-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб з пшеничного борошна
Торги не відбулися
305 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 526.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 526.25 UAH
Період оскарження:
16.12.2019 14:51 - 11.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Переможцем визнано Учасника, документація якого не відповідає кваліфікаційним вимогам
Номер:
7891744548c14f379f4001b16cbbd14b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-002392-b.c3
Назва:
Переможцем визнано Учасника, документація якого не відповідає кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Згідно тендерної документації в ДОДАТКУ 1 п.2.2, Замовник, вимагає
2.2.Копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації (зазначених у довідці), завірені підписом та печаткою учасника. Надані медичні книжки мають бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитацій ний сертифікат. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій.
Учасником подані документи, які не є дійсними.
1. В тендерній пропозиції СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ТОВ «СКІФ» копії особових медичних книжок працівників не відповідають формі, яка затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, отже самі особові книжки, працівників відповідної кваліфікації учасника, не є дійсними, у зв’язку з тим, що вступив в силу Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 21.02.2013 № 150, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 року № 662/23194 і медичні книжки старого зразка відмінені Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.07.2013 за № 583.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3», висловлює свою претензію тендерному комітету та вважає, що Організатором торгів вчинено дискримінаційну, анти конкурентну поведінку, яка виражається у наданні незаконних переваг одному з учасників, який мав би бути дискваліфікованим за об’єктивного розгляду документів .
З метою недопущення порушення передбаченого пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) просимо дискваліфікувати СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВ " СКІФ ", як таке, що не підтвердило кваліфікаційні вимоги.
Укладення договору, при наявності очевидних фактів невідповідності Учасника кваліфікаційним вимогам, призведе до нецільового використання бюджетних коштів, спотворення результатів відкритих торгів.
Вважаємо, що єдино можливим варіантом в описаній ситуації є оголошення повторних торгів. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися та подати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 35.pdf 28.01.2020 16:36
Дата подачі:
24.01.2020 16:02
Вирішення:
Тендерним комітетом вирішено повторно оголосити відкриті торги, в зв*язку з дискваліфікацією учасника СТОВ "СКІФ" .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дератизація трансортних засобів
Номер:
4746dad70a0b4621bcd3e49981fff7e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-002392-b.b2
Назва:
Дератизація трансортних засобів
Вимога:
Порядок здійснення профілактичних і поточних дезінфекційних заходів, як указує Закон України "Про захист населення від інфекційних хвороб" № 1645, установлює Міністерство охорони здоров’я України, з урахуванням особливостей збудників інфекційних захворювань, чинників передання інфекції тощо. Проте такого порядку на сьогодні немає. Ч. 2 ст. 18 Закону № 1645 передбачає, що юридичні особи, незалежно від форм власності, та громадяни повинні проводити профілактичні дезінфекційні заходи в житлових, виробничих та інших приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках, що належать їм на праві власності чи надані в користування. Усе це для того, щоб не допустити розмноження гризунів і комах у приміщеннях (будівлях) та на земельних ділянках. Про дератизацію транспортних засобів тут не йдеться. Відповідно до п.9 розділу ІІ Додатку 5 до Тендерної документації Замовник вимагає надання "Копії договору на дезінфекцію, дератизацію та мийку автотранспортних засобів та копію останнього акту про проведення дезінфекцію, дератизацію та мийку автотранспортних засобів". Таким чином, дератизація транспортних засобів чинним законодавством не передбачено, тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації. До речі мийка транспортних засобів, відповідно до зазначеного вище Закону не входить до дизінфікційних заходів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2019 12:47
Вирішення:
На засіданні тендерного комітету (Протокол №124 від 27.12.2019р) було вирішено не вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
санітарний паспорт на автомобілі
Номер:
4a5795c6c7794d258a5b142b270b0faa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-002392-b.a1
Назва:
санітарний паспорт на автомобілі
Вимога:
Відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року:
визнано такими, що втратили чинність, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти;
визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти.
Зокрема, Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) від 19.03.91, в т.ч. в частині регулювання обігу санітарних паспортів – відмінені.
Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку.
З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Отримати діючі санітарні паспорти, на законних підставах на даний час, неможливо. Просимо виключити вимогу надання санітарних паспортів автомобіля, яким буде здійснюватися поставка товару та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2019 13:28
Вирішення:
Доброго дня. До тендерної документації були внесені зміни щодо вимоги надання санітарних паспортів.
Статус вимоги:
Задоволено