-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку
Завершена
1 744 776.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 34 895.52 UAH
мін. крок: 2% або 34 895.52 UAH
Період оскарження:
17.12.2019 14:49 - 29.12.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення дискримінайцих вимог щодо вартісти години охорони
Номер:
2b57ea31bd044196a24256bb4bb4e652
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-000752-a.c2
Назва:
Щодо усунення дискримінайцих вимог щодо вартісти години охорони
Вимога:
Шановний Замовнику!
Закон України “Про державний бюджет України на 2020 рік” встановлює розмір
мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі, що складає - 28,31 гривні.
Чинним законодавством України встановлено обов’язкові донарахування податки:
ЄСВ у розмірі 22% та ПДВ у розмірі 20%. Таким чином, з урахуванням обов’язкових
нарахувань на заробітну плату податків, вартість однієї години охорони складає не
менше – (28,31+28,31*22% )*1,2=41,45 гривень за годину.
Відповідно з додатком 4 до Тендерної документації передбачена Дислокація постів (всього 8 постів) – цілодобово, тобто кількість годин охорони складає – 8 постів*24 години*335 днів (01.02.2020-31.12.2020) = 64320 години на рік, а сума оголошення – 1744776,00 гривень в т.ч. ПДВ. Таким чином одна година охорони складає – 1744776,00/64320=27,13 гривень за
годину.
Прошу роз’яснити у який спосіб переможець конкурсних торгів має виконати
норми чинного законодавства України в частині нарахування встановленої
Кабінетом Міністрів України мінімальної заробітної плати та обов’язкових платежів до
бюджету.
Вважаємо, що умови тендерної документації не відповідають вимогам чинного
законодавства України з причини неможливості їх виконання без порушення Кодексу
законів “Про працю” та податкового законодавства. Такі умови є дискримінаційними
до Учасників торгів, які виконують вимоги чинного законодавства України.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства
України в частині загальної кількості годин охорони, або загальної вартості послуг
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 24.12.2019 11:18
Дата подачі:
23.12.2019 14:57
Вирішення:
Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за звернення.
Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк дуже уважно вивчивши Вашу вимогу за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку) щодо усунення дискримінаційних вимог щодо вартості години охорони, відповідає, що розрахунки проводилися згідно законодавства України з урахуванням підвищення окладів та мінімальної заробітної плати у 2020 році відповідно листа Міністерства фінансів України «Про особливості складання проекту місцевих бюджетів на 2020 рік та прогнозу місцевого бюджету на 2021 - 2022 роки» від 05.09.2019 р. №05110-14-6/22263 та відповідно бюджетних асигнувань на цю статтю видатків.
З повагою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення дискримінаційних вимог про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
e4071acf914a48248bd19a49d35eb26a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-000752-a.a1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Вимога:
Шановний замовнику!
У додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про надання учасниками документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі це: копія аналогічного договору з бюджетною або комунальною установою (підприємством, закладом) та оригінал позитивного відгуку до нього, що підтверджує досвід надання послуг протягом останніх трьох років.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою яку взагалі неможливо виконати через те як вона сформульована замовником.
По-перше:
відповідно до численних рішень Антимонопольного комітету України у розгляді скарг щодо дискримінаційних умов у публічних закупівлях аналогічність договорів може встановлюватись замовниками виключно за ознакою ПРЕДМЕТ договору, і ніяк інакше (тим більш по СТОРОНАМ договору). Така вимога є грубою дискримінацією численних учасників, які мають величезний досвід у наданні охоронних послуг за аналогічним предметом договору, але які раніше не працювали саме з бюджетниками (адже це не є зобов’язанням жодного з суб’єктів господарювання). Якщо надати замовникам можливість встановлювати такі дискримінаційні вимоги, то численні учасники, які не працювали раніше з бюджетниками взагалі не зможуть брати участь у публічних закупівлях (годі й казати, що це є незаконним та взагалі є нонсенс).
Отже, на підставі наведеного вимагаємо усунути з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками аналогічного договору саме з бюджетною або комунальною установою (підприємством, закладом) та внести відповідні зміни до тендерної документації.
По-друге:
у тому ж додатку 2 до тендерної документації з учасників вимагається надання оригіналу позитивного відгуку до аналогічного договору, що підтверджує досвід надання послуг ПРОТЯГОМ останніх трьох років. Ця вимога взагалі є незрозумілою, адже якщо йдеться про відгук в якому мова повинна йти про всі останні три рокі (тобто з 2017 по 2019 роки включно) з одним замовником по одному БЮДЖЕТНОМУ договору то виконати таку вимогу неможливо, через те, що договори з бюджетними або комунальними установами (підприємствами, закладами) укладаються на один бюджетний рік, отже надати один такий договір укладений на всі три роки та відповідно його підтвердити листом-відгуком неможливо. Крім того у такому формулюванні ця вимога є також дискримінаційною, адже замовник у даному тендері закупає послуги лише на один рік, а не на три, отже жодних підстав вимагати підтвердження виконання учасниками одного договору три роки підряд у замовника немає. Натомість така вимога значно та штучно звужує коло потенційних учасників, що є ознакою дискримінації.
Таким чином, якщо замовник припустився неправильної формуліровки та мав на увазі досвід надання послуг ЗА ДОГОВОРОМ ЯКИЙ БУВ УКЛАДЕНИЙ НА БУДЬ-ЯКИЙ СТРОК У ПЕРІОД ТРЬОХ ОСТАННІХ РОКІВ, просимо виправити цю неточність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
У випадку відмови у задоволенні цієї вимоги ми будемо змушені усувати ці порушення закону у відповідних інстанціях.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 24.12.2019 11:14
Дата подачі:
19.12.2019 12:50
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення.
Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк уважно вивчивши Ваше запитання за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку), відповідає,
По-перше:
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до учасників.
В зв’язку з тим, що КУ Миколаївський зоопарк здійснює розрахунки за договорами відповідно бюджетних асигнувань, тендерний комітет вважає, що вимоги зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними та не суперечать діючому законодавству.
При цьому зазначаємо, що усі учасники, які займаються наданням послуг охорони, в тій чи іншій степені мають досвід роботи з бюджетними або комунальними установами.
По-друге:
Договори з бюджетними або комунальними установами (підприємствами, закладами) укладаються на один бюджетний рік, таким чином Учасник повинен надати копію аналогічного договору за будь-який бюджетний рік протягом останніх трьох років та оригінал позитивного відгуку до нього.
З повагою.
Статус вимоги:
Не задоволено