-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету)
Завершена
11 299 062.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2019 16:24 - 09.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні дії Замовника щодо процедури закупівлі ID: 931574891e914d69b58b171d3dc51c33 ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ – людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі – ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування – кошти Державного бюджету) CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection – people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv)
Номер:
9900cf3c93ec4703af18b4dde533ce12
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-004223-b.b1
Назва:
Скарга на незаконні дії Замовника щодо процедури закупівлі ID: 931574891e914d69b58b171d3dc51c33
ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ – людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі – ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування – кошти Державного бюджету)
CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection – people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv)
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2019-12-12-004223-b, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та оприлюдненого 12.12.2019 р. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-12-004223-b) Замовником торгів, а саме ДУ «ЦГЗ МОЗ України» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ID:931574891e914d69b58b171d3dc51c33.
ВБФ «ДРОП ІН ЦЕНТР» (надалі – «Скаржник») виявив бажання взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію.
За результатами розгляду тендерних пропозицій у відповідності до Форми протоколу, опублікованої «07» лютого 2020 р., тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
У Формі протоколу Замовник зазначив наступну підставу для відхилення тендерної пропозиції Скаржника: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям. На виконання вимог ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), необхідно розглянути тендерні пропозиції Учасників на відповідність тендерній документації. 1.1. Після розгляду пропозиції ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" було виявлено, що пропозиція вказаного учасника не відповідає критерію, передбаченому у ст. 16 Закону п.1.1 Додатку №1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», а саме: • Довідку за формою, визначеною у Додатку 2 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме: - окремого приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (не менше трьох приміщень/кімнат для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій) на території міста Києва, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у Таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації; - окремого приміщення для зберігання витратних матеріалів, необхідних для надання послуг отримувачам послуг (не менше 1 приміщення/ кімнати) на території міста Києва, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації; На підтвердження відповідності даному критерію вимагалось: • Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у Довідці • Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням для зберігання витратних матеріалів, необхідних для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеній у Довідці ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" було подано два договори оренди, та дев’ять угод про співробітництво. Згідно тексту наведеного в угодах про співробітництво не можна вважати, що приміщення надане в користування, оскільки в угоді зазначено що сторона 1 «зобов’язується сприяти організації роботи стаціонарного інформаційно-консультативного пункту», тобто не вказано про право користування приміщенням, або оренду. Згідно ч.1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації Замовника на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати наступні документи:
« … Довідку за формою, визначеною у Додатку 2 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме:
- окремого приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (не менше трьох приміщень/кімнат для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій) на території міста Київ, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у Таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації;
- окремого приміщення для зберігання витратних матеріалів, необхідних для надання послуг отримувачам послуг (не менше 1 приміщення/ кімнати) на території міста Київ, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації;
- наявність технічної спроможності надавача послуг забезпечувати діяльність відповідно до предмету оголошених торгів на території населених пунктів, зазначених у таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації (не менше 1 автомобіля (у разі наявності мобільних пунктів надання послуг) або договір з надавачем послуг з пасажирських перевезень);
Для підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
1.2. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у Довідці.
1.3. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням для зберігання витратних матеріалів, необхідних для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеній у Довідці.
1.4. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування автомобілем (свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір про співпрацю, договір користування, договір відшкодування використання автомобіля співробітника, договору про надання послуг або інший документ, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеній у Довідці або копію договору про надання послуг пасажирських перевезень, в якому учасник виступає замовником таки послуг.
Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні бути не меншими ніж строк надання послуг. …».
Слід зазначити, що наведене у тендерній документації формулювання щодо приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій є неоднозначним та може трактуватись по-різному – «окремого приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (не менше трьох приміщень/кімнат для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій) на території міста Київ, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у Таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації;». Чітко не зрозуміло чи вимагається одне окреме приміщення, яке включає не менше трьох приміщень/кімнат; або ж мова йде про три різні приміщення/кімнати; чи можуть вони бути зосереджені в одному місці, або ж мають бути розташовані в різних районах міста Києва; також не зрозуміло що мається на увазі під визначенням «окреме приміщення», чи це має бути окрема будівля/споруда, чи приміщення з окремим входом, чи три ізольовані кімнати в одному загальному приміщенні, або ж в трьох різних приміщеннях тощо.
На підтвердження відповідності Скаржника кваліфікаційним критеріям в частині наявності приміщень для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій та зберігання витратних матеріалів Скаржником було подано наступні документи на дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та виконання вимог Замовника згідно п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, Додатків 1, 2, 8 до Тендерної документації:
1. Довідку за формою, визначеною у Додатку 2 до Тендерної документації – Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 1 від 09.01.2020 р.
2. Копію Договору №01 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 р., в т. ч. Додаткової угоди №1 26.06.2018 р., Додаткової угоди №2 від 28.12.2018 р., Додаткової угоди №3 від 15.05.2019 р., Додаткової угоди №4 від 23.12.2019 р.
3. Копію Договору №5 оренди нежитлового приміщення від 23.07.2019 р., в т. ч. Додаткової угоди №1 від 23.12.2019 р.
4. Копію угоди №25/12/19 про співробітництво від 03.12.2019 р. з Київською міською клінічною лікарнею швидкої медичної допомоги.
5. Копію угоди про співробітництво від 01.10.2013 р. з Київською міською наркологічною клінічною лікарнею «СОЦІОТЕРАПІЯ».
6. Копію угоди про співробітництво від 11.09.2017 р. з Медичним центром «САНТАНА-М».
7. Копію угоди про співробітництво від 01.08.2019 р. з ПОГ «Медичний діагностично-реабілітаційний центр «ВІДРОДЖЕННЯ ХХІ».
8. Копію угоди про співробітництво від 02.08.2019 р. з ТОВ «ФАРМИН».
9. Копію угоди про співробітництво від 16.08.2019 р. з ТОВ «Медичний центр «ДОПОМОГА».
10. Копію угоди про співробітництво від 25.09.2019 р. з ФОП Хоменко В. В.
11. Копію угоди про співробітництво від 01.10.2019 р. з ФОП Черешенко М. А.
12. Копію угоди про співробітництво від 09.12.2019 р. з ТОВ «ОКТАМЕД».
На обґрунтування підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника у формі протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованій «07» лютого 2020 р., Замовник зазначає, що згідно тексту, наведеного в угодах про співробітництво не можна вважати, що приміщення надане в користування. Скаржник не може погодитися з таким рішенням, оскільки в тексті дев’яти поданих угод про співробітництво (Стаття 3 угод) визначено, що сторони угоди зобов’язуються сприяти організації роботи та забезпечувати функціонування стаціонарних інформаційно-консультативних пунктів із чітким зазначенням адрес в м. Києві. Адреси цих приміщень для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій та посилання на відповідні пункти поданих угод про співробітництво зазначені також у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 1 від 09.01.2020 р. (надалі – «Довідка»). У Довідці вказана також підстава користування цими приміщеннями як «Залучене», і така підстава була передбачена Замовником у формі довідки в колонці 3 (згідно Додатку 2 до Тендерної документації).
Також, у складі тендерної пропозиції Скаржника було подано копії 2 договорів оренди приміщень: Договору №01 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 р. з додатками, Договору №5 оренди нежитлового приміщення від 23.07.2019 р. з додатками. Оскільки, в договорах оренди вказана загальна площа орендованих нежитлових приміщень, деталізація інформації щодо кількості окремих приміщень/кімнат по кожному з орендованих приміщень зазначена Скаржником у довідці в колонці 4, як передбачено за формою довідки згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
У Довідці деталізовано, що за поданим Договором №01 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 р. орендується приміщення загальною площею 80,1 кв.м, яке включає 5 окремих приміщень (кабінетів, кімнат), санітарно-технічний блок та підсобні приміщення; за поданим Договором №5 оренди нежитлового приміщення від 23.07.2019 р. орендується приміщення загальною площею 94,2 кв.м, яке включає 4 окремі приміщення (кімнати, кабінети), санітарно-технічний блок та підсобні приміщення. При цьому, Замовником не вимагалось надання планів приміщень. Додатково надаємо плани орендованих приміщень, зазначених у Довідці.
Таким чином, Скаржником документально підтверджено наявність двох орендованих приміщень, які включають відповідно 5 та 4 окремі приміщення/кімнати, а також 9 залучених приміщень для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій, що на вимогу Замовника підтверджує наявність «окремого приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (не менше трьох приміщень/кімнат для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій) на території міста Київ, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у Таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації;».
Слід враховувати, що Скаржник має досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, та реалізовує діяльність за чинним Договором №291 від 23.07.2019 р. про закупівлю послуг у сфері охорони здоров’я із ДУ «ЦГЗ МОЗ України», який було укладено в результаті проведення аналогічної процедури закупівлі у попередньому періоді. У зв’язку з цим, наявність достатньої кількості у Скаржника приміщень для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій підтверджена не лише документально в межах даної процедури закупівлі, але й наочно під час запровадження у 2019 році діяльності з профілактики ВІЛ серед ЛВНІ в м. Києві та проведення моніторингових візитів уповноваженими представниками Замовника.
З урахуванням вищезазначеного вважаємо дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника неправомірними у зв’язку з відсутністю підстав відхилення тендерної пропозиції згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу призвело до порушення наших прав. Такими неправомірними діями Замовник порушив також принципи здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Всеукраїнського благодійного фонду «ДРОП ІН ЦЕНТР», зазначене у Формі протоколу розгляду тендерних пропозицій від «07» лютого 2020 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток_№1 до ТД кваліф критерії.docx 11.02.2020 13:57
- Додаток_№2 до ТД довідки.docx 11.02.2020 13:57
- Додаток_№8 до ТД Перелік документів.docx 11.02.2020 13:57
- ДРОП_Договір оренди_1.PDF 11.02.2020 13:57
- ДРОП_Договір оренди_5.PDF 11.02.2020 13:57
- ДРОП_ЛВНІ2020_Довідка_Матеріально-технічна база.pdf 11.02.2020 13:57
- ДРОП_План приміщення_Договір оренди_1.pdf 11.02.2020 13:57
- ДРОП_План приміщення_Договір оренди_5.pdf 11.02.2020 13:57
- Дроп_Скарга_АМКУ_10022020.pdf 11.02.2020 13:57
- ДРОП_Угода_Відродження_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:57
- ДРОП_Угода_ДОПОМОГА_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:57
- ДРОП_Угода_КМКЛШМД_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:57
- ДРОП_Угода_ОКТАМЕД_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:58
- ДРОП_Угода_СантанаМ_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:58
- ДРОП_Угода_Соціотерапія_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:58
- ДРОП_Угода_ФАРМИН_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:58
- ДРОП_Угода_ФОП Хоменко_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:58
- ДРОП_Угода_ФОП Черешенко_Пункт надання послуг.PDF 11.02.2020 13:58
- Тендерна документація.docx 11.02.2020 13:58
- Форма протоколу_07022020_UA-2019-12-12-004223-b-qualifications.pdf 11.02.2020 13:58
- Платіжне доручення №301 від 10.02.2020 р. на підтвердження оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.pdf 11.02.2020 13:59
- Дроп_Додаток до Скарги_АМКУ_10022020.pdf 26.02.2020 16:54
- рішення від 13.02.2020 № 2749 + лист Замовнику .pdf 13.02.2020 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2020 № 3875.pdf 02.03.2020 18:00
- рішення від 28.02.2020 № 3875 .pdf 04.03.2020 21:13
- Пояснення по суті скарги UA-2019-12-12-004223-b Дроп ін Центр.pdf 21.02.2020 15:28
- Пртокол №23 Скасування рішення про відхилення Дроп ін Центр ЛВНІ Київ.pdf 12.03.2020 17:29
- Пртокол №23 Скасування рішення про відхилення Дроп ін Центр ЛВНІ Київ.pdf 12.03.2020 17:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2020 13:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2020 21:13
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2020 17:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення пропозиції ДРОП ІН ЦЕНТР скасовано, пропозицію допущено до аукціону
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на незаконне рішення Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Номер:
f8a53893f3774baaa6b890fce3694928
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-004223-b.c3
Назва:
СКАРГА на незаконне рішення Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Скарга:
Вих. № 484/20 від «11» лютого 2020 року
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035
Суб`єкт оскарження: Всеукраїнська благодійна організація «КОНВІКТУС УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 35210880)
Адреса: проспект В. Маяковського, 7а – 170 м. Київ, 02224 e-mail: info@convictus.org.ua тел. (044) 592-58-47
Замовник: Державна установа «Центр громадського здоров’я МОЗ України» (код ЄДРПОУ 40524100)
Адреса: вул. Ярославська, 41, м. Київ, 04071 e-mail: info@bhc.org.ua тел. (044) 425-43-54
Інформація про закупівлю:
ID: UA-2019-12-12-004223-b ● 931574891e914d69b58b171d3dc51c33
ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету) CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv).
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.02.2020 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. (без ПДВ)
СКАРГА
на незаконне рішення Замовника
щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету) CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ вих 484-20 від 11.02.2020 ВБО КОНВІКТУС УКРАЇНА.pdf 12.02.2020 13:10
- Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахув коштів до держ бюджету (ПД №77 від 10.02.20).pdf 12.02.2020 13:10
- Копія Протоколу рогляду тендерних пропозицій від 07.02.2020 Київ.pdf 12.02.2020 13:10
- Тендерна документація ЛВНІ Київ.docx 12.02.2020 13:10
- Додаток_№1 до ТД кваліф критерії ЛВНІ Київ.docx 12.02.2020 13:10
- Копія Додаток № 2 до ТД Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Т13 від 11.01.2020 ВБО КОНВІКТУС .pdf 12.02.2020 13:10
- Копія заяви Скляренка Є.М..pdf 12.02.2020 13:10
- Тендерна документація ЛВНІ Черкаська обл..docx 12.02.2020 13:10
- Додаток_№1 до ТД кваліф критерії ЛВНІ Черкаська обл..docx 12.02.2020 13:10
- Копія Довідки №8 від 04.01.20 про наявність працівників ЛВІН (Черкаська область).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Бердишева А.А. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Богульська В.А. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Діденко С.О.(Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Іванченко Н.В.(Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Коваленко Є.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Кочубей Р.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Петров О.Є. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Пунов О.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:10
- Заява Рибак Л.М. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:11
- Заява Сваровська В.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:11
- Заява Сегеда О.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:11
- Заява Степанюк Л.І. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 13:11
- Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.02.2020 Черкаська обл..pdf 12.02.2020 13:11
- sign.p7s 12.02.2020 13:12
- рішення від 13.02.2020 № 2761 + лист Замовнику.pdf 13.02.2020 18:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2020 № 3937.pdf 03.03.2020 15:54
- рішення від 02.03.2020 № 3937.pdf 05.03.2020 18:37
- Пояснення по суті Скарги UA-2019-12-12-004223-b.pdf 18.02.2020 10:38
- Пртокол №22 Скасування рішення про відхилення Конвіктус ЛВНІ Київ.pdf 12.03.2020 16:53
- Пртокол №22 Скасування рішення про відхилення Конвіктус ЛВНІ Київ.pdf 12.03.2020 16:54
- Пртокол №22 Скасування рішення про відхилення Конвіктус ЛВНІ Київ.pdf 12.03.2020 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2020 13:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2020 18:38
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2020 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення пропозиції Конвіктус Україна скасовано, до аукціону допущено
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на незаконне рішення Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні
Номер:
364e6c5c0f7c422d986f00485a1aee1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-004223-b.c2
Назва:
СКАРГА на незаконне рішення Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні
Скарга:
Вих. № 484/20 від «11» січня 2020 року
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035
Суб`єкт оскарження: Всеукраїнська благодійна організація «КОНВІКТУС УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 35210880)
Адреса: проспект В. Маяковського, 7а – 170 м. Київ, 02224 e-mail: info@convictus.org.ua тел. (044) 592-58-47
Замовник: Державна установа «Центр громадського здоров’я МОЗ України» (код ЄДРПОУ 40524100) Адреса: вул. Ярославська, 41, м. Київ, 04071
e-mail: info@bhc.org.ua тел. (044) 425-43-54
Інформація про закупівлю:
ID: UA-2019-12-12-004223-b ● 931574891e914d69b58b171d3dc51c33
ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету)
CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv).
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.02.2020 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. (без ПДВ)
СКАРГА
на незаконне рішення Замовника
щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету)
CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ вих 484-20 від 11.02.2020 ВБО КОНВІКТУС УКРАЇНА.pdf 12.02.2020 12:45
- Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахув коштів до держ бюджету (ПД №77 від 10.02.20).pdf 12.02.2020 12:45
- Копія Протоколу рогляду тендерних пропозицій від 07.02.2020 Київ.pdf 12.02.2020 12:45
- Тендерна документація ЛВНІ Київ.docx 12.02.2020 12:45
- Додаток_№1 до ТД кваліф критерії ЛВНІ Київ.docx 12.02.2020 12:45
- Копія Додаток № 2 до ТД Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Т13 від 11.01.2020 ВБО КОНВІКТУС .pdf 12.02.2020 12:45
- Копія заяви Скляренка Є.М..pdf 12.02.2020 12:45
- Тендерна документація ЛВНІ Черкаська обл..docx 12.02.2020 12:45
- Додаток_№1 до ТД кваліф критерії ЛВНІ Черкаська обл..docx 12.02.2020 12:45
- Копія Довідки №8 від 04.01.20 про наявність працівників ЛВІН (Черкаська область).pdf 12.02.2020 12:45
- Заява Бердишева А.А. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:45
- Заява Богульська В.А. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Діденко С.О.(Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Іванченко Н.В.(Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Коваленко Є.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Кочубей Р.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Петров О.Є. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Пунов О.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Рибак Л.М. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Сваровська В.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Сегеда О.В. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Заява Степанюк Л.І. (Черкаська обл).pdf 12.02.2020 12:46
- Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.02.2020 Черкаська обл..pdf 12.02.2020 12:46
- sign.p7s 12.02.2020 12:47
- Рішення від 13.02.2020 № 2764.pdf 13.02.2020 17:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2020 12:46
Опис причини скасування:
неповний пакет документів до скарги
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.02.2020 12:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.02.2020 17:17