• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Агрохімічна продукція" (Дезінфікуючі засоби) на потребу 2020 року

"Агрохімічна продукція" (Дезінфікуючі засоби) на потребу 2020 року

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2019 15:46 - 24.12.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни

Номер: 6a6ad8c5f3014c858b62c957fcd9b1ca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-12-003732-b.b1
Назва: Вимога внести зміни
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. Відповідно до вимог ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку ( Постанова КМУ 908 від 3 липня 2006 р. «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобі»), встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється. В Медико-технічних вимогах вказаний: Перекис водню 32,5%, Саніліт, Стерилліум класік, Кутасепт. Проте, Перекис водню 32,5% не зареєстровано у встановлений законом порядку як дезінфекційний засіб а на Саніліт, Стерилліум класік та Кутасепт закінчилась дія реєстрації, а отже, дані засоби не можуть використовуватись. Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того Ваша Технічна специфікація до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 2) прибрати з тендерної документації Перекис водню 32,5%, Саніліт, Стерилліум класік, Кутасепт. 3) виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржнику , у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. У відповідності до пункту третього частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники;технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі викладені Замовником виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання засобів саме з такими технічними характеристиками, врахована індивідуальна переносимість персоналом та чутливість до хімічних агентів у пацієнтів, стан мікробіологічного пейзажу лікарняного середовища інші важливі чинники. Зауважимо, що документація торгів містить торгову назву дезінфекційних засобів, що обумовлено необхідністю точного донесення інформації про характеристики предмета закупівлі. Твердження Скаржника про обмеження масової долі активно-діючих речовин не відповідає дійсності, адже вимоги по кількості діючих речовин містять або відсотковий діапазон, або вираз «не більше», «не менше». Водночас, передбачено розгляд еквівалентів, тобто «однакових», «тотожних» або ж кращих за своїми властивостями засобів. Отже; - викладені в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі, в т.ч. числі хімічний склад, фасування та найменування засобів не порушують вимог чинного законодавства, не обмежують коло учасників закупівлі і жодним чином не призводять до їх дискримінації. - щодо наявності в складі тендерної документації назв дезінфекційних засобів,які на момент проведення закупівлі не мають чинної в Україні державної реєстрації - такі засоби будуть вилучені із закупівлі, в документацію вносяться відповідні зміни. Дякуємо за звернення, запрошуємо до участі у торгах усіх потенційних учасників.
Статус вимоги: Задоволено