності суб'єкт охоронної діяльності повинен мати транспорт реагування, який є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Крім того, відповідно до п.8 ч.1 ст.10 цього Закону під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах.
Також, п.1 ч.12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 передбачено, що обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Згідно з п. 2 ч.13 зазначених Ліцензійних вимог під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.
Крім того, відповідно до пунктів 2.1 - 2.3 Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 № 375:
- транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку;
- засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності;
- засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких вимагає наявності відповідних дозволів, використовуються лише після отримання таких дозволів у порядку та на умовах, визначених Законом України „Про радіочастотний ресурс України”.
Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо за вашу активну позицію!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ТД Кваліфікаційних вимог
Номер:
f6ebb76d1e504a8f916990375522f55d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-004768-b.b1
Назва:
ТД Кваліфікаційних вимог
Вимога:
У пункти 3 додатку № 2 до ТД Кваліфікаційних вимог є чітка дискримінаційна умова до інших учасників торгів, що може розглядатися як порушення тендерної процедури.
Так, там вказано: учасник повинен мати «копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею, або копій договорів оренди радіоелектронних засобів з копією дозволів орендодавця на експлуатацію радіоелектронних засобів в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею».
Це не є обов’язковою вимогою для суб’єкта господарювання при реєстрації та отримання ліцензії на відповідний вид діяльності. В України існує 4G зв'язок, якій є набагато надійнішім та захищеним і успішно використовується суб’єктами охоронної діяльності. До того ж є засоби зв’язку відповідного радіусу дії, які не потребують наявності дозволів і також успішно використовуються.
Вказаній умовами тендеру спосіб радіоелектронного зв’язку є АНАХРОНІЗМОМ та може прослуховуватися з метою отримання конфіденційної інформації клієнта, що в умовах проведення операції об’єднаних сил у регіоні може статі суттєвою загрозою.
Тому, ВИМАГАЄМО виключити цей пункт з кваліфікаційних вимог до учасників тендеру.
Все це налаштовує на думку, що тендерним комітетом переможець вже визначений.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом виключення дискримінаційних норм та корупційної складової.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2019 11:31
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник!
Тендерним комітетом Маріупольського комунального підприємства зеленого будівництва була розглянута Ваша вимога UA-2019-12-20-004768-b.b1 що подана 23.12. 2019, в якій ви вимагаєте виключити з пункту 3 додатку № 2 до Тендерної документації з кваліфікаційних вимог до учасників тендеру вимогу про те, що учасник повинен мати копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, виданих учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею, або копій договорів оренди радіоелектронних засобів з копією дозволів орендодавця на експлуатацію радіоелектронних засобів в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлєю. Свою вимогу Ви обгрунтовуєте тим, що це не є обов’язковою вимогою для суб’єкта господарювання при реєстрації та отримання ліцензії на відповідний вид діяльності. За результатами розгляду скарги повідомляємо наступне.
Об'єкти щодо яких повинна здійснюватися їх охорона згідно з умовами закупівлі є об'єктами власності територіальної громади міста Маріуполь, які розташовані на об'єктах благоустрою міста, придбані за кошти місцевого бюджету та мають значення для громадян міста як території загального користування. Для оперативного реагування на можливі спроби будь-яких протиправних дій відносно зазначених об'єктів благоустрою та елементів благоустрою розташованих на їх територіях, замовником прийнято рішення про необхідність забезпечення персоналу охорони надійним та безперервним радіозв'язком.
Згідно з ч.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» для забезпечення охоронної діяльності суб'єкт охоронної діяльності повинен мати транспорт реагування, який є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Крім того, відповідно до п.8 ч.1 ст.10 цього Закону під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах.
Також, п.1 ч.12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 передбачено, що обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Згідно з п. 2 ч.13 зазначених Ліцензійних вимог під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню,
Дякуємо за вашу активну позицію!
P.S. Рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №553-р/пк-ск від 23.03.2016 щодо аналогічної скарги.
Статус вимоги:
Відхилено