• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (розробка проєктної документації та її експертиза)»

Торги не відбулися

26 513 938.07 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 132 569.69 UAH
Період оскарження: 18.12.2019 19:47 - 12.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо ОВД та ОВНС

Номер: 618e8dbe154740139a57479ed9a195ad
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-003003-c.b6
Назва: Щодо ОВД та ОВНС
Вимога:
Додаток №5 Технічне завдання до Тендерної документації передбачає: «18. Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє природне середовище»: У відповідності до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.17 (№ 2059-VIII), постанови КМУ № 808 від 28.08.2013, ДБН А 2.2-1-2003, ДБН В 2.3-4:2015. Передбачити заходи по запобіганню забруднення повітряного і водного середовища, зберігання і доцільного використання рослинного ґрунту, протиерозійні заходи.» У абзаці 4 п.5. Постанови Кабінету Міністрів України № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено: «для об’єктів, що підлягають оцінці впливу на довкілля, розробляється звіт з оцінки впливу на довкілля. За наявності звіту з оцінки впливу на довкілля матеріали (розділ) оцінки впливів на навколишнє середовище у складі проектної документації не розробляються.» Чи буде Замовник вважати роботи за розділом «Оцінка впливу на навколишнє природне середовище» виконаними після розробки звіту з оцінки впливу на довкілля? Просимо внести зміни до Тендерної документації згідно відповіді.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо ОВД та ОВНС

Номер: a4442280c2ec4d51a0e454b29bcc3ca8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-003003-c.b5
Назва: Щодо ОВД та ОВНС
Вимога:
Додаток №5 Технічне завдання до Тендерної документації передбачає: «18. Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє природне середовище»: У відповідності до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.17 (№ 2059-VIII), постанови КМУ № 808 від 28.08.2013, ДБН А 2.2-1-2003, ДБН В 2.3-4:2015. Передбачити заходи по запобіганню забруднення повітряного і водного середовища, зберігання і доцільного використання рослинного ґрунту, протиерозійні заходи.» Частина 1 статті 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає виконання процедури, що включає: 1) підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля відповідно до статей 5, 6 та 14 цього Закону; 2) проведення громадського обговорення відповідно до статей 7, 8 та 14 цього Закону; 3) аналіз уповноваженим органом відповідно до статті 9 цього Закону інформації, наданої у звіті з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; 4) надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого пунктом 3 цієї частини; 5) врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності відповідно до статті 11 цього Закону. Частина 3 статті 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає, що суб’єктами оцінки впливу на довкілля є суб’єкти господарювання, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, які є замовниками планованої діяльності і для цілей цього Закону прирівнюються до суб’єктів господарювання. Проведення якої частини визначеної процедури Замовник буде очікувати від Виконавця та коли роботи з розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє природне середовище» будуть вважатися виконаними. Просимо внести зміни до Тендерної документації згідно наданої відповіді.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо інженерних вишукувань

Номер: 80254b4d7e0744178e778fc1184db36b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-003003-c.b4
Назва: Щодо інженерних вишукувань
Вимога:
Додаток №5 Технічне завдання до Тендерної документації передбачає: «9. Інженерні вишукування Комплексні топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, техніко-економічні та екологічні вишукування виконати в необхідному обсязі.» Просимо визначити, які саме економічні та екологічні вишукування передбачає Замовник при виконанні стадії “Проект”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розроблення карт обмеження забудови за умов впливу авіаційного шуму, викидів шкідливих речовин в повітря, електромагнітного та іонізуючого випромінювання. (За умови наявності вимог нормативних документів у сфері будівництва щодо розроблення вищенаведених частин проєктної документації на момент підписання Завдання на проектування).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо умов для підписання актів здачі-приймання виконаних робіт

Номер: 1e97d6dad66b4d119ad26637e1c90087
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-003003-c.b3
Назва: Щодо умов для підписання актів здачі-приймання виконаних робіт
Вимога:
Згідно п.5.2. Додатку 6 (проєкту договору) Тендерної документації: «5.2. Замовник здійснює оплату: Замовник здійснює оплату вартості виконання проєктних робіт I етапу, зазначеної в цьому пункті Договору, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт. 70% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу впродовж 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проєктно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; 30% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу та 100% вартості ІІІ етапу, що зазначена в цьому пункті Договору, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт.» Проте згідно п. 6.6. зазначеного додатку Тендерної документації: «6.6. Після отримання позитивного звіту в експертному органі Виконавець передає Замовникові 4 (чотири) паперових примірників проєктної документації, її скановану версію формату –PDF, та електронну версію проєктної документації, включаючи звіти про інженерні вишукування та обстеження (формату – doc., -xls., -dwg., програмні комплекси для складання кошторисних розрахунків, інші), про що складається і підписується накладна і оформлюється Акт здачі-приймання виконаних проєктних, вишукувальних та додаткових робіт.» Просимо вказати коли ж саме Замовник планує підписувати акти за етапами І та ІІ до отримання позитивного висновку чи вже після. Просимо відкоригувати умови проєкту договору згідно наданої відповіді для уникнення подвійного трактування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Пункт 5.2 Проєкту Договору відноситься до розділу «Порядок здійснення оплати» а пункт 6.6 – до розділу «Виконання робіт». Для підтвердження виконання робіт певного етапу Виконавець надає один примірник звітів з вишукувань чи один примірник проєктної документації, яка направляється на експертизу, після чого оформляються Акти здачі-приймання виконаних робіт І -го чи ІІ-го етапів. Вимога п.6.6 стосується передачі Замовнику ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ ПРОЄКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для затвердження. Цей пункт включено в Проект Договору відповідно до вимог п.7.3 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо термінології проєкту договору

Номер: a109df59b3cb4b948f972ce8ba21feb5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-003003-c.b2
Назва: Щодо термінології проєкту договору
Вимога:
Згідно п.6.1. Додатку 6 (проєкту договору) Тендерної документації: «6.1. Строк виконання Робіт: Виконавець зобов’язаний якісно виконати Роботи впродовж 100 календарних днів з дати затвердження Завдання на проєктування за цим Договором. В строк виконання Робіт не входить період погодження проєктної документації у Замовника, проходження експертизи проєкту в експертному органі відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проєктів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та збір вихідних даних, що здійснюється протягом строку дії Договору, в тому числі формування Завдання на проєктування, та ніяким чином не приведе до затримки виконання Робіт по Договору. Роботи повинні бути виконані Виконавцем та передані Замовнику у відповідності до умов Договору в термін не пізніше 30.06.2020.» Згідно п.6.9. Додатку 6 (проєкту договору) Тендерної документації: «6.9 Роботи вважаються прийнятими після підписання Сторонами накладної про передачу проєктної документації, отримання позитивного звіту експертного органу та підписання Сторонами Актів здачі-приймання виконаних робіт.» Що саме Замовник передбачає під терміном “виконані роботи” та чи включають “виконані роботи” етап ІІІ визначений п.5.1.3. проєкту договору: замовлення та проходження експертизи, строк якої, як зазначалося вище в п.6.1, не входить до строку виконання робіт, але є їх частиною згідно п.5.1.1. проєкту договору. Просимо відкоригувати проєкт договору згідно наданої відповіді.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розділ 5 - це «Порядок здійснення оплати», а розділ 6 – це «Виконання робіт». Кінцевий результат, який планує отримати Замовник у строк до 30.06.2020 року, це комплект документації відповідно до п.6.6 Проєкту Договору. Оплачувати Роботи третього етапу Замовник планує виключно після отримання позитивного висновку експертної організації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо строку виконання і завершення робіт

Номер: 8a9441ef5ac440c484dace9044c63f2e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-003003-c.b1
Назва: Щодо строку виконання і завершення робіт
Вимога:
Згідно п.6.1. Додатку 6 (проєкту договору) Тендерної документації: «6.1.Строк виконання Робіт: Виконавець зобов’язаний якісно виконати Роботи впродовж 100 календарних днів з дати затвердження Завдання на проєктування за цим Договором. В строк виконання Робіт не входить період погодження проєктної документації у Замовника, проходження експертизи проєкту в експертному органі відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проєктів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та збір вихідних даних, що здійснюється протягом строку дії Договору, в тому числі формування Завдання на проєктування, та ніяким чином не приведе до затримки виконання Робіт по Договору. Роботи повинні бути виконані Виконавцем та передані Замовнику у відповідності до умов Договору в термін не пізніше 30.06.2020.» Просимо повідомити яким чином будуть вирішені наступні ситуації та якими пунктами проєкту договору ці питання врегульовані: Якщо збір вихідних даних Замовником буде завершено в строк, який не залишить Виконавцю 100 календарних днів до 30.06.2020 року (т.б. в строк після 23.03.2020 року); Якщо Завдання на проектування буде затверджене після 23.03.2020 року; Просимо прозоро визначити строки виконання робіт та внести необхідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! … Замовник не планує створювати перешкоди Виконавцю, під час виконання умов Договору. У випадку виникнення порушень умов Договору Замовником, Виконавець повинен керуватися пунктами 7.3.7 та 11.1 Проєкту Договору.
Статус вимоги: Відхилено