-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування учнів
Обсяг та умови надання послуг додатково визначено у Додатку №1 до тендерної документації
Торги не відбулися
1 960 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2019 18:04 - 26.12.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Доброго дня! Просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі для здійснення принципу недискримінації учасників.
Номер:
cf3348a980c04537bb77d539bb0966f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-005181-b.b1
Назва:
Доброго дня! Просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі для здійснення принципу недискримінації учасників.
Вимога:
Просимо у договорі про закупівлю передбачити пункт щодо авансу, а також внести зміни до п 5.2. проекту договору та викласти його у наступній редакції: Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг,шляхом перерахунку коштів через установу Державної казначейської служби, але не пізніше як через 10 календарних днів після отримання акту. Крім цього, у проект договору про закупівлю просимо внести зміни до п 11.3. та викласти його у наступній редакції: Договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін. Сторона-ініціатор повинна попередньо письмово повідомити про це другу сторону не пізніше ніж за 14 днів до моменту розірвання Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2019 15:02
Вирішення:
Доброго дня.
Комунальний заклад «Ізмаїльська спеціалізована школа-інтернат-військово-морський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» - Замовник торгів за предметом Закупівлі "Послуги з організації харчування учнів" (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 55520000-1 - Кейтерингові послуги), розглянувши Ваше звернення повідомляє натупне:
1.Постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 23 квітня 2014 року “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” не передбачено можливості здійснення замовником попередньої оплати (авансу) при закупівлі послуг, що становлять предмет закупівлі.
2.Частиною 3 Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII(надалі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник встановив умови у проекті договору за п.5.2. та 11.3. враховуючи специфіку закупівлі, неможлиість зупинення процесу надання послуг (послуг з організації харчування учнів), можливі випадки відсутності фінансування, затримки фінансування, тощо, та не вважає за необхідне змінювати відповідні пункти проекту договору
Отже, Замовник вважає вимогу потенційного Учасника безпідставною, необгрунтованою та такою, що не може бути задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено