• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Створення програмного комплексу геоінформаційної системи містобудівного кадастру Івано-Франківської міської ради, забезпечення функціонування геоінформаційної системи та введення інформаційних ресурсів

Джерело фінансування - кошти міського бюджету (Загальний фонд 1610180)

Торги не відбулися

2 053 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 267.50 UAH
Період оскарження: 20.12.2019 16:03 - 05.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства

Номер: 6f75f5195b7740528d71ed881fb881b0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-20-002056-c.c1
Назва: Вимога привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Вимога:
Згідно ч.4 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника; у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником у Додатку 5 до Тендерної документації Технічні вимоги Розділ 2., пункт 2.1. Базові вимоги до програмних засобів вказано конкретні програмні засоби, завдяки яким буде реалізовуватися розробка продукту, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Більше того, далі в тексті того ж таки пункту 2.1. "Базові вимоги до програмних засобів" замість вказання в специфікації виразу "або еквівалент" замовником вказано дискримінуючу вимогу "або еквівалент, що розповсюджується з безкоштовною ліцензією на програмне забезпечення". Просимо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства: 1) прибрати з тексту Тендерної документації дискримінуючі вимоги пов'язані з вказанням найменування програмних засобів; 2) замінити словосполучення "або еквівалент, що розповсюджується з безкоштовною ліцензією на програмне забезпечення" на те, що вимагається законом України “Про публічні закупівлі” п.3 ч.2 ст.22 , а саме на вираз "або еквівалент".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства та повідомляє наступне щодо перерахованих вимог: 1) прибрати з тексту Тендерної документації дискримінуючі вимоги пов'язані з вказанням найменування програмних засобів: В кожному підпункті додатку 5 до Тендерної документації Технічні вимоги Розділ 2., пункт 2.1. Базові вимоги до програмних засобів - при посиланні на конкретні програмні засоби, за допомогою яких може здійснюватись розробка продукту, присутній вираз "або еквівалент", що відповідає вимогам пункту 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) замінити словосполучення "або еквівалент, що розповсюджується з безкоштовною ліцензією на програмне забезпечення" на те, що вимагається законом України “Про публічні закупівлі” п.3 ч.2 ст.22 , а саме на вираз "або еквівалент": Відповідно до п. 3 ч. 2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Словосполучення "або еквівалент, що розповсюджується з безкоштовною ліцензією на програмне забезпечення" відповідає вимогам пункту 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних умов. Програмним забезпеченням, яке є об'єктом права інтелектуальної власності може використовуватися лише у спосіб та згідно з умовами, визначеними у відповідних дозволах (ліцензіях), виданих особами - суб'єктами права інтелектуальної власності (далі - пропрієтарне програмне забезпечення). У зазначених дозволах (ліцензіях), зокрема, передбачаються обмеження щодо копіювання та модифікації такого програмного забезпечення, а відповідно користувач залежить від розробника в процесі розвитку та масштабуванні власної інформаційної системи. Вищевказані положення містяться також у Розпорядженні Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. N 1588-р «Про схвалення Концепції Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом» (далі - Розпорядження). Програмне забезпечення з відкритим кодом, яке розповсюджується на умовах ліцензування, не обмежує право використання такого програмного забезпечення, зокрема його копіювання та модифікацію. Асортимент та кількість програмного забезпечення з відкритим кодом дозволяє створити прозору конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. У вищевказаному Розпорядженні також обгрунтовано, що міжнародний досвід свідчить, що незважаючи на необхідність значних витрат на початковому етапі запровадження використання програмного забезпечення з відкритим кодом замість пропрієтарного, економія в подальшому в масштабах держави може становити близько 80-87 відсотків, включаючи витрати на адміністрування, адаптацію та перенавчання персоналу
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 03.01.2020 13:48
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства та повідомляє наступне щодо перерахованих вимог: 1) прибрати з тексту Тендерної документації дискримінуючі вимоги пов'язані з вказанням найменування програмних засобів: В кожному підпункті додатку 5 до Тендерної документації Технічні вимоги Розділ 2., пункт 2.1. Базові вимоги до програмних засобів - при посиланні на конкретні програмні засоби, за допомогою яких може здійснюватись розробка продукту, присутній вираз "або еквівалент", що відповідає вимогам пункту 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) замінити словосполучення "або еквівалент, що розповсюджується з безкоштовною ліцензією на програмне забезпечення" на те, що вимагається законом України “Про публічні закупівлі” п.3 ч.2 ст.22 , а саме на вираз "або еквівалент": Відповідно до п. 3 ч. 2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Словосполучення "або еквівалент, що розповсюджується з безкоштовною ліцензією на програмне забезпечення" відповідає вимогам пункту 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних умов. Програмним забезпеченням, яке є об'єктом права інтелектуальної власності може використовуватися лише у спосіб та згідно з умовами, визначеними у відповідних дозволах (ліцензіях), виданих особами - суб'єктами права інтелектуальної власності (далі - пропрієтарне програмне забезпечення). У зазначених дозволах (ліцензіях), зокрема, передбачаються обмеження щодо копіювання та модифікації такого програмного забезпечення, а відповідно користувач залежить від розробника в процесі розвитку та масштабуванні власної інформаційної системи. Вищевказані положення містяться також у Розпорядженні Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. N 1588-р «Про схвалення Концепції Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом» (далі - Розпорядження). Програмне забезпечення з відкритим кодом, яке розповсюджується на умовах ліцензування, не обмежує право використання такого програмного забезпечення, зокрема його копіювання та модифікацію. Асортимент та кількість програмного забезпечення з відкритим кодом дозволяє створити прозору конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. У вищевказаному Розпорядженні також обгрунтовано, що міжнародний досвід свідчить, що незважаючи на необхідність значних витрат на початковому етапі запровадження використання програмного забезпечення з відкритим кодом замість пропрієтарного, економія в подальшому в масштабах держави може становити близько 80-87 відсотків, включаючи витрати на адміністрування, адаптацію та перенавчання персоналу