• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція тваринництва та супутня продукція

Торги відмінено

509 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 50.97 UAH
Період оскарження: 18.12.2019 14:30 - 30.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо незаконного прийняття рішення про намір укласти договір

Номер: 1d1b5d109b8c4375a8cc31455548d8ce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-000960-c.b3
Назва: щодо незаконного прийняття рішення про намір укласти договір
Вимога:
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради Голові тендерного комітету СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – повідомлення про намір укласти договір 21.01.2020 року на офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП «СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА», код ЄДРПОУ 2919205387 та Протокол засідання тендерного комітету №43 від 21.01.2020 року (оголошення про проведення процедури закупівлі «Продукція тваринництва та супутня продукція» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03140000-4 на очікувану вартість 509680,00 грн з ПДВ, ідентифікатор закупівліUA-2019-12-18-000960-c) Однак звертаємо Вашу увагу на те, що у пропозиції, поданій учасником ФОП «Середзінська Світлана Віталіївна, є ряд грубих порушень,які є підстваою для визнання пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та такою, що підлягає відхиленню, а саме: 1) Згідно умов тендерної документації, затвердженої Головою тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради, Дирдою Т.О., Протокол засідання тендерного комітету №519 від 17.12.2019 року(далі – тендерна документація), Замовником у п. 1.2 додатку 3 було чітко прописано вимогу «Для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором». Але учасником ФОП Середзінська С.В. цю вимогу було проігноровано та у складі пропозиції подано відомості та документи, що свідчать про наявність у учасника автомобіля мерседес-бенц з державним номером АЕ3175 НО, що має тип кузова – ізотермічна будка. Тобто учасник ФОП Середзінська (далі – учасник) не підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – закон) . Лист – пояснення, що наданий у складі пропозиції учасником за вих номером 3 від 02.01.2020 року ніяким чином не підтверджує наявність та відповідність наявного у учасника автомобіля вимогам замовника. Акцентуємо Вашу увагу на тому, що лист – пояснення, поданий учасником абсолютно суперечить умові, що прописана у тендерній докуентаціїї , а саме «Для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором». 2) Крім того наголошуємо також на тому, що учасник у своєму листі – роз’ясненні вих№3 від 02.01.2020 року стверджує, що зберігає товар у холодильній камері, що дозволяє забезпечувати відповідний температурний режим, однак в довідці про наявність працівників, які будуть залучені для виконання умов договору вих №4 від 02.01.2020 року вказано лише 2 працівники – вантажник-експедитор та водій автотранспортного засобу, в обов’язки яких, згідно наданих у складі пропозиції копій трудових договорів, не входять обов’язки комірника. Тобто не має у учасника відповідальної особи, що була б відповідальною за зберігання товару, що є предметом закупівлі в належних умовах. 3) Крім того, в довідці про наявність працівників, які будуть залучені для виконання умов договору вих №4 від 02.01.2020 року вказано працівники – вантажник-експедитор та водій автотранспортного засобу, надані копії медичних книжок на вантажника- експедитора та водія автотранспортних засобів, однак, згідно трудового договору(копія якого надана в складі пропозиції учасника) Наумкін В.В. виконує обов’язки лише вантажника. 4) Також звертаємо Вашу увагу на те, що учасник не підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам, визначеним у ст.17 Закону України та не надав у складі пропозиції документи, що вимагалися у додатку 6 тендерної документації, а саме відсутня довідка, що вимагалася у п.1 Додатку 6 (за п.2ч.1 ст.17 Закону України) та довідка, що вимагалась у п.8 Додатку 6 (за п.10 ч.1 ст.17 Закону України) З огляду на вище наведене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо: 1. Визнати пропозицію учасника ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та відхилити її, згідно п.1 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Скасувати рішення про визнання учасника ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" переможцем
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: скасування рішення про визначення ФОП Середзинська Світлана Віталіївна переможцем процедури закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії Замовника

Номер: 9dcc07c480224dafa3757d257470239a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-000960-c.b4
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
вих. № 107-ю Від 29.01.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2 електронна пошта: 41505858@ukr.net телефон 067-558-86-77 Замовник: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142313) Адреса: 50006, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20, електронна пошта: dzervo@ukr.net телефон: тел: +380564907633 Інформація про закупівлю ID:235667c1cd794593bb71362f976a9eef Ідентифікатор закупівліUA-2019-12-18-000960-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 20.01.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-18-000960-c. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію Предметом закупівлі було, - Яйця курячі першого гатунку Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, що зазначено у оголошенні та ТД. До участі у закупівлі ( UA-2019-12-18-000960-c. ) було подано пропозиції від наступних учасників: До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" – код ЄДРПОУ 3068221067 ТОВ ФУД ПОСТАЧ - код ЄДРПОУ 41505858 ФОП Цуканова Н.А. , код ЄДРПОУ 2374714206 ФОП «СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА», код ЄДРПОУ 2919205387 Після проведення електронного аукціону 08.01.2020 року учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" – код ЄДРПОУ 3068221067 - 505248,00 грн ТОВ ФУД ПОСТАЧ - код ЄДРПОУ 41505858 - 438768,00 грн ФОП Цуканова Н.А. , код ЄДРПОУ 2374714206 – 509680,00 грн ФОП «СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА», код ЄДРПОУ 2919205387 – 440984,00 грн Так, за результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник ТОВФУД ПОСТАЧ - код ЄДРПОУ 41505858 цінова пропозиція якого є 438 768,00 грн. Однак, 20 січня 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради №36 від 20.01.2020 року» про дискваліфікацію учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», ЄДРПОУ 41505858. Причиною дискваліфікації вказано невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме – у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» відсутня цінова пропозиція із зазначенням ціни, у тому числі за одиницю товару за результатами проведеного аукціону. За результатами голосування членів тендерного комітету було визнано тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» з ціною 438768,00 грн такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника та відхилено її. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». 1) По-перше, вивчивши вимоги тендерної документації до процедури закупівлі відкриті торги предмет закупівлі: «Продукція тваринництва та супутня продукція» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03140000-4 «ЗАТВЕРДЖЕНО» ГОЛОВА ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МЕТАЛУРГІЙНОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг)_________ /Дирда Т.О./ Протокол засідання тендерного комітету № 519 від «17» грудня 2019 р. в тому числі розділ ІV. Оцінка пропозицій відкритих торгів та визначення переможця п.1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію п.п.1.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію - ціна тендерної пропозиції і методики оцінки, зазначеною замовником в тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Ціна Пропозиції повинна: а) включати всі витрати на: сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України; б) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції; в) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України; г) не включати витрати на оплату консультаційних послуг та документальне супроводження результатів торгів; д) включати витрати, пов’язані з перевезенням товару та страхуванням, умови постачання транспортом та за рахунок Постачальника. Ціна Пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Пропозицію, яка має регульовані ціни, буде відхилено як невідповідну до вимог даної тендерної документації. Якщо учасником є нерезидент ціна тендерної пропозиції повинна включати всі витрати, податки та збори відповідно до законодавства його країни. Методика оцінки Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціну Переможець визначається рішенням тендерного комітету шляхом голосування членів тендерного комітету простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету. За умови рівного розподілу голосів голос Голови тендерного комітету є вирішальним. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Отже, не прописано вимогу, що Учаснику після проведення аукціону необхідно привести цінову пропозицію із зазначенням ціни, у тому числі за одиницю товару за результатами проведеного аукціону. 2)По-друге, згідно з частиною першою ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Надалі – Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, відповідно до ч.4 ст.36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. В свою чергу, згідно із ст. 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також, Законом та п.п2.2 п.2 Тендерної документації передбачено, що учасник має право подавати тільки одну тендерну пропозицію. При цьому, виходячи зі змісту ст.25 Закону , учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити зміни до неї або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також учасник, який визнаний переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Виходячи із всім вищезазначеним, звертаємо Вашу увагу ще раз на те, що в жодному розділі чи пункті тендерної документації на закупівлю «Продукція тваринництва та супутня продукція» ЄЗС ДК 021:2015-03140000-4, затвердженої Головою тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради Дирдою Т.О., протокол засідання тендерного комітету №519 від 17 грудня 2019 року не вказано вимогу замовника надати оновлену (скориговану за результатами аукціону) цінову пропозицію також не задекларовано такої вимоги і в Законі України «Про публічні закупівлі» Наголошуємо на тому, що відсутність або невідповідність документу, поданого після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Тобто, Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до ст 30 Закону з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання. Закон передбачає чіткий та вичерпний перелік документів, які може вимагати замовник після розкриття тендерних пропозицій. Це документ, що переможець зобов’язаний надати за ст. 17 Закону, якщо вимогу надати такі документи містить тендерна документація. Інші документи, що не є складовою пропозиції, не можуть бути оцінені та слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника. Таким чином, скоригована цінова пропозиція не є частиною тендерної пропозиції учасника, оскільки надається переможцем закупівлі вже після аукціону. Згідно з ч.2 ст. 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Звертаємо також Вашу увагу на те, що усі документи, завантажені після кінцевого терміну подання тендерної пропозиції не можна вважати частиною тендерної пропозиції та приймати до розгляду. Замовник може розглядадти лише ті документи учасника, які той подає на вимогу ст. 17 закону. Усі інші документи, які учасник довантажив після кінцевого терміну подання пропозиції не є його частиною. Замовник не повинен їх розглядати. Отже, якщо учасник не надав оновленої цінової пропозиції, у Замовника немає законних підстав відхилити пропозицію такого учасника. Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не було визнано переможцем, а отже вимагати надати учасником оновлену цінову пропозицію Замовник не має ніяких законних підстав. А отже, нашим підприємством повністю виконало умови ТД Замовника. Саме тому, порушено наші права та відповідно основні принципи проведення публічних закупівель, а саме ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дискваліфікацією у даній закупівлі Додатково повідомляємо, що нами було написано 23.01.2020 року вимогу про усунення порушення на ім’я Замовника на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-18-000960-c, щодо даної процедури закупівлі. Однак, станом на 29.01.2020 року рішення даного Замовника так і не отримано. Наступною пропозицією даної закупівлі є пропозиція Учасника ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 2919205387 (цінова пропозиція за результатом аукціону 440`984, 00 грн). Так, Замовником було прийнято рішення на основі Протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради №43 від 21.01.2020 року» визнати даного Учасника переможцем та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Після огляду завантажених документів ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 2919205387 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які не було помічено Замовником та не взято до уваги при акцептуванні, а саме: 1) Керуючись додатком 3 до ТД ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Учасник має надати 1.2. Довідка про наявність складських приміщень для зберігання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 1): Таблиця 1 № п/п Адреса розташування складських приміщень (потужностей) Площа (м2 ) Холодильне, морозильне обладнання, площа (м2 ) Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях) Право користування (власність/ за договором оренди/інше право (зазначити)), реквізити документу Особистий реєстраційний номер потужностей, наданий територіальним органом Держпродспоживслужби 1 2 3 4 5 6 7 До довідки додаються (для кожного зазначеного об’єкту): • оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (чинний на момент укладання договору про закупівлю договір оренди та акт-приймання передачі на складські приміщення, якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення); • оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України; • копія акту обстеження складських приміщень за останні 6 місяців, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби України; • експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, чинний на момент проведення процедури закупівлі. 1.2. Довідка про наявність транспортних засобів для постачання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 2): Таблиця 2 № п/п Марка та модель транспортного засобу Реєстраційний номер транспортного засобу Право користування (власність/ за договором оренди/за договором надання транспортних послуг/інше право (зазначити)), реквізити документу 1 2 3 4 До довідки додаються (для кожного зазначеного транспортного засобу): 1. оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю); 2. оригінал або завірена належним чином копія документу про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт); 3. довідка про санітарну обробку автотранспортного засобу, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі. Транспортні засоби мають відповідати ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»*), а саме: Витяг із Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами та доповненнями): «Стаття 44. Гігієнічні вимоги до транспортних засобів 1. Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам: 1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію; 2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів; 3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням; 4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для харчових продуктів"; 5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення» Для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором; Для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +5о С до +20о С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою. Керуючись даною тендерною документацією Розділом 1 Загальні положення пунктом 2. Інформація про предмет закупівлі назва предмета закупівлі «Продукція тваринництва та супутня продукція» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03140000-4 вид предмета закупівлі Яйця курячі першого гатунку та відповідно керуючись ст.1 ЗУ «Про ветеринарну медицину» продукти тваринного походження для споживання людиною - м’ясо, м’ясні продукти, желатин, яйця, яйцепродукти, молоко, молочні продукти, риба, рибні та морепродукти, мед та інші продукти тваринного походження, призначені для споживання людиною. Отже, предмет закупівлі яйця курячі 1 гатунку - продукти тваринного походження для споживання людиною, а значить Учасник у складі своєї пропозиції зобов’язаний надати автомобіль рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором; керуючись вимогами Замовника в ТД. Однак, Учасника ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 2919205387 в складі своєї пропозиції надає всі відомості запитувані щодо автомобіля –вантажного фургона ізотермічного-В (довідка про наявність транспортних засобів для постачання продуктів харчування № 2 від 02.01.2020 року, , договір оренди автомобіля №4 від 01.11.2019 року, свідоцтво про державну реєстрацію даного транспортного засобу Тобто, вказаний даним Учасником в тендерній пропозиції автомобіль Mercedes-Benz Sprinter з державним номером АЕ 3175 НО вантажний фургон ізотермічний – не відповідає кваліфікаційним умовам та відповідно вимогам Замовника даної закупівлі. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Керуючись додатком 3 до ТД ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Учасник має надати 1.1. Довідка про наявність складських приміщень для зберігання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 1): № п/п Адреса розташування складських приміщень (потужностей) Площа (м2 ) Холодильне, морозильне обладнання, площа (м2 ) Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях) Право користування (власність/ за договором оренди/інше право (зазначити)), реквізити документу Особистий реєстраційний номер потужностей, наданий територіальним органом Держпродспоживслужби 1 2 3 4 5 6 7 До довідки додаються (для кожного зазначеного об’єкту): • оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (чинний на момент укладання договору про закупівлю договір оренди та акт-приймання передачі на складські приміщення, якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення); • оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України; • копія акту обстеження складських приміщень за останні 6 місяців, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби України; • експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, чинний на момент проведення процедури закупівлі. Учасник же в свою чергу надає сканований чорно – білий оригінал акту обстеження складських приміщень №5088/28-19 від 26.11.2019. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3) Відповідно до додатку 9 ТД Учасник має надати Лист-гарантію про відповідність якості товару. Зазначимо, що в даному додатку задекларовано, що даний лист Подається у наведеному нижче вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми. Однак, Учасник надавши лист – гарантію вих.11/1 від 02.01.2020 відступив від даної форми та не вказав у повному обсязі дані щодо виробника, а саме не вказав номер телефону. ДОДАТОК № 9 до тендерної документації Подається у наведеному нижче вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми. Лист-гарантія про відповідність якості товару вих. №_________ дата__________ Учасник____________________ (найменування Учасника) в особі ______________________ (посада та ПІБ посадової особи Учасника) гарантує якість товару, що пропонується до постачання до загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті Кривий Ріг ради та даним листом засвідчує, що товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару відповідно до чинних в Україні норм і правил. Товар виготовляється/зберігається з повним дотриманням санітарних та технічних норм. На разі укладання договору про закупівлю, гарантуємо на першу вимогу Замовника (протягом 24 годин з моменту одержання повідомлення) проведення досліджень товару в акредитованих лабораторіях м. Кривого Рогу. Виробничі потужності та/або складські приміщення _______________________ (найменування Учасника) для зберігання товару повністю відповідають вимогам законодавства. Товар, який є предметом закупівлі ___________________ (назва товару) має наступні характеристики: країна походження:____________________________________________________________ торгова марка продукції (при наявності): _________________________________________ виробник (повна інформація: назва, адреса, контактні телефони):_____________________ фасування:_______________ організація, яка розфасовує товар:_______________________ умови зберігання:______________________________________________________________ _____________________________ _________________________ (посада, прізвище, ініціали) (підпис уповноваженої особи Учасника) А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА Код в ЄДРПОУ / ІПН 2919205387, адже її пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції ФОП СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА Код в ЄДРПОУ / ІПН 2919205387 і, як наслідок, Замовником було незаконно акцептовано її пропозицію, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД (так, як нашу пропозицію незаконно дискваліфіковано). Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Металургійної районної в місті ради скасувати Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради №36 від 20.01.2020 року», яким було дискваліфіковано ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» 4. Розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА Код в ЄДРПОУ / ІПН 2919205387 5. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Металургійної районної в місті ради скасувати Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради №43 від 21.01.2020 року» 6. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Металургійної районної в місті ради відхилити тендерну пропозицію ФОП СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА Код в ЄДРПОУ / ІПН 2919205387 7. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Металургійної районної в місті ради повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» та відповідно акцептувати. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» __________ Сенін М.В.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2020 22:16
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2020 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ»
Автор: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Ільїн Владислав Олександрович +380675588677 41505858@ukr.net
Вимога
Без відповіді

на неправомірні дії замовника

Номер: 2e32ccee384b45c387df42073764c14a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-000960-c.b2
Назва: на неправомірні дії замовника
Вимога:
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради Голові тендерного комітету СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – (Протокол засідання тендерного комітету №36 від 20.01.2020 року) 18.12.2019 року на офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Продукція тваринництва та супутня продукція» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03140000-4 на очікувану вартість 509680,00 грн з ПДВ, ідентифікатор закупівліUA-2019-12-18-000960-c 08.01.2020року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" – код ЄДРПОУ 3068221067 ТОВ ФУД ПОСТАЧ - код ЄДРПОУ 41505858 ФОП Цуканова Н.А. , код ЄДРПОУ 2374714206 ФОП «СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА», код ЄДРПОУ 2919205387 Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" – код ЄДРПОУ 3068221067 - 505248,00 грн ТОВ ФУД ПОСТАЧ - код ЄДРПОУ 41505858 - 438768,00 грн ФОП Цуканова Н.А. , код ЄДРПОУ 2374714206 – 509680,00 грн ФОП «СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА», код ЄДРПОУ 2919205387 – 440984,00 грн 20 січня 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради №36 від 20.01.2020 року» про дискваліфікацію учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», ЄДРПОУ 41505858. Причиною дискваліфікації вказано невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме – у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» відсутня цінова пропозиція із зазначенням ціни, у тому числі за одиницю товару за результатами проведеного аукціону. За результатами голосування членів тендерного комітету було визнано тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» з ціною 438768,00 грн такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника та відхилено її. Звертаємо Вашу увагу на те, що , згідно з частиною першою ст.28 Закону України «про публічні закупівлі» (Надалі – Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, відповідно до ч.4 ст.36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. В свою чергу, згідно із ст. 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шліхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також, Законом та п.п2.2 п.2 Тендерної документації передбачено, що учасник має право подавати тільки одну тендерну пропозицію. При цьому, виходячи зі змісту ст.25 Закону , учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити зміни до неї або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також учасник, який визнаний переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу також на те, що в жодному розділі чи пункті тендерної документації на закупівлю «Продукція тваринництва та супутня продукція» ЄЗС ДК 021:2015-03140000-4, затвердженої Головою тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради Дирдою Т.О., протокол засідання тендерного комітету №519 від 17 грудня 2019 року не вказано вимогу замовника надати оновлену (скориговану за результатами аукціону) цінову пропозицію. Наголошуємо на тому, що відсутність або невідповідність документу, поданого після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Тобто, Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до ст 30 Закону з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання. Закон передбачає чіткий та вичерпний перелік документів, які може вимагати замовник після розкриття тендерних пропозицій. Це документ, що переможець зобов’язаний надати за ст. 17 Закону, якщо вимогу надати такі документи містить тендерна документація. Інші документи, що не є складовою пропозиції, не можуть бути оцінені та слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника. Таким чином, скоригована цінова пропозиція не є частиною тендерної пропозиції учасника, оскільки надається переможцем закупівлі вже після аукціону. Згідно з ч.2 ст 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Звертаємо також Вашу увагу на те, що усі документи, завантажені після кінцевого терміну подання тендерної пропозиції не можна вважати частиною тендерної пропозиції та приймати до розгляду. Замовник може розглядадти лише ті документи учасника, які той подає на вимогу ст 17 закону. Усі інши документи, які учасник довантажив після кінцевого терміну подання пропозиції не є його частиною. Замовник не повинен їх розглядати. Отже, якщо учасник не надав оновленої цінової пропозиції, у Замовника немає законних підстав відхилити пропозицію такого учасника. Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не було визнано переможцем, а отже вимагати надати учасником оновлену цінову пропозицію Замовник не має ніяких законних підстав. З огляду на вище наведене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо: 1. Скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» згідно протоколу №36 від 20.01.2020року 2. Скасувати рішення про визнання учасника ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" переможцем , згідно протоколу №43 від 21.01.2020року
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

скарга на неправомірні дії замовника

Номер: 48d3294194794660a4768d13f22af4f4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-000960-c.c1
Назва: скарга на неправомірні дії замовника
Вимога:
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради Голові тендерного комітету СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – (Протокол засідання тендерного комітету №36 від 20.01.2020 року) 18.12.2019 року на офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Продукція тваринництва та супутня продукція» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03140000-4 на очікувану вартість 509680,00 грн з ПДВ, ідентифікатор закупівліUA-2019-12-18-000960-c 08.01.2020року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" – код ЄДРПОУ 3068221067 ТОВ ФУД ПОСТАЧ - код ЄДРПОУ 41505858 ФОП Цуканова Н.А. , код ЄДРПОУ 2374714206 ФОП «СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА», код ЄДРПОУ 2919205387 Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" – код ЄДРПОУ 3068221067 - 505248,00 грн ТОВ ФУД ПОСТАЧ - код ЄДРПОУ 41505858 - 438768,00 грн ФОП Цуканова Н.А. , код ЄДРПОУ 2374714206 – 509680,00 грн ФОП «СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА», код ЄДРПОУ 2919205387 – 440984,00 грн 20 січня 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради №36 від 20.01.2020 року» про дискваліфікацію учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», ЄДРПОУ 41505858. Причиною дискваліфікації вказано невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме – у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» відсутня цінова пропозиція із зазначенням ціни, у тому числі за одиницю товару за результатами проведеного аукціону. За результатами голосування членів тендерного комітету було визнано тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» з ціною 438768,00 грн такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника та відхилено її. Звертаємо Вашу увагу на те, що , згідно з частиною першою ст.28 Закону України «про публічні закупівлі» (Надалі – Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, відповідно до ч.4 ст.36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. В свою чергу, згідно із ст. 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шліхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також, Законом та п.п2.2 п.2 Тендерної документації передбачено, що учасник має право подавати тільки одну тендерну пропозицію. При цьому, виходячи зі змісту ст.25 Закону , учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити зміни до неї або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також учасник, який визнаний переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу також на те, що в жодному розділі чи пункті тендерної документації на закупівлю «Продукція тваринництва та супутня продукція» ЄЗС ДК 021:2015-03140000-4, затвердженої Головою тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради Дирдою Т.О., протокол засідання тендерного комітету №519 від 17 грудня 2019 року не вказано вимогу замовника надати оновлену (скориговану за результатами аукціону) цінову пропозицію. Наголошуємо на тому, що відсутність або невідповідність документу, поданого після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Тобто, Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до ст 30 Закону з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання. Закон передбачає чіткий та вичерпний перелік документів, які може вимагати замовник після розкриття тендерних пропозицій. Це документ, що переможець зобов’язаний надати за ст. 17 Закону, якщо вимогу надати такі документи містить тендерна документація. Інші документи, що не є складовою пропозиції, не можуть бути оцінені та слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника. Таким чином, скоригована цінова пропозиція не є частиною тендерної пропозиції учасника, оскільки надається переможцем закупівлі вже після аукціону. Згідно з ч.2 ст 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Звертаємо також Вашу увагу на те, що усі документи, завантажені після кінцевого терміну подання тендерної пропозиції не можна вважати частиною тендерної пропозиції та приймати до розгляду. Замовник може розглядадти лише ті документи учасника, які той подає на вимогу ст 17 закону. Усі інши документи, які учасник довантажив після кінцевого терміну подання пропозиції не є його частиною. Замовник не повинен їх розглядати. Отже, якщо учасник не надав оновленої цінової пропозиції, у Замовника немає законних підстав відхилити пропозицію такого учасника. Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не було визнано переможцем, а отже вимагати надати учасником оновлену цінову пропозицію Замовник не має ніяких законних підстав. З огляду на вище наведене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо: 1. Скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» згідно протоколу №36 від 20.01.2020року 2. Скасувати рішення про визнання учасника ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" переможцем , згідно протоколу №43 від 21.01.2020року
Пов'язані документи: Учасник