-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Дизельне паливо
Завершена
265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1.9% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2019 15:34 - 27.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Про скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікацію пропозиції Учасника
Номер:
e32afb7f4b6942d8a807f7f8ca9c6a04
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-001269-c.c1
Назва:
Про скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікацію пропозиції Учасника
Вимога:
ВИМОГА
Про скасування протиправного Рішення Замовника та дискваліфікацію тендерної пропозиції ПП «Нафтатранссервіс» (ЄДРПОУ 30442560) по закупівлі
за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
02.01.2020 року в електронній системі PROZORRO був проведений аукціон з предмету закупівлі за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-16-001269-c).
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ ГРУП УКРАЇНА";
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС";
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ";
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ".
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ ГРУП УКРАЇНА" – 200 520,0 грн;
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" – 249 000,0 грн.
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" – 255 400,00 грн;
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" – 255 600,00 грн.
03.01.2020 року, Замовник (ПМКП «Добробут») за Протоколом б/н акцептував пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАФТАТРАНССЕРВІС" (ЄДРПОУ 30442560) з ціновою пропозицією 249 000,00 грн.
Наше підприємство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує наші законні права та інтереси як Учасника, який надав свою пропозицію, повністю спотворює результати закупівлі та прямо суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), а саме: - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року вказуємо Вам на наступні порушення, які містяться у тендерній пропозиції та на які Замовник не звернув увагу, а саме:
1. Щодо підтвердження наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази в м. Покров Дніпропетровської області, що необхідне для постачання товару, у складі тендерної пропозиції ПП «Нафтатранссервіс», надано витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а саме:
на автозаправну станцію у м. Апостолове;
будівлі та споруди АЗС по вул. Заводська, 17-а, смт Велика Олександрівка, Херсонської області;
будівлі та споруди АЗС «Фаворит», по вул Червоноармійська, 154, смт.Високопілля, Херсонської області;
автозаправного комплексу по вул Марійська, 1а, у м.Кривий Ріг;
комплексу будівель та споруд, об’єкту нерухомості по вул. Старовокзальна, 56к у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області;
а також довідку в довільній формі про наявність АЗС по вул Чехова, 25, у м. Покров, Дніпропетровської області. Зазначена довідка не містить назву АЗС/мережі АЗС, власника АЗС/мережі АЗС. За даною адресою знаходиться АЗС «Sentosa Oil»
Тобто в пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження права користування, (оренди, власності) на АЗС в м.Покров Дніпропетровської області.
2. Пропозиція Учасника не містить документального підтвердження адреси АЗС на якій можливо обміняти скретч-карти на Дизельне паливо.
В місті Покров працює тільки три АЗС, на яких ПМКП «Добробут» має можливість отримувати пальне, а саме:
1. АЗС «Sentosa Oil» власник – ПАТ «Укрнафта»;
2. АЗС «Square» власник ПВКП «Промтехснаб»;
3. АЗС «RLS» власник – ФОП Решотка.
До складу тендерної пропозиції ПП «Нафтатранссервіс» надано договір поставки товару (скретч-карток) від 08.02.2019р №667 року, укладений з ТОВ «Лівайн Торг» (ЭДРПОУ 41449359).
Відповідно до Видаткової накладної №0087/0000570 від 14.02.2019 року ТОВ «Лівайн Торг» передав ПП «Нафтотранссервіс» скрейч-картки на Дизельне паливо на загальну кількість – 20 000,0 літрів.
Але сам договір та видаткова накладна не містить назви та номіналу скретч-карток, а також назви власника та адреси мережі АЗС на яких можливо обміняти ці скретч-карти на Дизельне паливо.
Таким чином Учасником, в складі наданих документів до тендерної пропозиції, документально не доведено, до якої саме АЗС/мережі АЗС або власника АЗС має в наявності скретч – картки ПП «Нафтатранссервіс», від ТОВ «Лівайн Торг» для обміну на Дизельне паливо у м Покров.
3. Продаж Товару за ціною нижче звичайних цін.
Просимо звернути увагу, що відповідно до Видаткової накладної №0087/0000570 від 14.02.2019 року ТОВ «Лівайн Торг» передав ПП «Нафтатранссервіс» скрейч-картки на Дизельне паливо на загальну кількість – 20 000,0 літрів по ціні – 27,5 грн. (з ПДВ) за літр.
ПП «Нафтатранссервіс» запропонував для ПМКП «Добробут» остаточну ціну за Дизельне паливо – 24,9 грн. (з ПДВ) за літр.
Отже, ПП «Нафтатранссервіс» пропонує ціну на Дизельне паливо на 2,6 грн. (з ПДВ) нижче від ціни придбання, що є економічно не вигідно та необґрунтовано. Зазначеними діями, міське комунальне підприємство «Добробут» може бути використане в схемі ухилення від сплати податків.
4. Фальсифікація та підробка документів по придбаним товарам (скретч-картки)
До складу тендерної пропозиції ПП «Нафтатранссервіс» надано договір поставки товару (скретч-карток) від 08.02.2019 року №667, укладений з ТОВ «Лівайн Торг» (ЭДРПОУ 41449359).
Відповідно до Видаткової накладної №0087/0000570 від 14.02.2019 року ТОВ «Лівайн Торг» передав, а ПП «Нафтотранссервіс» отримав скрейч-картки на Дизельне паливо на загальну кількість – 20 000,0 літрів.
Інших документів на придбання скретч-карток Учасником не надано.
Нашим підприємством здійснено аналіз за процедурою закупівлі «Відкриті торги», та «Допорогові закупівлі» по укладеним договорам поставок за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, які ПП «Нафтатранссервіс» уклав в 2019 році з використанням договору на поставку скретч-карток від 08.02.2019 № 667. За даними аналізу встановлено, що всі вище перелічені скрейтч-карти були передані та погашені наступними підприємствами, а саме:
Замовник Ідентифікатор закупівлі Предмет закупівлі (талони/скретч-картки) Кількість (л)
Виконавчий комітет Лихівської селищної ради П’ятихатського району Дніпропетровської області UA-2019-09-25-002883-b Дизельне паливо 14 570
ПОКРОВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" UA-2019-08-22-000526-a Дизельне паливо 10 000
Борозенський ЗЗСО І-ІІІ ступенів UA-2019-04-02-000323-c Дизельне паливо 2 600
КНП "Зеленодольський центр ПМСД" ЗМР UA-2019-02-25-000314-b Дизельне паливо 1 500
ВСЬОГО 28 670
Таким чином загальна кількість реалізованих ПП «Нафтатранссервіс» скретч-карток на Дизельне паливо за 2019 рік склала 28 670,0 л., що на 8 670,0 літрів більше за придбану кількість у ТОВ «Лівайн Торг».
Враховуючи наведене, учасником, в складі тендерної пропозиції, було надано первинні документи на придбання товару, залишки якого у підприємства станом на 01.01.2020 року - ВІДСУТНІ.
Отже, для поставки 10 000,0 літрів Дизельного палива на адресу ПМКП «Добробут» ПП «Нафтатранссервіс» сфальсифікувало в системі PROZORRO дані про залишки на балансі підприємства скретч-карток, чим грубо порушило діюче законодавство України.
Незрозумілими постають питання: - саме з якої причини Замовник навмисно "заплющює очі" і не помічає невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Нафтатранссервіс»?, та в чому полягає особиста зацікавленість посадових осіб Замовника в разі визначення зазначеного учасника переможцем закупівлі?
Додатково повідомляємо, що відповідно до ст.38 Закону України “Про публічні закупівлі” на Замовника покладається наступна відповідальність:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Враховуючи наведене, керуючись вимогами ст.ст. 3; 30 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол від 03.01.2020р №б/н про визначення переможця закупівлі та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках діючого законодавства;
2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «Нафтатранссервіс», як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника;
3. Перейти до розгляду наступної за чергою тендерної пропозиції.
В разі незадоволення зазначеної вимоги, ми вимушені будемо використати своє право та звернутися до Державної аудиторської служби України, ДПС України, МВС України зі скаргою з порушеного питання, а також до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, залишити негативний відгук про дану закупівлю на сайті громадського контролю держзакупівель DOZORRO з залученням засобів масової інформації для висвітлення об'єктивної інформації щодо неправомірних дій Замовника в частині оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_ДТ.pdf 09.01.2020 22:07
- Повідомлення 13.01.2020 13:38
Дата подачі:
09.01.2020 22:07
Вирішення:
Відповідь на Вимогу
про скасування протиправного Рішення Замовника та
дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ПП «Нафтатранссервіс» по закупівлі: код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Статус вимоги:
Не задоволено