-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій
Завершена
1 220 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 102.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 102.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2019 12:02 - 11.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена
вимога про усунення порушень законодавства про закупівлі
Номер:
0eacd1d754cf4d2cbdab25499b8962e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-000784-a.a1
Назва:
вимога про усунення порушень законодавства про закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 5.2.1 проекту договору замовник має право «5.2.1. Щоденно здійснювати контроль за якістю надання послуг, перевірку виходу харчового продукту і страви в цілому, дотримання натуральних норм харчування, наявність медичних книжок працівників Виконавця. У разі необхідності здійснювати ваговий контроль відходів харчових продуктів (готової страви) із складанням Акту».
Відповідно до п. 5.2.2. проект договору замовник має право «5.2.2. У разі встановлення Замовником залишків харчових продуктів (готової страви), відходів більше ніж 50% від загального обсягу наданої Послуги на день вагового контролю, Замовник вважає, що Послуга Виконавцем не надана та не підлягає оплаті.»
Вказаний в даному пункті проекту договору Акт за кодом 0903114 відноситься до підкласу 0903 (документація первинного обліку в роздрібній, оптовій торгівлі та громадському харчуванні) класу 09 (торгівельна документація) Державного класифікатора управлінської документації ДК 010-98, затвердженого Наказом Держстандарту України № 1024 від 31 грудня 1998 року, та має назву Акт про зняття залишків продуктів, напівфабрикатів та готових виробів кухні .
Форма вказаного Акту затверджена Наказом Міністерства торгівлі СРСР № 201 від 20 серпня 1986 року (наразі є чинним), відповідно до якого Акт про зняття залишків продуктів, напівфабрикатів та готових виробів кухні, код по ОКУД 0903114, форма передбачена для обліку на кухні залишків продуктів, напівфабрикатів та нереалізованих готових виробів. Кількість необробленої сировини записується в графі 3. Залишки напівфабрикатів та готових виробів перераховуються в сировину за нормами рецептур, які були передбачені при складанні калькуляцій на дані напівфабрикати чи готові вироби. Акт складається комісією при інвентаризації та при зміні бригади, якщо робота кухні відбувається в дві та більше зміни.
Вищевказаний Акт не передбачений для оформлення результатів вагового контролю відходів харчових продуктів (готових страв), а також взагалі чинним законодавством України не передбачено порядку здійснення та форми документації щодо оформлення результатів такого контролю.
Отже, виходячи з викладеного, можна дійти висновку про невідповідність чинному законодавству пропонованої проектом договору норми щодо здійснення вагового контролю відходів харчових продуктів (готової страви) через відсутність нормативно встановленого порядку такого контролю , а також, враховуючи передбачені п. 6.2.5 проекту договору можливі штрафні санкції за результатами такого контролю, створення ризику зловживань з боку окремих представників замовника при проведенні контролю.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити з проекту договору, який є додатком до тендерної документації положення п. 5.2.1 в частині : У разі необхідності здійснювати ваговий контроль відходів харчових продуктів (готової страви) із складанням Акту.
Крім того, вимагаємо п. 5.2.2 проекту договору, який є додатком до тендерної документації виключити повністю.
Відповідно до п. 6.3. проекту договору, який є додатком до тендерної документації «6.3. У випадку надання Виконавцем неякісних послуг (без дотримання діючих норм харчування або послуг з використанням неякісних продуктів), Виконавець сплачує Замовнику штраф в розмірі 20 % від ціни визначеної в пункті 2.1. цього Договору.»
Внесення означених положень в договір повинно містити вичерпний перелік обставин, за яких такі санкції застосовуються, а також процедури встановлення і доказів фактів таких порушень, задля уникненню зловживань з боку замовника.
Вимагаємо виключення п. 6.3. проекту договору, який є додатком до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2019 17:07
Вирішення:
Зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги:
Задоволено