-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф"єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
12 054 726.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 547.26 UAH
мін. крок: 1% або 120 547.26 UAH
Період оскарження:
17.12.2019 16:40 - 16.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
ПРОСИМО:
Номер:
f4e54883a2c84fe6b64690ce6bf582b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-001696-c.a6
Назва:
ПРОСИМО:
Скарга:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника - Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, скасувати Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД». по предмету закупівлі: «Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф’єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 31.01.2020 14:50
- Платіжне доручення.pdf 31.01.2020 14:50
- Рішення від 04.02.2020 № 2114 (+лист Замовнику).pdf 04.02.2020 20:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2020 № 3101.pdf 19.02.2020 17:39
- Рішення від 18.02.2020 № 3101.pdf 21.02.2020 19:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2020 14:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.02.2020 19:59
Вимога
Є відповідь
ПРОСИМО:
Номер:
ce7f1a834c5c4c8f97356f9b237b8e32
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-001696-c.c4
Назва:
ПРОСИМО:
Вимога:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД».
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
30.01.2020 11:04
Вирішення:
Тендерний комітет, уважно розглянув питання, викладені в скарзі на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» та дійшов висновку про те, що відповідно до ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право:
прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарг приймаються органом оскарження виключно на його засіданнях.
Оскільки скарга на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» є неправомірною та надана з порушеннями діючого законодавства України, а тому вирішили:
1. Скаргу учасника процедури відкритих торгів ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД»– оставити без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга до Замовника на переможця ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
Номер:
f38b5ad2a7ae43e1b6215d9d34fad007
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-001696-c.a5
Назва:
Скарга до Замовника на переможця ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
Вимога:
Вих. № 1
від «30» січня 2020 рік
Замовник: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради,
місцезнаходження: 40004, м. Суми, вул. Горького,21,
Код ЄДРПОУ: 24013674,
електронна адреса: dim@smr.gov.ua,
контактна особа: Ситнік Оксана Михайлівна – головний спеціаліст відділу планування, економічного аналізу, розвитку та тарифної політики,
засіб зв’язку: (0542) 700-756
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ»,
юридична адреса: Україна, 08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 2П, кв. 26,
Код ЄДРПОУ: 39699116,
електронна адреса: managsip@gmail.com,
засіб зв’язку: (044) 561-00-04,
моб. тел.: (067) 578-59-94,
факс/авто: (067) 570-21-04,
контактна особа: Покровська Л.О.
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-17-001696-c
ID 6cc5491d30ab456e96dc01970f4e2b19 Процедура закупівлі оголошена 17.12.2019 року
СКАРГА
на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року про обрання переможця, та повідомлення про намір укласти Договір
Назва предмета закупівлі:
«Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф’єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Горького,21.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2020 року.
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), Змовником - Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради (надалі-Замовник) проводиться процедура закупівлі – відкриті торги, вид предмета закупівлі – закупівля робіт, «Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф’єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» (надалі – Процедура закупівлі).
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 20 січня 2020 року до електронного аукціону допущено тендерні пропозиції наступних учасників Процедури закупівлі.
Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника Дата та час подання тендерних пропозицій
Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» 34456142 17 січня 2020 18:41
ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» 34743480 17 січня 2020 16:38
ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» 37970148 17 січня 2020 16:19
ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» 40256953 17 січня 2020 16:53
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» 39699116 17 січня 2020 18:26
(Реєстр отриманих тендерних пропозицій оприлюднено в системі електронних закупівель за посиланням: https://www.dzo.com.ua/tenders/4748589
Згідно із частиною статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих Тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Відповідно до вимог ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки Тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам Тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
20-го січня 2020 року о 13:32 було проведено електронний аукціон, за результатами аукціону було розкрито Тендерні пропозиції учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, інформації та документам, що містять технічний опис предмета закупівлі.
За результатами розгляду та оцінки Тендерних пропозицій, Замовник 23.01.2020 року оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол №45/05.09-06/2018 про обрання переможця та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД», (код 37970148).
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» (надалі — Скаржник), детально ознайомившись з Тендерною пропозицією Учасника ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД», з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» процедури закупівлі погодитись не може, оскільки таке рішення є неправомірним, у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» не відповідає умовам/вимогам Тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги: «Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська, 30/1 по вул. Прокоф’єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», а саме:
По-перше: Відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 та вимог пп. 18 п.1 Розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки (у разі наявності, (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).»
В порушення вищевказаних вимог Учасник, ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» у складі своєї Тендерної пропозиції надає всі довідки, інформаційні довідки, листи та інші документи створені шляхом накладання сканованої копії підпису уповноваженої особи та печатки підприємства на файл у форматі «.dос» з послідуючим збереженням цього файлу у форматі «.pdf». Тобто, всі подані Учасником документи не містять обов'язкового реквізиту документа – власноручного підпису, уповноваженої особи, що свідчить про відсутність волевиявлення уповноваженої особи на підписання документів викладених у Тендерній пропозиції Учасника.
- ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» порушило вимоги/умови пп.18 п.1 Розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 7 ТД), та вимоги ДСТУ 4163-2003.
По-друге: Відповідно до вимог пп.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати: «Перелік документів, що підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до цієї тендерної документації:
1.1 Довідка, за Формою 1, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази: - автомобіль(і) бортовий (і); - автомобіль (і) з бортовим краном - маніпулятором; - екскаватор (и) одноковшові; - бульдозер (и); - машина поливально-мийна; - установка горизонтально-спрямованого буріння; - машина асенізаційна; - апаратура пошуку підземних комунікацій; - інше.»
У переліку обладнання Учасника ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» згідно наданої ним довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №1 від 13.01.2019 року відсутня така одиниця техніки як бульдозер, чим порушено вимогу Тендерної документації.
- ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» порушило вимоги/умови пп.1.1. п.1 Додатку 1 Тендерної документації, а саме не зазначило у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази бульдозер, який вимагався пунктом 1 Додатку 1 до ТД та Технічним завданням (Додаток 3).
По-третє: Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про досвід виконання аналогічного договору, згідно форми 4 (сторінка 3 Додатку 1 ТД), та завірений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її наявності).
Не зважаючи на вимоги Тендерної документації, Учасник порушив вимогу визначену у Додатку 1 ТД, а саме відійшов від форми гарантійного листа затвердженої Замовником, та не зазначив в Гарантійному листі телефон Замовника, як це вимагалося умовами Тендерної документації.
- ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» порушило вимоги/умови (стор.3) форма 4 Додатку 1 Тендерної документації, а саме відійшло від форми гарантійного листа затвердженої Замовником, та не зазначило в Гарантійному листі телефон Замовника.
По-четверте: Відповідно до п.п. 15 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен надати свідоцтво платника єдиного податку або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про те, що ці документи не подаються - з посиланням на відповідні норми законодавства України».
В порушення вищевказаних вимог ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» не надало ні свідоцтва платника Єдиного податку, а ні Витягу з реєстру платників єдиного податку, або будь-якого іншого витягу, який би підтвердив на якій системі оподаткування знаходиться Учасник. Надана Учасником довідка про те, що Учасник в майбутньому отримає свідоцтво платника ПДВ ні яким чином не вказує на якій системі оподаткування знаходиться Учасник.
Також не зважаючи на вимоги п.1 розділу ІІІ ТД Учасник не надав лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про те, що ці документи не подаються - з посиланням на відповідні норми законодавства України.
- ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» порушило вимоги/умови п.п. 15 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме не надало у складі своєї Тендерної пропозиції жодного документу, який підтверджує на якій системі оподаткування перебуває Учасник. Також не надало лист - роз’яснення про те, що ці документи ним не повинні надаватися з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Тому на підставі вищевикладеного ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вважає Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» незаконними та неправомірними, а тому такими, що підлягають скасуванню.
А отже, відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник був зобов’язаний відхилити Тендерну пропозицію ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а також вимогам статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, також, слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, учасники процедури закупівлі є рівними у своїх правах та згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки Тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а не зважання Замовником на недотримання ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» умов Тендерної документації та допущені порушення її вимог, - ставить у нерівне становище поряд з таким «переможцем» інших учасників, зокрема Скаржника, який на відмінну від незаконно визначеного Замовником «переможця», - старанно підготував свою Тендерну пропозицію та подав всі необхідні документи у її складі у повній відповідності до її умов та з чітким дотриманням її вимог.
Отже, дії Замовника щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД», та прийняте рішення про визнання переможцем Учасника, який не відповідає умовам Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель:
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та призводять до порушення Замовником вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» про необхідність відхилення тендерної пропозиції такого Учасника, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
На підставі викладеного, керуючись ст.16, ст. 18, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД».
Генеральний директор ТОВ «СІП» Л.О. Покровська
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Замовника 30.01.2020 11:38
Дата подачі:
30.01.2020 11:39
Вирішення:
Тендерний комітет, уважно розглянув питання, викладені в скарзі на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» та дійшов висновку про те, що відповідно до ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право:
прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарг приймаються органом оскарження виключно на його засіданнях.
Оскільки скарга на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» є неправомірною та надана з порушеннями діючого законодавства України,
ВИРІШИЛИ: Скаргу учасника процедури відкритих торгів ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД»– оставити без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ПРОСИМО:
Номер:
2fca60e8263c4af9b57d6bc92ef3994f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-001696-c.a3
Назва:
ПРОСИМО:
Вимога:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД».
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
29.01.2020 13:47
Вирішення:
Скарга на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД" є неправомірною та надана з порушеннями діючого законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
ПРОСИМО:
Номер:
f17d13f42f514065a8625d18c838b0a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-001696-c.a2
Назва:
ПРОСИМО:
Вимога:
привести інформацію у тендерной документації у відповідність, оскільки: пункт 4.4 Розділу І тендерної документації містить інформацію: ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн. В той же час п. 4.7 зазначає строк виконання робіт 16.12.2020 року у повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2019 11:02
Вирішення:
Тендерна документація, в розрізі Вашого питання, складена у повній відповідності, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі відповідає вартості проекту на даний об’єкт. Ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн., відповідно до кошторисних призначень на даний час.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
ПРОСИМО:
Номер:
d7471c1bf77e45419b62ae72ce47198c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-001696-c.c1
Назва:
ПРОСИМО:
Вимога:
надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, оскільки тендерна документація містить лише обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом) по об’єкту «ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф"єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-17-001696-c.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2019 11:01
Вирішення:
Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Статус вимоги:
Задоволено