-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із заправки та поточного ремонту картриджів, ремонт та технічне обслуговування комп'ютерного обладнання
Послуги із заправки та поточного ремонту картриджів, ремонт та технічне обслуговування комп'ютерного обладнання
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 098 днів назад
7 948.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79.48 UAH
мін. крок: 1% або 79.48 UAH
Період оскарження:
17.12.2019 16:30 - 18.12.2019 17:00
Вимога
Без відповіді
про перегляд ще раз рішення про визнання переможця закупівлі
Номер:
0ab2861533234268bc78e86d0bf8a0c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-001689-c.a2
Назва:
про перегляд ще раз рішення про визнання переможця закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! У Вас в Оголошенні до Закупівлі чітко написано:
- лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерної документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копіями видаткових накладних та/або оригіналами листів-відгуків контрагентів).
Так, все вірно, можливо зазначити в довідці 1 договір і це не буде помилкою. Та ФОП «Попов О.В.» зазначив 2 договори! А на підтвердження цієї інформації надав лише 1 договір! Уважно прочитавши Вашу вимогу в Закупівлі, в якій зазначено – виконання аналогічного договору який зазначено в листі довільної форми з підтвердженням його виконання! ФОП «Попов О.В.» не надав всю інформацію яка зазначена в нього в довідці №4 від 30.01.2018 р. Тобто, щоб було правомірне визнання його як переможця, в довідці повинно було бути зазначений 1 договір, а не 2. Просимо Вас, ще раз уважно вивчити умови самої Закупівлі та пропозицію учасника ФОП «Попов О.В.» Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2019 16:09
Вимога
Вирішена
Неправомірне визначення переможця
Номер:
ec598a750fa74b039f98d9f163081057
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-001689-c.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ДІНА» приймало участь в тендері на закупівлю послуг згідно ДК 021:2015 50310000 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та поточного ремонту картриджів, ремонт та технічне обслуговування комп’ютерного обладнання). Згідно протоколу №49 від 21 грудня 2019 р. тендерним комітетом було вибрано переможця з найбільш економічно вигідною ціною ФОП «Попов О.В.», та ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» з цим не згодні так як в переможця відсутні документи як того вимагають умови тендерної документації.
Згідно Додатку №2 до Оголошення, Замовник вимагає:
- лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерної документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копіями видаткових накладних та/або оригіналами листів-відгуків контрагентів).
ФОП «Попов О.В.» надає довідку №4 від 30.01.2018 року в якій зазначає 2 контрагента:
1. Договір №0883/17-П від 04.10.2017 р. з Виконавчим комітетом Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ 02140892) на суму 38961,60 грн.
2. Договір №01/2018 від 11.01.2018 з Департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ 37612054) на суму 87570,00 грн.
Та на підтвердження надає лише 1 договір та 1 акт виконаних послуг з Виконавчим комітетом Запорізької міської ради. А з Вами, Департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради – відсутні будь-які документи, як того вимагають умови Закупівлі.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП «Попов О.В.» як таку, що не відповідає умовам Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2019 13:58
Вирішення:
Відповідно до Оголошення одним з документів, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікації є лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерної документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копіями видаткових накладних та/або оригіналами листів-відгуків контрагентів). При цьому вимоги стосовно кількості аналогічних договорів немає, для виконання даної вимоги достатньо копії одного договору та підтверджуючих документів. ФОП Попов О.В. надав копію договору від 04.10.2017 № 0883/17-П та копію акту від 13.10.2017 № 1310.2 що є підтвердженням виконання договору за аналогічним предметом закупівлі.
Крім того, Ваше посилання на нас, як на контрагента за договором від 11.01.2018
№ 01/2018 є некоректним, оскільки ми являємось Управлінням містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації, а не Департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради. Тому стосовно вищезазначеного договору інформація в нас відсутня.
У зв’язку з викладеним вище, надання учасником копії одного аналогічного договору разом з копією акту не є підставою для відхилення його пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні