-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Текстильні вироби – 41 найменування
Торги не відбулися
503 984.01
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 050.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2019 15:15 - 29.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга на дискваліфікацію
Номер:
5b1aa0e4d1fe4562898f0ff9362ad909
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-002613-b.c4
Назва:
скарга на дискваліфікацію
Вимога:
Просимо Замовника більш уважно вивчити документацію подану Учасником. У відповідь на вимогу Замовник зазначив, що учасником не виконані вимоги до оформлення гарантійного листа, а саме: «.... відсутня повна назва предмету закупівлі згідно оголошення, Ви вказали назву тендерної закупівлі, а повинні були вказати перелік та кількість римських штор які Ви можете поставити». Відповідно до п.4.1 тендерної документації назва предмета закупівлі: «ДК 021:2015 код 39520000-3 Готові текстильні вироби (текстильні вироби) – 41 найменування». В обох гарантійних листах є повна назва предмету закупівлі:
Лист1 від ТОВ «ІНТЕР`ЄР ПЛЮС КОМФОРТ» : «ТОВ «ІНТЕР`ЄР ПЛЮС КОМФОРТ» цим листом підтверджує можливість поставки товару (рулонні штори відкритого типу) по ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби (текстильні вироби) – 41 найменування, який є предметом закупівлі торгів № у ЦБД UA -2019-12-16-002613-b …. у кількості 76шт.»
Лист 2 від ФОП Данилової Д.О.: «Фізична особа-підприємець Данилова Даріана Олегівна гарантує своєчасне постачання товару: римських штор, який є предметом закупівлі № у ЦБД UA -2019-12-16-002613-b (ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби (текстильні вироби)- 41 найменування) у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, які передбачені тендерною документацією.»
В обох листах є номер оголошення, повна назва предмету закупівлі, а також назва товару, на який надається гарантія: в першому - це рулонні штори, в другому - римські штори. Щодо кількості, то в першому листі кількість - 76 шт., у другому – у кількості, передбаченій тендерною документацією.
Звертаємо вашу увагу на те, що в технічних вимогах не зазначено, що повний перелік товару повинен бути саме в гарантійному листі. Технічна специфікація з переліком товару та його розмірами була надана разом з пропозицією та має назву: Дод.3 «Специфікація товару». Вважаємо, що виконали вимоги Замовника та просимо переглянути рішення щодо нашої дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2020 15:19
Вирішення:
Доброго дня!
Вичерпна відповідь була надана на попередню вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
скарга на дискваліфікацію
Номер:
1bc8c0cf5a884d1ca216ec2492ca1b0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-002613-b.c3
Назва:
скарга на дискваліфікацію
Вимога:
Просимо Замовника переглянути рішення щодо дискваліфікації ФОП Данилової Д.О.. Причиною дискваліфікації стало те,що в гарантійному листі від виробника замість гарантії на поставку 91 найменування товару зазначена інформація на поставку 76 найменувань. Звертаємо вашу увагу, що 91 найменування- це загальна кількість товару, а у пропозиції були зазначені різні виробники рулонних та римських штор. Відповідно до цього і гарантійні листи було надано окремо на рулонні штори та окремо на римські штори. Обидва листи були об`єднані в один файл, який має назву "Гарантійні листи від виробників".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2020 15:19
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учаснику
В додатку 3 технічних вимогах тендерної документації чітко прописано вимоги до гарантійного листа, а саме: Гарантійний лист оформлюється на фірмовому бланку, повинен містити дату та вихідний номер. Гарантійний лист виробника повинен включати: повне найменування Учасника, номер оголошення, а також повну назву предмету закупівлі відповідно до оголошення.
В гарантійному листі ФОП Данилова Даріана Олегівна відсутня повна назва предмету закупівлі згідно оголошення, Ви вказали назву тендерної закупівлі, а повинні були вказати перелік та кількість римських штор які Ви можете поставити. Нам як замовнику взагалі не зрозуміло на які позиції тендерної закупівлі ви даєте гарантію. Тому даний гарантійний лист нам не надає ніякої гарантії на поставку товару який ми просимо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення вимог ТД при визначенні Переможця.
Номер:
6426f691a3944a09bb6934cd57abe869
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-002613-b.a2
Назва:
Порушення вимог ТД при визначенні Переможця.
Вимога:
Прошу Замовника звернути увагу на невиконання Переможцем вимог Тендерної Документації та скасувати рішення про визнання переможця, яке дискримінує мене та мою пропозицію, протирічить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги ТД:
Додаток 3. Технічні вимоги.
Учасник у складі Пропозиції повинен надати наступні документи:
Копію сертифікату відповідності на продукцію зареєстровану в сертифікаційному державному органі.
Порушення вимог ТД:
Преможцем надано Сертифікат відповідності, виданий
"Орган сертифікації ПРОМТЕСТ" та зареєстрований у реєстрі органу сертифікації "ПРОМТЕСТ" за № UA.OC.01.3191.-18
Але, орган сертифікації ТОВ "ПРОМТЕСТ", адреса 61023, Харків, вул. Весніна, 5 - НЕ Є СЕРТИФІКАЦІЙНИМ ДЕРЖАВНИМ ОРГАНОМ, вищеназваний Сертифікан НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНО В ДЕРЖАВНОМУ СЕРТИФІКАЦІЙНОМУ ОРГАНІ.
Невиконання цієї вимоги Замовник, згідно вимог ТД, раніше вважав неприпустимим.
Додатково обов'язковість цієї вимоги Замовник зазначив у відповіді на оскарження цієї вимоги:
Звернення до Замовника 18.12.2019р:
Прошу Замовника зняти вимогу "Копію сертифікату відповідності на продукцію зареєстровану в сертифікаційному державному органі." тому, що ця продукція не підлягає обов'язковій сертифікації згідно Наказу № 28 від 01.02.2005р. Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики.
Згідно Закону " 24-8 від 15.01.2015р. відмінено обов'язкову сертифікацію виробів легкої промисловості.
Резолюція від 21.12.2019 10:36
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що Наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Для запобігання фальсифікації зі сторони учасників (що стало дуже частим явищем), нам як Замовнику потрібен Сертифікат відповідності на продукцію, який видається в СЕРТИФІКАЦІЙНОМУ ДЕРЖАВНОМУ ОРГАНІ, та дозволяє дізнатись відповідність певним параметрам товару вказаним заявником (це вимога з безпеки та якості товару).
Виходячи з цього та приймаючи до уваги Законо України "Про публічні закупівлі", прошу Замовника відхилити Визнання Переможцем ФОП Гайдук та надалі уважніше ставитись до вимог власної ТД та Закону України "Про публічні закупівлі": "Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.", "недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;".
Прийняття пропозиції Переможця з порушеннями вимог ТД та недопущення моєї пропозиції до розгляду порушує мої інтереси, як учасника тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2020 18:22
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учаснику ваша вимога буде задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Неправомірна вимога
Номер:
df0581b5edf240caa51e7e228dfb6e54
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-002613-b.a1
Назва:
Неправомірна вимога
Вимога:
Прошу Замовника зняти вимогу "Копію сертифікату відповідності на продукцію зареєстровану в сертифікаційному державному органі." тому, що ця продукція не підлягає обов'язковій сертифікації згідно Наказу № 28 від 01.02.2005р. Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики.
Згідно Закону " 24-8 від 15.01.2015р. відмінено обов'язкову сертифікацію виробів легкої промисловості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2019 12:53
Вирішення:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що Наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Для запобігання фальсифікації зі сторони учасників (що стало дуже частим явищем), нам як Замовнику потрібен Сертифікат відповідності на продукцію, який видається в сертифікаційному державному органі, та дозволяє дізнатись відповідність певним параметрам товару вказаним заявником (це вимога з безпеки та якості товару).
Статус вимоги:
Відхилено