-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо
Газове паливо(смт.Мангуш,вул.Спортивна,52; смт.Нікольське, вул.Я.Мудрого,115)
Завершена
324 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 620.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2019 15:34 - 29.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НЕ НЕЗАКОННУ ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ
Номер:
fc7ab6ad1e064849b6523a910d06e17c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-002818-b.c1
Назва:
СКАРГА НЕ НЕЗАКОННУ ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ
Вимога:
ПП "ОККО КОНТРАКТ" вимагає скасувати рішення про нашу дискваліфікацію, оскільки дане рішення було прийнято з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі":
Згідно даного рішення нашу пропозицію було відхилення через зазначення, на думку Замовника, не ринкової ціни. Дана твердження є некоректним та не відповідає дійсності.
Тендерною документацією передбачено перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Відповідно до ст. 28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 4 ст. 28 Закону регламентовано наступне «після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною».
Відповідно до ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність. З урахуванням вище наведеного, предметом дослідження тендерного комітету під час розгляду тендерних пропозицій учасників є виключно наявність всіх документів у складі пропозиції учасника, передбачених тендерною документацію.
Разом з тим, тендерна документацію не містить окремих вимог щодо порядку формування ціни, порядку нарахування ПДВ та обмежень до суми цінової пропозиції, , та, зокрема, її складових (вартості послуг доступу до потужностей).
Відповідно до ст. 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Частиною 3 ст. 11 Закону встановлено, що до повноважень тендерного комітету або уповноваженої особи належить: планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; вибір процедури закупівлі; проводення процедури закупівель; забезпечення рівних умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснення інші дії, передбачені цим Законом. Таким чином, аналіз формування ціни учасників не належить до компетенції тендерного комітету та не відповідає чинному законодавству України, Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вище зазначеної інформації, вважаємо, що ПП «ОККО КОНТРАКТ» повністю виконало вимогу Замовника в частині відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Таким чином, Замовник порушив законодавство та перевищив свої повноваження в частині аналізу ціноутворення учасника
Пов'язані документи:
Замовник
- лист 11.01.2020 15:51
Дата подачі:
11.01.2020 12:34
Вирішення:
Відповідь на вимогу ПП " ОККО КОНТРАКТ"
Статус вимоги:
Відхилено