-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
природний газ
Завершена
2 163 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2019 12:40 - 30.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
92fd2ac846f447f69a1a87c71622fa47
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-17-002674-b.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
У підпункті 1.7.1. пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», в підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньоринкових цін на газ природний, учасник закупівлі зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку (із зазначенням діапазону (зрізу) цін природного газу по регіонам України) від уповноваженого органу станом на місяць подання тендерної пропозиції, що видана на ім’я учасника закупівлі. При формуванні (подачі) своєї цінової пропозиції, а також під час участі в аукціоні учасник повинен дотримуватися вищезазначеного документа, про що надає гарантійний лист.
Учасник вважає що за змістом вимоги, це є один і той самий гарантійний лист, що мається на увазі у підпункті 1.7 пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою учасника, в якому учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на газ природний. Так як в цих підпунктах вимагають лист щодо одного предмета, а саме гарантування щодо формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами, таких гарантійний лист надано Учасником у своєї документації під назвою: «Середньоринкова ціна».
Щодо недотримання в частині формування цінової пропозиції:
Документація Замовника не містить окремих вимог, за якими учасники повинні дотримуватися показників за вказаною довідкою під час проведення аукціону торгів, оскільки частиною другою статті 12 Закону встановлено: «Постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем, крім випадків, передбачених цим Законом». Відтак, кожен учасник мав право запропонувати ціну на товар та прорахувати загальну вартість тендерної пропозиції на власний економічно обґрунтований розсуд. Така позиція узгоджується із частиною 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Документації, де зазначено, зо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Згідно з частинами другою, четвертою та шостою статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність.
Також додаємо до скарги Довідку з ДП «Держзовнішінформ» №232/12 від 20.01.2020 року, згідно з якою вбачається, що діапазон цін на Січень 2020 р. складає 5069,36-9329,856 грн., а отже Учасник надав ціну, що не є демпінгом, та не є нижче за середньоринкову.
Відповідної позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у своєму рішенні:
- 15026-р/пк-пз від 18.10.2019, посилання : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-14-000846-a
Наслідком зазначеного вище стало недотримання замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції; недискримінації учасників; максимальної економії та ефективності; об’єктивної та неупередженої оцінки.
Ураховуючи вищевикладене, керуючись частиною третьою статті 8 та статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", -
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти до розгляду та задовольнити цю скаргу.
2. Встановити порушення КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЛЬНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТАЛЬНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ процедури закупівлі - ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-17-002674-b , в частині відхилення тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" на підставі частини сьомої статті 28, частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЛЬНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТАЛЬНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіс Групп ЛТД" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-17-002674-b, оформленого протоколом від 13.01.2020 № 3.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf 23.01.2020 21:00
- Скарга.PDF 23.01.2020 21:00
- Довідка про ціни на природний газ.pdf 23.01.2020 21:00
- Платіжне доручення(копія).PDF 23.01.2020 21:00
- рішення від 28.01.2020 № 1669.pdf 28.01.2020 18:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2020 № 2381.pdf 10.02.2020 17:02
- рішення від 07.02.2020№ 2381.pdf 12.02.2020 20:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2020 21:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.02.2020 20:43