-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення інформаційно-рекламних кампаній
Строк надання послуг: протягом 12 місяців з дати підписання договору
Завершена
33 983 206.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 169 916.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 169 916.03 UAH
Період оскарження:
20.12.2019 16:12 - 21.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на результати прекваліфікації
Номер:
bde509f36eeb4e759734a0703ecb2e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-004255-b.a3
Назва:
Скарга на результати прекваліфікації
Скарга:
Замовник (Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”) неправомірно дискваліфікував пропозицію ТОВ "МЕДІА ХАБ"
1. Підстави подання скарги
ТОВ «МЕДІА ХАБ» було подано тендерну пропозицію на участь у відкритих торгах щодо публічної закупівлі: Послуги з проведення інформаційно-рекламних кампаній; Місце надання послуг: Україна, Відповідно до документації; Код ДК 021:2015: 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги; Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-004255-b
Відповідно до ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Оголошення про проведення Процедури закупівлі було оприлюднено 20 грудня 2019 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 25 травня 2020 року. Кінцевий строк оскарження результатів прекваліфікації – 25 червня.2020 року, 00:00.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження
Проаналізувавши Тендерну документацію, зокрема, зазначені у ній кваліфікаційні та інші вимоги до учасників, а також зміст причини дискваліфікації ТОВ «МЕДІА ХАБ» за результатами прекваліфікації, що була оприлюднена Замовником на електронному майданчику закупівель, звертаємо увагу органу оскарження на те, що рішення Замовника про дискваліфікацію було прийнято усупереч Закону України «Про публічні закупівлі», унаслідок чого наше право на чесну конкуренцію було обмежено.
Зокрема, у додатку 7 Тендерної документації Замовник зазначає:
«Окремо в складі тендерної пропозиції Учасник додає свідоцтва про реєстрацію; та/або витяг/-и з реєстру (в т.ч. з електронного реєстру), представництва, дочірньої компанії, материнської компанії та/або інших афілійованих осіб; та/або угоди про партнерство, що є чинними на момент подачі заявки і залишатиметься в силі протягом періоду надання послуг Замовнику за Договором.
Учасник також надає лист у довільній формі з роз’ясненням структури корпоративних відносин між офісами афілійованих осіб, інших юридичних осіб, які разом з цим Учасником входять до однієї групи/мережі та/або працюють під єдиним знаком (брендом) для товарів та послуг, чи мають з Учасником угоду про партнерство.
Також у додатку 7 Тендерної документації Замовник зазначає:
«Учасник підтверджує, що він та/або його афілійовані особи, інші юридичні особи, які разом з цим Учасником входять до однієї групи/мережі та/або працюють під єдиним знаком (брендом) для товарів та послуг має/мають релевантний досвід надання аналогічних предмету закупівлі послуг шляхом підтвердження досвіду реалізації мінімум двох комплексних рекламних комунікаційних кампаній на території України протягом останніх 5 років»
При цьому, Замовник у Тендерній документації уточнює свої вимоги до підтвердження учасником досвіду надання аналогічних послуг:
«* Виконавцем за кожною послугою в рамках рекламної комунікаційною кампанії може бути як сам Учасник, так і його афілійовані особи, або інші юридичні особи, які разом з цим Учасником входять до однієї групи/мережі та/або працюють під єдиним знаком (брендом) для товарів та послуг
У відповідності до вимог Тендерної документації, ТОВ «МЕДІА ХАБ» у складі своєї пропозиції, зокрема було подано Листа з роз'ясненням корпоративних відносин, де зазначено, що ТОВ “МЕДІА ХАБ” має тристоронню партнерську угоду з ТОВ “БРІК” та ТОВ “ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ” (Договір про співробітництво і партнерство від 01 листопада 2019р.), а також скан-копію такого договору та приклади надання аналогічних послуг ТОВ “ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ”. Саме у партнерстві із цими двома компаніями учасник і планував надати послуги Замовнику
Згідно ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Усупереч цьому, у якості причини дискваліфікації ТОВ «МЕДІА ХАБ», Замовником на майданчику електронних закупівель було оприлюднено текст, позбавлений будь-якого раціонального змісту, що не містить посилань на відповідні норми Закону та без зазначення, у чому саме полягає невідповідність пропозиції ТОВ «МЕДІА ХАБ» вимогам ТД, а саме:
«Пропозиція учасника ТОВ “МЕДІА ХАБ” не відповідає таким вимогам: всупереч вимогам п.2 Додатка 7 тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно з якими “Учасник підтверджує, що він та/або його афілійовані особи, інші юридичні особи, які разом з цим Учасником входять до однієї групи/мережі та/або працюють під єдиним знаком (брендом) для товарів та послуг має/мають релевантний досвід надання аналогічних предмету закупівлі послуг шляхом підтвердження досвіду реалізації мінімум двох комплексних рекламних комунікаційних кампаній..” а також вимогами щодо виконавця за кожною послугою “Виконавцем за кожною послугою в рамках рекламної комунікаційною кампанії може бути як сам Учасник, так і його афілійовані особи, або інші юридичні особи, які разом з цим Учасником входять до однієї групи/мережі та/або працюють під єдиним знаком (брендом) для товарів та послуг”, учасником у складі тендерної пропозиції надано приклади реалізації рекламних комунікаційних кампаній, реалізованих ТОВ “ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ”. Учасником в складі тендерної пропозиції подано Листа з роз'ясненням корпоративних відносин, де зазначено, що ТОВ “МЕДІА ХАБ” має тристоронню партнерську угоду з ТОВ “БРІК” та ТОВ “ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ” (Договір про співробітництво і партнерство від 01 листопада 2019р.) та відносини між офісом ТОВ “МЕДІА ХАБ” та офісами ТОВ “БРІК” та ТОВ “ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ” регулюються зазначеним вище договором.»
2. Вимоги суб’єкта оскарження
Виходячи із викладеного вище та керуючись положеннями Конституції України, ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими нормами чинного законодавства , -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобовязати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника -«ТОВ МЕДІА ХАБ»
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги до органу оскарження
2. Тендерна документація
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 24.06.2020 20:50
- ТД_Послуги з реклами_нова редакція (12.05.2020).pdf 24.06.2020 20:50
- квитанція.pdf 24.06.2020 20:50
- рішення від 30..06.2020 № 12727 +лист Замовнику.pdf 30.06.2020 19:52
- Інформація про перенесення розгляду скарги №10052.pdf 14.07.2020 22:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2020 №13805 .pdf 17.07.2020 15:59
- рішення від 16.07.2020 №13805 .pdf 21.07.2020 21:18
- Пояснення по суті Скарги.pdf 03.07.2020 13:32
- Пояснення по суті Скарги.docx 03.07.2020 13:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2020 20:50
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2020 19:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.07.2020 21:18
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА до АМКУ щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні публічних закупівель (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
d57dd27e68c94f3bad8363ac06a3b095
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-004255-b.b2
Назва:
СКАРГА до АМКУ щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні публічних закупівель (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Пунктом 6 Додатку 10 до тендерної документації (Перелік обов’язкових документів для подання у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі) встановлено:
«Лист-підтвердження від Всеукраїнської рекламної коаліції та/або Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив щодо членства в цих організаціях протягом не менше року до дати оголошення закупівлі, згідно з вимогами Додатку 1»
Серед основних принципів ведення господарської діяльності є принцип свободи діяльності у межах дозволених законом.
Вважаємо, що дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки членство в Всеукраїнській рекламній коаліції та/або Міжнародній Асоціації Маркетингових Ініціатив не дають будь яких переваг та додаткових гарантій у сфері надання Рекламних та маркетингових послуг.
Учасники даних асоціацій та коаліцій не є привілейованими у сфері надання відповідних послуг. Дане підтверджується інформацією на офіційних сайтах коаліції (https://vrk.org.ua/priyednatisya-do-vrk.html) та асоціації (http://mami.org.ua/uk/association).
Крім того:
- Членство в асоціація та коаліціях є правом, а не обов’язком.
- Само по собі членство або його відсутність не впливає на якість послуг.
Отже, така вимога є дискримінаційною, не узгоджується з основними принципами публічних закупівель та протирічить положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення № 471 ІА УНН.pdf 13.01.2020 17:22
- Скарга до АМКУ ІА УНН.pdf 13.01.2020 17:22
- ТД_Послуги з інформ-рекл кампаній (1).pdf 13.01.2020 17:22
- рішення від 16.01.2020№827+лст замовнику.pdf 16.01.2020 18:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.2020 №1755.pdf 29.01.2020 15:16
- рішення від 28.01.2020 №1755.pdf 31.01.2020 12:13
- ПРОТОКОЛ внесення змін_Послуги з реклами.docx 24.04.2020 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.01.2020 17:25
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.01.2020 18:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.01.2020 12:13
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2020 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.01.2020 №1755-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації на закупівлю Послуг з проведення інформаційно-рекламних кампаній.