-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони
Закупівля здійснюється за плановою потребою на 2020 рік
Завершена
3 246 775.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 467.75 UAH
мін. крок: 1% або 32 467.75 UAH
Період оскарження:
12.12.2019 17:59 - 24.12.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Підрозділи та мат база у Сумській області
Номер:
8affbb1b6ece465d8657bdd9113d2dc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-005156-b.b1
Назва:
Підрозділи та мат база у Сумській області
Вимога:
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області так як у вказаних містах розміщені структурні підрозділи замовника.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Сумській області може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Сумській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Сумах та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Сум, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність діючих підрозділів та матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2019 12:46
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до потенційних учасників процедури закупівлі: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Так, замовник пунктом 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, зокрема, кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», на підтвердження якого учасник надає довідку/інформацію у довільній формі скріплену підписом уповноваженої особи, завіреною печаткою про наявність достатнього обладнання та матеріально-технічної бази, в т.ч. транспортних засобів (їх найменування, кількість, рік випуску, технічний стан), спеціальної форми, спецзасобів, засобів радіо- та мобільного зв’язку, яке наявне та/чи обліковується в учасника;
При цьому, така матеріально-технічна база повинна бути наявна у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області так як у вказаних містах розміщені структурні підрозділи замовника. У свою чергу, довідка повинна містити інформацію, встановлену замовником щодо наявності матеріально-технічної бази також і у містах як Суми так і Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області.
Також, Ваше твердження, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони є безпідставною, оскільки замовник умовами тендерної документації не встановлював вимоги щодо наявності в Учасника ліцензії діючої виключно по території Сумської області. При чому, Сумська область це територія України.
По другій частині вимоги інформую.
Відповідно до Закону України «Про прокуратуру» створено структуру органів прокуратури. Також згідно правовстановлюючих документів закріплено їх місцезнаходження. Так, тендерною документацією замовником конкретизовано місця надання послуг в м. Суми та у Сумській області, що й деталізовано також у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Право визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі надається у відповідності до законодавства про публічні закупівлі. Дана вимога вказана Замовником на підставі її визначальної характеристики щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також як визначення технічних характеристик предмету закупівлі.
Так, наявність матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області необхідна з наступних підстав:
1) необхідність взаємодії Замовника з керівництвом Учасника з організаційних та інших нагальних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору;
2) здійснення відповідальною особою або відповідальним керівництвом Учасника перевірки чергових працівників Учасника на об’єкті Замовника. У разі відсутності місць дислокації Учасника у місті Суми та по містах Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка стає неможливою своєчасна та належна перевірка стану роботи компетентних працівників;
3) необхідність термінового прибуття керівництва Учасника на об’єкт Замовника у випадку виникнення непередбачуваних критичних ситуацій, які можуть виникнути у будь-який момент.
4) потреба взаємодії працівників Учасника з групою швидкого реагування Учасника, яка повинна розміщуватися в м. Суми та м. Конотоп, м. Охтирка, м. Ромни, м. Шостка з метою вжиття заходів із запобігання порушень громадського порядку в приміщеннях прокуратури області та місцевих прокуратурах;
5) створення Учасником офісів та груп мобільного реагування лише після підписання договору, фактично, на невизначений строк, відтермінує його виконання, оскільки виникає необхідність у пошуку офісів, додаткових транспортних засобів та місць для їх зберігання, додаткових працівників, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події тощо;
6) в ціну пропозиції не включено витрати на створення офісів та груп мобільного реагування, у тому числі після підписання договору.
Таким чином, вимога щодо наявності матеріально-технічної бази у місті Суми та по містах Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка, є обґрунтованим та необхідним заходом забезпечення належної охорони на об’єкті Замовника, яка відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі та не може бути розцінена як дискримінаційна.
Статус вимоги:
Відхилено