-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
606 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 060.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2019 14:23 - 01.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Номер:
1af8197366654ab0ac711d21358508e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-002981-b.c4
Назва:
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Скарга:
скарга у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне_доручення.pdf 23.01.2020 17:35
- скарга_н.каховка.pdf 23.01.2020 17:35
- рішення від 28.01.2020 № 1715 + лист Замовнику.pdf 28.01.2020 18:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2020 № 2586.pdf 12.02.2020 14:46
- рішення 11.02.2020 № 2586.pdf 14.02.2020 21:03
- Відповідь 07.02.2020 12:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2020 17:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.02.2020 21:03
Скарга
Відхилено
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Номер:
a90dae3e579046a4a69f067b097fd5fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-002981-b.b3
Назва:
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Скарга:
Текст скарги викладено в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне_доручення.pdf 21.01.2020 17:32
- скарга н_каховка.pdf 21.01.2020 17:32
- супровідний_лист.pdf 03.02.2020 14:53
- сертифікат_2.pdf 03.02.2020 14:53
- сертифікат_1.pdf 03.02.2020 14:53
- рішення від 24.01.2020 №1461 + лист Замовнику.pdf 24.01.2020 22:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2020 № 2307.pdf 07.02.2020 15:11
- рішення від 06.02.2020 № 2307.pdf 11.02.2020 20:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.01.2020 17:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.02.2020 20:33
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
07404459caba44b18cc0e46497823908
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-002981-b.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Текст вимоги викладено у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_н.каховка.pdf 16.01.2020 15:11
- Відповідь 21.01.2020 15:58
Дата подачі:
16.01.2020 15:12
Вирішення:
У відповідь на вимогу ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» від 16.01.2020 №б/н Відділ освіти Новокаховської міської ради повідомляє наступне:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, частина третя статті 30 Закону визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Окрім того, абзацом другим частини першої статті 32 Закону передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимога, подана ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» через електронну систему закупівель, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 16.01.2020 о 15 год 11 хв. не відповідає ні частині третій статті 30 Закону, ані абзацу другому частини першої статті 32 Закону, а отже замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Водночас замовник вважає за необхідне роз’яснити ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» наступне: статтею 30 Закону передбачений вичерпний перелік підстав, за наявності яких замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Закон не передбачає жодних інших підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі. Тобто, для того, щоб замовник мав право застосувати зокрема пункт 4 частини першої статті 30 Закону як підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника необхідно, щоб у тендерній документації була передбачена певна умова, а учасник у своїй пропозиції не виконав цю умову (напр.: не надав документ, що прямо вимагався, або наданий документ не відповідає вимозі за своїм змістом тощо).
Пунктом 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачена наступна умова «у випадку якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, - документи, що підтверджують наявність зобов’язань виробника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі (гарантійний лист виробника товару, виданий на ім’я замовника цієї закупівлі або попередній договір, укладений між учасником та виробником);». Учасник ФОП Цисовський О.О. не є виробником товару, а придбаває його безпосередньо у його виробника ФОП Цисовської Ю.А. (пекарня «Райський хліб» с. Райське м. Нова Каховка Херсонської області), що підтверджується декларацією виробника на товар та іншими документами, що містяться у складі тендерної пропозиції ФОП Цисовського О.О. Водночас на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, учасника ФОП Цисовський О.О. у складі тендерної пропозиції подав гарантійний лист виробника товару ФОП Цисовської Ю.А., який повністю відповідає вимогам тендерної документації щодо його змісту, (розміщений на с. 110 тендерної пропозиції), чим повністю виконав вимоги тендерної документації замовника в цій частині.
Пунктом 5.8.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачена вимога до учасників надати поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що діє та території України. ФОП Цисовський О.О. надав у складі тендерної пропозиції поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що діє та території України на власні транспорті засоби, якими здійснюється доставка товару, що є предметом цієї закупівлі, чим повністю виконав умови тендерної документації в цій частині.
Витребуванням полісів обов’язкового страхування замовник мав на меті переконатися у тому, що транспортні засоби, які використовуються учасником для постачання товару, що є предметом закупівлі, мають усі необхідні документи для того, щоб бути учасником дорожнього руху згідно із законодавством України. Поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що діє та території України, надані ФОП Цисовський О.О. дають замовнику змогу пересвідчитися у тому, що відповідальність власника застрахована у встановленому законодавством порядку.
Зворотній бік аркуша поліса має один і то самий однаковий для усіх полісів текст довідкового характеру (цитуються норми законодавства у галузі страхування), в якому не встановлюються, не змінюються та не скасовуються жодні правовідносини між страховиком та страхувальником. Зворотній бік аркуша поліса не містить і не може містити жодної інформації стосовно умов страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, в чому ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» так само може пересвідчитися, оглянувши власні поліси, або ознайомившись із нормами розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 14.12.2017 №4498 «Про затвердження зразків деяких документів у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та технічних описів до них» (зі змінами). Зворотній бік мають аркуші усіх документів, які подаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, проте ці зворотні аркуші не подаються учасниками, оскільки вони не містять жодної інформації. Підхід до розгляду тендерних пропозицій конкурентів, яким керується ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат», є формальним і свідчить про упереджений та необ’єктивний розгляд їх тендерних пропозицій, що є порушенням норм Закону, зокрема і принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Слід зауважити, що тендерна пропозиція ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» була відхилена замовником не через відсутність зворотного боку свідоцтва про технічну компетенцію лабораторії, а через відсутність додатку до нього, який є його невід’ємною частино та визначає сферу компетенції, що не дає замовнику можливості пересвідчитися в тому, що учасник вправі здійснювати відповідну діяльність з оцінки якісних показників товару.
Пунктом 5.8.3. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «учасник повинен надати документи, видані компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, які підтверджують державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей для транспортування харчових продуктів. Вказані учасником потужності повинні перебувати у державному реєстрі потужностей операторів, що ведеться компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який перебуває у відкритому та безоплатному доступі на офіційному веб сайті такого органу http://www.consumer.gov.ua;».
Учасник ФОП Цисовський О.О. надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, видані компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, які підтверджують державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей для транспортування харчових продуктів, а саме – лист Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області від 11.01.2019 №30-10/54, яким підтверджується державна реєстрація потужностей учасника. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника перевірив чи перебувають потужності оператора ринку ФОП Цисовського О.О. і пересвідчився у тому, що потужності за вказаною ним адресою перебувають у державному реєстрі потужностей.
Оскільки учасник ФОП Цисовський О.О. виконав обидві умови пункту 5.8.3 розділу ІІІ тендерної документації (і надав документ, і встановлено факт перебування потужностей в реєстрі) у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині.
Водночас замовник перевірив інформацію, викладену ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» у своїй вимозі. Звинувачення ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» в тому, що лист від 11.01.2019 №30-10/54, що наданий ФОП Цисовським О.О. у складі своєї тендерної пропозиції, має ознаки підробки, є необґрунтованим, оскільки Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області своїм листом від 17.01.2020 №30-1-вих-2/52-20 підтвердило допущення ним технічної помилки під час реєстрації потужності учасника, чим пояснюються розбіжності у реєстраційних номерах. Державна реєстрація потужності ФОП Цисовського О.О. є незаперечним фактом, що підтверджується даними відповідного державного реєстру.
Розбіжності в реєстраційних номерах відносяться до несуттєвих помилок, оскільки їх допустив навіть не учасник, а орган державної влади під час здійснення ним владних повноважень, а допущена технічна помилка не нівелює та не спростовує юридичного факту державної реєстрації потужності учасника на момент розгляду його тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
d1a9d5bf92164492b9a934876a892794
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-20-002981-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету, відповідно до статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Вами опубліковано оголошення про проведення закупівлі № UA-2019-12-20-002981-b код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, проте не було експортовано тендерну документацію у систему. Наразі я не маю можливості ознайомитися з умовами тендерної документації, оскільки вона не опублікована. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). (частина 1 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Прошу привести Вашу діяльність відповідно до Закону, в іншому випадку вимушені звернутися до Південного офісу Аудитслужби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2019 18:54
Вирішення:
Щодо Вашої скарги повідомляємо, що документація на доопрацюванні і буде прикріплена 23.12.2019
Статус вимоги:
Задоволено