• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування

Завершена

3 481 366.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 406.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2019 14:49 - 29.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено

ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 09e5d0add6db498783460c9bced16633
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-002858-b.c1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт. Плата до Органу оскарження внесена згідно поданого до складу даної Скарги платіжного доручення. Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.». Комунальний заклад освіти «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс» Дніпровської обласної ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Комунальним закладом освіти «Навчально-реабілітаційним центром «Шанс» Дніпровської обласної ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-18-002858-b за адресою www.prozorro.gov.ua. 03.01.2020 року о 13 год. 42 хв. був завершений аукціон торгів. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «Після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено тендерну пропозицію ТОВ «Альянс Фуд» на розгляд Замовнику для прийняття рішення. Наступною за ціною була наша тендерна пропозиція - ТОВ «Контракт Продрезерв 5». Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі), а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу V встановлено: «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс Фуд», тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ТОВ «Альянс Фуд» вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення його переможцем торгів, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 3 від 09.01.2020р., що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 10.01.2020 року о 09 год. 49 хв. Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Альянс Фуд» з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ «Альянс Фуд» переможцем закупівлі, призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання вимог ТОВ «Альянс Фуд» за тендерною документацією інформуємо про відсутність наступних документів, а саме: Згідно п.п. 1.1.10. п.1 Додатку № 2 «Документальне підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (ст.16)» до Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції «Копію рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування (оригінал або копія) (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі. Також, відповідно п.п.2.1.2. п.2 Додатку 2 ТД «Документи, які повинен подати Учасник-юридична (фізична) особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту» - Копію довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (у разі наявності). По-перше, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Альянс Фуд» надано: - копію рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування № r-UA-04-23-2401 від 23 липня 2018 року виданого на Фізичну особу-підприємця Федоненко Ігоря Сергійовича; - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу за номером 9596 ІА власником якого є Федоненко Євгенія Вікторівна; У свою чергу згідно вимог тендерної документації рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування повинно бути видано на ім’я учасника торгів (ТОВ «Альянс Фуд») або власника автотранспорту згідно свідоцтва про державну реєстрацію авто (Федоненко Євгенію Вікторівну), що суперечить наданому учасником торгів ТОВ «Альянс Фуд» у складі тендерної пропозиції рішенню про державну реєстрацію потужності на транспортування № r-UA-04-23-2401 від 23 липня 2018 року. По-друге, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Фуд» відсутня копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб), а також, лист-пояснення щодо відсутності довідки ЄДРПОУ, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника торгів. Таким чином, вважаємо, що ТОВ «Альянс Фуд» не виконані умови тендерної Документації, щодо не надання копії рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування, яке згідно вимог тендерної документації Замовника повинно бути видано на ТОВ «Альянс Фуд» або власника транспортного засобу Федоненко Евгенію Вікторівну. Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про визначення переможця ТОВ «Альянс Фуд». Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали всі вимоги тендерної документації та статті 16 Закону. Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію з підстав, які були прямо передбачені вимогами за Документацією!!!!!! Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Отже, Замовник, не відхиливши ТОВ «Альянс Фуд» з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення його переможцем. Разом з тим, ми як учасник закупівлі, розуміємо, що усі ці порушення добросовісний Замовник має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень. Із вищенаведеної інформації випливає, що Комунальний заклад освіти «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс» Дніпровської обласної ради при проведенні Процедури закупівлі, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Альянс Фуд», грубо порушив наші права на розгляд тендерних пропозицій у чесній та добросовісній конкуренції, що як наслідок призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів - ТОВ «Альянс Фуд». Стверджуємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Альянс Фуд» повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону, а нашу тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв5» визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги гарячого харчування) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-18-002858-b за адресою www.prozorro.gov.ua та, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ТОВ «Альянс Фуд» згідно оприлюдненого протоколу № 3 від 09.01.2020 р., у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Зобов’язати Замовника розглянути наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5». 4. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі. Додатки:. 1. Cканкопія протоколу № 3 від 09.01.2020р. 2. Платіжне доручення про сплату збору за подання скарги до Органу оскарження в розмірі 5 тис. грн. згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від «16» січня 2020 року № 286. 3. Решта документів розміщенні в системі електронних закупівель «Prozorro» на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua за ідентифікатором закупівлі № UA-2019-12-18-002858-b
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.02.2020 20:33
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua