-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92
Бензин А-92
Завершена
132 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2019 15:49 - 27.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Про скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікацію пропозиції Учасника
Номер:
d76094dd53ec4c57b496ef0bf55e19f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-001342-c.c1
Назва:
Про скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікацію пропозиції Учасника
Вимога:
02.01.2020 року в електронній системі PROZORRO був проведений аукціон з предмету закупівлі за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92) (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-16-001342-c).
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ ГРУП УКРАЇНА";
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС";
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ";
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ".
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ ГРУП УКРАЇНА" – 100 500,0 грн;
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" – 118 650,0 грн.
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" – 119 500,00 грн;
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" – 123 000,00 грн.
03.01.2020 року, Замовник (ПМКП «Добробут») за Протоколом б/н акцептував пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАФТАТРАНССЕРВІС" (ЄДРПОУ 30442560) з ціновою пропозицією 118 650,00 грн.
Наше підприємство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує наші законні права та інтереси як Учасника, який надав свою пропозицію, повністю спотворює результати закупівлі та прямо суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), а саме: - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року вказуємо Вам на наступні порушення, які містяться у тендерній пропозиції та на які Замовник не звернув увагу, а саме:
1. Щодо підтвердження наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази в м. Покров Дніпропетровської області, що необхідне для постачання товару, у складі тендерної пропозиції ПП «Нафтатранссервіс», надано витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а саме:
на автозаправну станцію у м. Апостолове;
будівлі та споруди АЗС по вул. Заводська, 17-а, смт Велика Олександрівка, Херсонської області;
будівлі та споруди АЗС «Фаворит», по вул Червоноармійська, 154, смт.Високопілля, Херсонської області;
автозаправного комплексу по вул Марійська, 1а, у м.Кривий Ріг;
комплексу будівель та споруд, об’єкту нерухомості по вул. Старовокзальна, 56к у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області;
а також довідку в довільній формі про наявність АЗС по вул Чехова, 25, у м. Покров, Дніпропетровської області. Зазначена довідка не містить назву АЗС/мережі АЗС, власника АЗС/мережі АЗС. За даною адресою знаходиться АЗС «Sentosa Oil»
Тобто в пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження права користування, (оренди, власності) на АЗС в м.Покров Дніпропетровської області.
2. Пропозиція Учасника не містить документального підтвердження адреси АЗС на якій можливо обміняти скретч-карти на Бензин А92.
В місті Покров працює тільки три АЗС, на яких ПМКП «Добробут» має можливість отримувати пальне, а саме:
1. АЗС «Sentosa Oil» власник – ПАТ «Укрнафта»;
2. АЗС «Square» власник ПВКП «Промтехснаб»;
3. АЗС «RLS» власник – ФОП Решотка.
До складу тендерної пропозиції ПП «Нафтатранссервіс» надано договір поставки товару (скретч-карток) від 08.02.2019р №667 року, укладений з ТОВ «Лівайн Торг» (ЭДРПОУ 41449359).
Відповідно до Видаткової накладної №0087/0000570 від 14.02.2019 року ТОВ «Лівайн Торг» передав ПП «Нафтотранссервіс» скрейч-картки на Бензин А-92 на загальну кількість – 20 000,0 літрів.
Але сам договір та видаткова накладна не містить назви та номіналу скретч-карток, а також назви власника та адреси мережі АЗС на яких можливо обміняти ці скретч-карти на Бензин А92.
Таким чином Учасником, в складі наданих документів до тендерної пропозиції, документально не доведено, до якої саме АЗС/мережі АЗС або власника АЗС має в наявності скретч – картки ПП «Нафтатранссервіс», від ТОВ «Лівайн Торгдля обміну на Бензин А92 у м Покров.
3. Продаж Товару за ціною нижче звичайних цін.
Просимо звернути увагу, що відповідно до Видаткової накладної №0087/0000570 від 14.02.2019 року ТОВ «Лівайн Торг» передав ПП «Нафтатранссервіс» скрейч-картки на Бензин А-92 на загальну кількість – 20 000,0 літрів по ціні – 26,5 грн. (з ПДВ) за літр.
ПП «Нафтатранссервіс» запропонував для ПМКП «Добробут» остаточну ціну за Бензин А92 – 23,73 грн. (з ПДВ) за літр.
Отже, ПП «Нафтатранссервіс» пропонує ціну на Бензин А92 на 2,77 грн. (з ПДВ) нижче від ціни придбання, що є економічно не вигідно та необґрунтовано. Зазначеними діями, міське комунальне підприємство «Добробут» може бути використане в схемі ухилення від сплати податків.
4. Фальсифікація та підробка документів по придбаним товарам (скретч-картки)
До складу тендерної пропозиції ПП «Нафтатранссервіс» надано договір поставки товару (скретч-карток) від 08.02.2019 року №667, укладений з ТОВ «Лівайн Торг» (код 41449359).
Відповідно до Видаткової накладної №0087/0000570 від 14.02.2019 року ТОВ «Лівайн Торг» передав, а ПП «Нафтотранссервіс» отримав скрейч-картки на Бензин А-92 на загальну кількість – 20 000,0 літрів.
Інших документів на придбання скретч-карток Учасником не надано.
Нашим підприємством здійснено аналіз за процедурою закупівлі «Відкриті торги», та «Допорогові закупівлі» по укладеним договорам поставок за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, які ПП «Нафтатранссервіс» уклав в 2019 році з використанням договору на поставку скретч-карток від 08.02.2019 № 667. За даними аналізу встановлено, що всі вище перелічені скрейтч-карти були передані та погашені наступними підприємствами, а саме:
Замовник Ідентифікатор закупівлі Предмет закупівлі (талони/скретч-картки) Кількість (л)
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Широківського району UA-2019-11-11-000258-a Бензин А92 390
КНП "Зеленодольський центр ПМСД" ЗМР UA-2019-10-21-001506-b Бензин А92 1 500
Виконавчий комітет Лихівської селищної ради П’ятихатського району Дніпропетровської області UA-2019-09-25-002883-b Бензин А92 7 830
КНП "Зеленодольський центр ПМСД" ЗМР UA-2019-04-24-001635-b Бензин А92 5 400
Борозенський ЗЗСО І-ІІІ ступенів UA-2019-04-02-000323-c Бензин А92 5 100
ВСЬОГО 20 200
Таким чином загальна кількість реалізованих ПП «Нафтатранссервіс» скретч-карток на Бензин А92 за 20419 рік склала 20 220,0 л., що на 220 літрів більше за придбану кількість у ТОВ «Лівайн Торг».
Враховуючи наведене, учасником було надано в складі тендерної пропозиції, первинні документи на придбання товару, залишки якого у підприємства станом на 01.01.2020 року - ВІДСУТНІ.
Отже для поставки 5 000,0літрів Бензину А92 на адресу ПМКП «Добробут» ПП «Нафтатранссервіс» сфальсифікувало в системі PROZORRO дані про залишки на балансі підприємства скретч-карток, чим грубо порушило діюче законодавство України.
Незрозумілими постають питання: - саме з якої причини Замовник навмисно "заплющює очі" і не помічає невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Нафтатранссервіс»?, та в чому полягає особиста зацікавленість посадових осіб Замовника в разі визначення зазначеного учасника переможцем закупівлі?
Додатково повідомляємо, що відповідно до ст.38 Закону України “Про публічні закупівлі” на Замовника покладається наступна відповідальність:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Враховуючи наведене, керуючись вимогами ст.ст. 3; 30 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол від 03.01.2020р №б/н про визначення переможця закупівлі та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках діючого законодавства;
2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «Нафтатранссервіс», як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника;
3. Перейти до розгляду наступної за чергою тендерної пропозиції.
В разі незадоволення зазначеної вимоги, ми вимушені будемо використати своє право та звернутися до Державної аудиторської служби України, ДПС України, МВС України зі скаргою з порушеного питання, а також до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, залишити негативний відгук про дану закупівлю на сайті громадського контролю держзакупівель DOZORRO з залученням засобів масової інформації для висвітлення об'єктивної інформації щодо неправомірних дій Замовника в частині оцінки тендерних пропозицій.
Більш детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_А92.pdf 09.01.2020 21:34
- Повідомлення 13.01.2020 13:32
Дата подачі:
09.01.2020 21:34
Вирішення:
Відповідь на Вимогу
про скасування протиправного Рішення Замовника та
дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ПП «Нафтатранссервіс» по закупівлі: код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-92)
Статус вимоги:
Не задоволено