• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (Газ природний)

Завершена

952 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 760.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2019 13:14 - 30.12.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушень

Номер: a4b49ecd2fd546b5bf851ed72e1f714e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-002054-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушень
Скарга:
Прийняти рішення про встановлення порушень під час процедури закупівлі, що допущені Замовником. Зобов’язати тендерний комітет Замовника вжити заходів для їх усунення, шляхом скасування рішення про оголошення ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» переможцем, про укладення договору на постачання природного газу та повторно провести оцінку тендерних пропозицій Учасників закупівлі. Детальніше у доданому файлі.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.01.2020 22:17
Автор: ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", Рождественська Наталія Михайлівна +380668837183 sgroup-ltd@ukr.net http://sgroup-ltd.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 8c98605c00bb48a89428be9b7b801530
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-18-002054-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Детальніше у файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Всі документи Тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії у форматі pdf або jpg (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін., сторінки пронумеровані та складені по порядку). Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інші документи та інформацію, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією та додатками до неї. документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів». Відповідно до пункту 1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції»: «Ціна на газ встановлюється учасником і відповідності до ст. 12 Закону України від 09.04.2015 № 329-VIII «Про ринок природного газу», учасник включає до вартості ціни тендерної пропозиції послуги, пов’язанні з постачанням газу до точки входу в газорозподільну систему, до якої підключено об’єкти замовника, в тому числі витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами у відповідності з тарифами, що встановлені згідно постанов НКРЕКП. При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає всі податки та збори, що сплачується або мають бути сплачені учасником, та не включає до вартості тендерної пропозиції вартості послуг з розподілу природного газу». Згідно абзацу 9 вказаного пункту: «(З метою уникнення демпінгу та недобросовісної конкуренції серед Учасників під час проведення аукціону, при встановленні ціни за одиницю Учасник повинен керуватись ринковими цінами, наприклад прейскурантом на природний газ що публікується на офіційному сайті НАК «Нафтогаз України), у зв’язку з тим, що в подальшому з Переможцем торгів, у разі зміни ціни за одиницю газу, ціна може змінюється лише пропорційно документально підтвердженої зміни коливання ціни на ринку, але не більші ніж на 10%.)». Викладене у вказаному вище абзаці носить суто рекомендаційний характер для Учасників, оскільки Замовник чітко вказує, що Учасник може керуватися: «наприклад прейскурантом на природний газ що публікується на офіційному сайті НАК «Нафтогаз України» та не містить вказівки на відповідність ціни прейскуранту НАК «Нафтогаз України». Що стосується надання ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» у складі тендерної пропозиції довідки енергетичної біржі, яка відображає вартість природного газу на ринку станом на 28 грудня 2019 року та листа-пояснення щодо формування ціни не за цінами НАК «Нафтогаз України», то слід зазначити, що Замовником, умовами тендерної документації, не вимагалося надання довідки уповноваженого органу щодо відображення ціни на природний газ на конкретну дату, що не може розглядатися Замовником як причина для відхилення тендерної його пропозиції. Крім того, Замовник не має обґрунтованих підстав для того, щоб вважати ціну, вказану ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» у тендерній пропозиції заниженою та такою, що не відповідає ринковій ціні на природний газ. ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» листом-згодою № 02-01/4/26 від 02.01.2020 р. погоджується з умовами договору та проектом договору, в якому в п.5.1 значиться Постачальник має право: 5.1.1. не раніше ніж через 30 днів, з дати початку поставки газу, збільшувати ціну за одиницю товару, при цьому зменшуючи обсяг продукції, яка постачається в межах суми договору, але не більше ніж 10 % (десять відсотків) від ціни за одиницю товару, встановленої на день підписання договору. Така зміна ціни за одиницю товару повинна бути фінансово та економічно обґрунтованою в письмовому вигляді, з наданням документу від уповноваженого на те органу (Інспекції по цінам, Торгово-промисловою Палатою України (або її структурними підрозділами), та ін.). 5.1.2. не частіше ніж 30 днів з моменту останньої зміни ціни за одиницю товару збільшувати вартість товару, у разі коливання вартості товару на ринку та/або з інших причин, які впливають на формування ціни товару постачальника. Щодо поданого у складі тендерної пропозиції витягу з реєстру платників ПДВ, який ТОВ СЕРВІС ГРУПП ЛТД» вважає нечинним, то варто зазначити наступне. Відповідно до пунктів 2.1., 2.2, 2.3. розділу ІІ. ПОЛОЖЕННЯ про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1130 від 14.11.2014 «Реєстр - автоматизований банк даних, створений відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу V Кодексу для забезпечення: реєстрації та єдиного обліку платників ПДВ; єдиних принципів ідентифікації платників ПДВ; контролю за справлянням податку на додану вартість; організації суцільного й вибіркового аналізу. Складовою частиною Реєстру є реєстр суб’єктів спеціального режиму оподаткування, в якому містяться дані про реєстрацію сільськогосподарських підприємств, що до 01 січня 2017 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 розділу V Кодексу. У Реєстр включаються такі види даних: ідентифікаційні - індивідуальний податковий номер, код за ЄДРПОУ, податковий номер, який надають контролюючі органи, реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також найменування - для юридичних осіб та прізвище, ім'я, по батькові - для фізичних осіб - підприємців; реєстраційні - дані про реєстрацію, перереєстрацію, анулювання реєстрації платника ПДВ; кількісні - дані щодо загальних сум оподатковуваних операцій та вартості поставлених товарів (послуг), які зазначаються у реєстраційних заявах; інші дані, передбачені формами документів, встановленими цим Положенням. До Реєстру не включаються довідкові дані, які зазначаються у реєстраційній заяві, - дані про місцезнаходження (місце проживання) платника ПДВ, прізвища, імена, по батькові та реєстраційні номери облікових карток платника податків керівника і головного бухгалтера юридичної особи - платника ПДВ. Такі дані вносяться до електронної копії реєстраційної заяви та під час розгляду реєстраційної заяви звіряються з відомостями Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб. Формування та ведення Реєстру здійснює Державна фіскальна служба України. Контролюючі органи забезпечують достовірність даних про платників податків у Реєстрі, їх захист від несанкціонованого доступу, оновлення, архівування та відновлення даних». Відповідно до пункту 3.8. розділу ІІІ. Положення «При реєстрації платника ПДВ обов'язково проводиться перевірка його реєстраційних даних з Єдиного банку даних про платників податку - юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб. Відомості про заявника мають бути включені до Єдиного державного реєстру. Дані реєстраційної заяви мають бути достовірними та відповідати відомостям Єдиного державного реєстру. З метою підтвердження достовірності відомостей про відповідність особи вимогам, визначеним статтею 180, пунктом 181.1 статті 181, пунктом 182.1 статті 182 та пунктом 183.7 статті 183 розділу V Кодексу, така особа відповідно до підпункту 20.1.2 пункту 20.1 статті 20 розділу I Кодексу, пункту 73.3 статті 73 розділу II Кодексу подає до контролюючого органу документи, що підтверджують такі відомості». Згідно підпунктів 4.1. та 4.2. розділу IV. Положення «Перереєстрація платника ПДВ проводиться у разі зміни даних про платника ПДВ, які стосуються податкового номера, та/або найменування (прізвища, імені, по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, і якщо зміни не пов'язані із припиненням платника ПДВ, крім випадків, визначених підпунктом 1 пункту 3.15 розділу III цього Положення. У разі зміни платником ПДВ місцезнаходження (місця проживання) або його переведення на обслуговування до іншого контролюючого органу зняття такого платника з обліку в одному органі і взяття на облік в іншому здійснюються в порядку, встановленому Міністерством фінансів України. У разі зміни даних про платника ПДВ, а також у разі встановлення розбіжностей чи помилок у записах Реєстру платник ПДВ подає відповідно до підпункту 1 пункту 3.5 розділу III цього Положення реєстраційну заяву до контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ або виникли інші підстави для перереєстрації. Контролюючий орган здійснює перереєстрацію платника ПДВ з дотриманням правил та у строки, визначені для реєстрації платників ПДВ. Для перереєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку, додаткову реєстраційну заяву з позначкою "Перереєстрація". Другий аркуш реєстраційної заяви платником ПДВ не заповнюється та не подається до контролюючого органу. У разі перереєстрації дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою перереєстрації є останній день строку у 3 робочих дні від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою "Перереєстрація". За бажанням та згідно із заявою платника ПДВ датою перереєстрації може бути встановлено день до закінчення строку у 3 робочих дні від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою "Перереєстрація". При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою перереєстрації є бажана дата перереєстрації платником ПДВ». Зважаючи на вказане вище, до внесення відповідних змін у Реєстр платників податку на додану вартість, відомості, вказані у витягу з реєстру платників ПДВ є достовірними. Крім того,в тендерній документації не було конкретної вимоги до дати видачі копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість, реєстр платників ПДВ є у вільному доступі і ми як Замовники перевірили цей документ на достовірність. Враховуючи викладене, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», у нас,як Замовника відсутні законні та обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ». Що стосується наданого ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» права на звернення з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель, то Замовник не може позбавити учасника права, наданого йому законом.
Статус вимоги: Відхилено