-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Бензин А-95, дизельне паливо по талонам
Торги не відбулися
284 304.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 843.04 UAH
мін. крок: 1% або 2 843.04 UAH
Період оскарження:
19.12.2019 08:32 - 30.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
e3e942bc27b84389921382b1562c524b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-19-000109-c.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП ОККО КОНТРАКТ у закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-19-000109-c, з підстав, передбачених п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0003.pdf 09.01.2020 13:32
Дата подачі:
09.01.2020 13:32
Вирішення:
Шановний учасник!
В першому пункті Вашої вимоги №09/01 від 09.01.2020р. зазначено, що відповідно вимоги, установленій в Додатку 1 до тендерної документації – учасник повинен надати у складі тендреної пропозиції: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація (наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у Мангушському районі , Донецької області, у м. Маріуполь, Костянтинівка, у Запорізькій області у м. Запоріжжі).
У складі пропозиції надано «Довідку про наявність і кількість власних автозаправочних станцій та/або орендованих автозаправочних станцій та/або автозаправочних станцій партнерів на території України та порядок відпуску предмету закупівлі (для заправки бензином автомобільним та паливом дизельним)» вих.. №11 від 02.01.2020р. в даній довідці зазначені адреси всіх АЗС по Україні в тому числів у Мангушському районі (порядковий номер 57), Донецької області (порядковий номер 50-59), у м. Маріуполь (порядковий номер51, 54-56, 58-59), Костянтинівка (порядковий номер53), у Запорізькій області у м. Запоріжжі (порядковий номер 209-212, 217,220). Таким чином даний кваліфікаційний критерій відповідає умовам тендерної документації.
Також повідомляємо, що в тендерній пропозиції не виявлено укладений договір ПП «ОККО-КОНТРАКТ» з ТОВ «ОККО-Рітейл», в якому відповідно до п.9.1 строй дії договору закінчується 31.12.2019р., натомість є договір №ОК/2-2-19/5 від 07.08.2019р. укладений між ПП «ОККО КОНТРАКТ» та ТОВ «ОККО-Рітейл», в якому в п.9.1 зазначено, що договір діє до 31.12.2020року.
В другому пункті Вимоги зазначено: У складі пропозиції замість Ліцензії на провадження виду діяльності з продажу палива Учасником було надано Ліцензію на перевезення грузів, в т.ч. небезпечних, що не відповідає предмету закупівлі, зокрема оптова/роздрібна торгівля.
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п. 4 Розділу 6. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, зазначено «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством». Керучючись ч.1 ст.7 Законгу України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
1) банківська діяльність, діяльність з надання фінансових послуг та інша діяльність, ліцензування якої здійснює Національний банк України відповідно до закону;
2) надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів);
3) професійна діяльність на ринку цінних паперів, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні";
4) діяльність у галузі телебачення і радіомовлення, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення";
5) діяльність у сфері електроенергетики, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ринок електричної енергії", і діяльність у сфері використання ядерної енергії, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії";
6) освітня діяльність, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти;
7) виробництво і торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами і пальним, зберігання пального, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального";
8) надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису) та технічного захисту інформації, за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність";
10) виробництво лікарських засобів, оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами, імпорт лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про лікарські засоби";
11) виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж;
12) виробництво вибухових матеріалів промислового призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
14) виробництво особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, поводження з небезпечними відходами. Не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами;
15) медична практика;
16) діяльність банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини згідно з переліком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України;
17) ветеринарна практика;
18) випуск та проведення лотерей;
19) туроператорська діяльність;
20) посередництво у працевлаштуванні за кордоном;
21) промисловий вилов водних біоресурсів за межами юрисдикції України;
22) культивування рослин, включених до таблиці I Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництво, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізація (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного Переліку, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори";
23) діяльність, пов’язана з розробленням, виготовленням, постачанням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації (критерії належності та перелік технічних засобів негласного отримання інформації визначаються Кабінетом Міністрів України за поданням Служби безпеки України);
24) перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів річковим, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;
25) зовнішньоекономічна діяльність відповідно до статті 16 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність";
26) транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом;
27) діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ринок природного газу";
28) централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, крім централізованого водопостачання та водовідведення за нерегульованим тарифом;
29) виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом;
30) охоронна діяльність;
31) перероблення побутових відходів;
32) захоронення побутових відходів;
33) виробництво ветеринарних препаратів.
Отже, виходячи з вище викладеного, робимо висновок, що Тендерний комітет не може відхилити пропозицію Учасника, з підстав зазначених у другому пункті Вимоги, у зв’язку з відсутністю обов’язку отримання Ліцензії, відповідно до норм чинного законодавства.
В третьому пункті даної Вимоги, зазначено: «Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- проектом договору про закупівлю згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації» Всупереч вищезазначеній вимозі у складі пропозиції учасником було надано не заповнений проект договору.
В тендерній документації не зазначено обов’язкове заповнення саме зразка – проекту договору. Наданий ПП «ОККО-КОНТРАКТ» проект договору повністю відповідає вимогам тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним нема підстав для відхилення тендерної документації даного Учасника.
В четвертому пункті даної Вимоги, зазначено: «Відповідно до вимог, установленій в п.1 розділу ІІІ - Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.» У складі пропозиції учасником було надано скан копії оригіналу паспорту уповноваженої особи, а не завірену копію, як того вимагала тендерна документація.»
Відповідно до п.1 розділу ІІІ – є певний перелік формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
На підставі вище викладеного Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
На підставі вище викладеного та враховуючи зауваження в Вимозі ТОВ «Солтінг сістемс» №09/01 від 09.01.2020р. відсутні або формальні (несуттєві).
У зв’язку з вищевикладеним, на засіданні тендерного комітету №2 від 10.01.2020 було вирішено відхилити Вимогу ТОВ «Солвінг сістемс» №09/01 від 09.01.2020р. стовно невідповідності пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» на проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти.
Статус вимоги:
Відхилено