• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба свіжоморожена

Завершена

346 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 732.50 UAH
Період оскарження: 16.12.2019 20:49 - 30.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 68940039893a43b583454d995d26be4d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-16-005200-b.c1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА 09 січня 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол узгодження закупівлі через систему електронних закупівель «Прозоро» Комунального закладу «Криворізький дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради». Відповідно до протоколу від 09.01.2020 року було прийнято рішення акцептувати пропозицію ТОВ Спарта 2015 як таку , що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам Замовника на закупівлю UA-2019-12-16-005200-b «Риба свіжоморожена». Згідно з вимогами тендерної документації Додаток 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку у довільній формі з інформацією про те, що до Учасника не застосовані санкції на підставі нормативно-правових актів, прийнятих згідно з Законом України “Про санкції” та не підпадає під дію пункту 2 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Дана довідка на момент подачі пропозиції відсутня, натомість дану довідку ТОВ Спарта 2015 завантажив після проведення аукціону, а саме 08.01.2020р. 17:43. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій , протягом якого Учасник мав право вносити зміни -до 20:33 03.01.2020р. Відповідно до вимог тендерної документації Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. По-друге, в тендерній пропозиції та специфікації відсутня інформація про відповідність товару конкретному ДСТУ, що відповідає предмету закупівлі. По-третє, Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка, яка підтверджує відповідність транспортного засобу вимогам ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», видану управлінням державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства без підпису уповноваженої особи. По-четверте, згідно вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції необхідно було надати завірені належним чином копії документів, а саме: - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); -копію тех.паспорта на ізотермічний автомобіль, яким буде здійснюватися постачання даного предмета закупівлі в межах міста або копію тех.паспорта на автомобіль з холодильним обладнанням, яким буде постачатися товар при міжміських перевозках; - копію експлуатаційного дозволу про відповідність потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів, виданого управлінням Держспоживслужби; - копію довідки про санобробку автотранспорту; -копію довідки, яка підтверджує відповідність транспортного засобу вимогам ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», видану управлінням державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства; - копію акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог, щодо поводження з харчовими продуктами, (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 № 42), виданого на обстеження транспортних засобів. Крім того, в акті повинно бути зазначено марку та номер транспортного засобу по даному предмету закупівлі, яким дійсно буде постачатися товар; - копію декларації виробника на відповідний товар з відповідною етикеткою, дійсних на момент подання пропозицій натомість Учасник надав оригінали вищезазначених документів. Тож, Протокол узгодження закупівлі через систему електронних закупівель «Прозоро» Комунального закладу «Криворізький дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради» від09.01.2020 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника , оскільки Учасником ТОВ Спарта 2015 не було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол від 09.01.2020 року щодо акцептування пропозиції ТОВ Спарта 2015 та прийняти нове рішення, яким, у разі достатньої кваліфікації, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації Учасника. В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! На Вашу скаргу повідомляємо наступне. У відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо увагу Учасника на той факт, що ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не надає замовникам жодних дискреційних повноважень щодо оцінки підстав для відхилення тендерних пропозицій у світлі можливості відхилення чи залишення їх чинними. Дана норма закону є нормою-приписом, від положень якої замовники не можуть відступати. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. При цьому, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Розглядаючи скаргу встановлено: - щодо відсутності ДСТУ в тендерній пропозиції та специфікації – це є несуттєвою помилкою, але зазначаємо, що при всьому цьому ДСТУ вказано у ціновій пропозиції, яка є єдиним документом із тендерною пропозицією; - щодо відсутності підпису уповноваженої особи на довідці, яка підтверджує відповідність транспортного засобу вимогам ст. 44 ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - дана довідка має електронний підпис, який є підтвердженням її дійсності; - претензія щодо надання учасником оригіналів документів замість копій взагалі не витримує ніякої критики. Замовнику було достатньо і копій документів, але те, що Учасник надав скановані копії оригіналів ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції. Замовник згоден лише із претензією щодо надання ТОВ «СПАРТА 2015» довідки «про незастосування санкцій» після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підставі цього порушення тендерним комітетом прийнято рішення дискваліфікувати ТОВ «СПАРТА 2015», як такого, чия пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено