-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Торги відмінено
606 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 060.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2019 14:56 - 24.12.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Номер:
320be01d600d44668af4df354265ba1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000885-c.a5
Назва:
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Скарга:
Вих. № 248/18 від 19.12.2019 р.
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі- Колегія)
03035, місто Київ,
вул. Василя Липківського, буд.45
Ім’я (найменування) та місце проживання
(місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство
«Херсонський хлібокомбінат»
Код ЄДРПОУ 00380267
73000, Херсонська обл., м. Херсон,
вул. Гімназична, 30
ІПН 003802621037, Св.-во пл. ПДВ № 200022999
р/р UA333281680000000026007699501 в ПАТ «МТБ Банк»,
МФО 328168
тел. (0552) 49-24-26, ф. (0552) 49-41-72
Найменування та місцезнаходження замовника рішення, дія або бездіяльність якого оскаржується:
Відділ освіти Новокаховської міської ради
74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, буд. 5
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: № UA-2019-12-12-000885-c, код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
С К А Р Г А
про усунення умов тендерної документації
Відділ освіти Новокаховської міської ради (надалі іменується - Замовник) 12.12.2019 р., оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі за № UA-2019-12-12-000885-с та тендерну документацію на закупівлю.
Згідно статутної діяльності та відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, скаржник здійснює виробництво хліба та хлібобулочних виробів (КОД КВЕД: 10.71).
Скаржник має намір взяти участь у вказаній закупівлі, проте замовником встановлено додатковий неціновий критерій, який може вплинути на оцінку тендерних пропозицій, при цьому умови договору про закупівлі не передбачають таких вимог та взагалі вказаний критерій не може бути виконаний жодним учасником.
Виклад фактичних обставин, що можуть це підтвердити:
Пунктом 1 Розділу V Оцінка тендерної документації, встановлено наступне:
1.1 критерії та методика оцінки тендерних пропозицій, визначаються замовником відповідно до частини першої статті 28 Закону;
1.2 оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у цій Документації та шляхом застосування електронного аукціону;
1.3 оскільки закупівля має складний та спеціалізований характер (предметом закупівлі є товари, якість яких визначається багатьма критеріями) та з урахуванням рекомендацій Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06 для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, крім ціни, застосовуються інші критерії оцінки. Питома вага цінового критерію становить 80 відсотків з урахуванням податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання тендерної пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P / (1 + (F1 + F2) / PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага критерію «забезпечення простежуваності товару»;
F2 - питома вага критерію «наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби»;
PV - питома вага критерію «ціна»
1.4 питома вага нецінових критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій складає:
1.4.1 питома вага критерію «забезпечення простежуваності товару» становить 10 відсотків:
- учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка)– 10 відсотків,
- товар учаснику постачається безпосередньо від виробника (друга ланка) – 5 відсотків;
- учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності – 0 відсотків.
1.4.2 питома вага критерію «наявність акту обстеження потужностей» становить 10 відсотків:
- в учасника наявний акт обстеження потужностей – 10 відсотків,
- в учасника відсутній акт обстеження потужностей – 0 відсотків;
у разі наявності в учасника акту, який виданий учаснику територіальним органом Держпродспоживслужби, як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства, ці документи надаються у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленим неціновим критеріям. У разі наявності в учасника кількох потужностей – для відповідності встановленим неціновим критеріям акт обстеження повинні мати усі потужності учасника.
Слід зазначити, що вказаний критерій не надає замовнику жодних переваг, зокрема що стосується гарантії або якості товару. Відповідно до предмету вказаної закупівлі, придбавається товар - код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Тендерною документацією та проектом договору встановлено технічні та якісні вимоги до товару, зокрема запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 7517:2014 та ДСТУ 4583:2006. Згідно умов проекту договору про закупівлю, постачальник повинен поставити замовнику продукти харчування, якість яких відповідає затвердженим вимогам. Продукти повинні мати необхідні сертифікати, паспорти якості, висновки санітарно-гігієнічної експертизи тощо. Постачальник гарантує якість продуктів, що постачаються замовнику за цим Договором. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці товару. Товар постачається з терміном придатності не менш 75% від загального терміну зберігання на момент поставки.
Наявність в учасника акту, який виданий учаснику територіальним органом Держпродспоживслужби, як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства ніяким чином не може гарантувати замовнику якість запропонованого товару, оскільки вказаним документом не встановлюється відповідність продукції вимогам нормативного документу згідно якого виготовлено товар.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документом пор відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно ст. 28 вказаного Закону у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність.
Закупівля товару здійснюється відповідно до вимог ДСТУ у яких встановлено, що якість продукції підтверджується штампелем лабораторії виробника. Ця вимога кореспондує положенням Інструкції про порядок заповнення, застосування спеціальної товарно-транспортної накладної на відпуск хлібобулочних виробів, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики України № 153 від 06.06.2001р., зокрема якою, також, передбачено, що якість посвідчується підписом відповідальної особи виробника про проведення перевірки доброякості продукції та проставленням шмпеля про якість продукції.
Додатково зауважемо, що якщо звернутися до уніфікованої форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України за № 447 від 08.08.2019, то з нього випливає лише інформація, яка дає змогу встановити дотримання вимог гігієни, постійно діючих процедур, але аж ніяк вимогам товару нормативному документу.
Скаржник вважає, що оскільки предметом вказаної закупівлі є визначений замовником товар, то замовник не може встановлювати критерії оцінки відповідності до матеріально-технічної бази учасників, його обладнання, оскілки він не придбаває послугу, або роботу за цією закупівлею.
Поряд із цим, додатковий критерій оцінки, як це визначено тендерною документацією не може бути виконаний жодним із учасників. Згідно умов тендерної документації, перевага надається учаснику, який має акт, який виданий учаснику територіальним органом Держпродспоживслужби, як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства.
По-перше вказана вимога щодо надання акту саме протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, обмежує коло та дискримінує учасників які пройшли перевірку у 2018 році та у зв’язку з цим не перевірялися у 2019, оскільки перевірка проводиться на підставі ризико-орієнтованого підходу. Так у відповідності до пункту 8 Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження, затвердженого постановою КМУ № 896 від 13.10.2018, планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю:
з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки;
з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Вказана вимога обмежує осіб, які є операторами рину з незначним ступенем ризику. Поряд із цим я і є таким оператором, оскільки мене на діє система НАССР, правопорушень не вчинялось, та надзвичайних випадків не було. У мене є акт перевірки, проте за 2018 рік, який я можу надати у складі тендерної пропозиції.
По-друге вказана вимога щодо надання акту перевірки «на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства» не може бути виконана, оскільки як цим, та і будь-яким іншим органом вказані питання не досліджуються.
Відповідно до частин 4 статті 19 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», інспектування передбачає перевірку дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та відповідності їх діяльності вимогам щодо:
1) гігієни;
2) плану коригувальних дій, розробленого та впровадженого оператором ринку за результатами попередніх перевірок;
3) інцидентів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів та/або кормів.
Інспектування може включати в себе перевірку потужностей, прилеглої території, приміщень, обладнання та інвентарю, транспортних засобів, а також харчових продуктів та кормів; сировини, інгредієнтів, допоміжних матеріалів для переробки, які використовуються для приготування та виробництва харчових продуктів та кормів, напівфабрикатів; предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами; засобів та процесів прибирання і догляду, а також пестицидів; маркування, зовнішнього вигляду та реклами.
Знову ж таки уніфікована форма акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України за № 447 від 08.08.2019 передбачає перевірку з дотримання вимог:
ПЕРЕЛІК нормативно-правових актів, відповідно до яких складено перелік питань щодо проведення заходу державного контролю (інспектування) N з/п Нормативно-правовий акт або нормативний документ Дата і номер державної реєстрації нормативноправового акта у Мін'юсті Позначення найменування дата і номер 1 2 3 4 5 1. Закони України 1 Закон України "Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів" 23 грудня 1997 року N 771 ЗУ N 771 2 Закон України "Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції" 14 січня 2000 року N 1393 ЗУ N 1393 3 Закон України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" 18 травня 2017 року N 2042- VIII ЗУ N 2042 4 Закон України "Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною" 07 квітня 2015 року N 287- VIII ЗУ N 287 5 Закон України "Про ідентифікацію та реєстрацію тварин" 04 червня 2009 року N 1445-VI ЗУ N 1445 6 Закон України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" 06 грудня 2018 року N 2639- VIII ЗУ N 2639 2. Накази 1 Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами, затверджені наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України 11 липня 2003 року N 185 23 липня 2003 року за N 628/7949 Наказ N 185.
Разом із цим, згідно розпорядження КМУ № 94-р від 20.01.2016 р визнано такими, що втратили чинність акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Відповідно до наказу МОЗ України № 185 від 22.04.2005 р скасовано Державні санітарні норми та правила "Транспортування продовольчої продукції"
Тобто ані Закон, ані форма уніфікованого акту не передбачає перевірку оператора ринку на предмет відповідності вимогам санітарного законодавства, як це визначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, відповідно до статті 18 Закону 2629-VIII,
ПРОСИМО: -
1. Прийняти скаргу до розгляду,
2. Зобов’язати тендерний комітент Відділу освіти Новокаховської міської ради 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, буд.5 внести зміни у тендерну документацію, зокрема виключити умову щодо додаткового нецінового критерію у закупівлі UA-2019-12-12-000885-c, код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
Додатки:
1.) Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (оригінал).
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 19.12.2019 15:04
- Скарга Н_Каховка.pdf 19.12.2019 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2019 15:05
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
1e2e6e33493248b2a594ad0723b5bfd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000885-c.b4
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний замовнику, ваша тендерна документація містить дискримінаційні умови - участь в ній можуть взяти тільки виробники вказаної продукції. Я є постачальником хліба та хлібо-булочних виробів і при цьому не є його виробником.
Моя діяльність абсолютно законна. Мої потужності зареєстровані в установленому законом порядку. Предметом вашої закупівліє постачання товару, а не послуги з його виробництва. Тому прошу привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, вилучивши з неї умови, які дискримінують учасників, які не є виробниками. У випадку невижиття вами заходів будемо змушені звернутися зі скаргою до адміністративної колегії АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2019 14:50
Вирішення:
4. У відповідь на вимогу про усунення порушень під час проведення торгів на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 15.12.2019 року о 14 годині 50 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 18.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази учасника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника. Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
d4d54527bd2f43689bc7ffc2508cafba
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000885-c.b3
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету,Вами встановлено додатковий не ціновий критерій, а саме у разі наявності в учасника акту, який виданий учаснику територіальним органом Держпродспоживслужби, як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства, ці документи надаються у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленим неціновим критеріям. У разі наявності в учасника кількох потужностей – для відповідності встановленим неціновим критеріям акт обстеження повинні мати усі потужності учасника.
Це є прямим порушенням закону, оскільки відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
Посилання на лист Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, як на підставу встановлення додаткового нецінового критерію, є безпідставними, оскільки вказаний лист має рекомендаційний характер та будь-яких рекомендацій такого роду не містив. Просимо вилучити вказану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2019 21:16
Вирішення:
3. У відповідь на вимогу про усунення порушень під час проведення торгів на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 21 годині 16 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Керуючись рекомендаціями Мінекономрозвитку лист №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 року, яким передбачено, що віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі, остільки Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер». Тобто, замовник самостійно приймає рішення про віднесення чи не віднесення закупівлі до складної і спеціалізованої і встановлює відповідні нецінові критерії.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на мені обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному постачальнику товарів, який постачає товар від підприємства-виробника, яке вживає постійних заходів для утримання своїх виробничих потужностей в належному гігієнічному стані, отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товар, що максимально відповідає його фінансовим ресурсам та потребам і необхідним показникам якості та безпеки.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 21 годині 16 хвилин заявником без ідентифікації особи, у замовника відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
474f775cb2bd4988b09635430dfc6535
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000885-c.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету, відповідно до статті22 Закону України "Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема замовником встановлено, що учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше двох аналогічних договорів за останні два календарні роки, що передують даті оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір, предметом якого є постачання хліба або хлібобулочних виробів за не менше ніж десятьма адресами поставки в межах виконання одного договору, аналогічні договори повинні бути виконані учасником не менше ніж на дев’яносто відсотків від початкової суми аналогічного договору;
Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі» не передбачає можливості встановлювати замовнику яких вимог до аналогічних договорів, отож встановлення будь-яких обмежень є дискримінаційною умовою. Я маю досвід виконання аналогічних договорів, проте поставка здійснювалася у менші кількість точок -5,8 і вони були виконанні у повному обсязі. Також виконання вимоги щодо виконання аналогічного договору не менші ніж на дев’яносто відсотків не залежить від учасника, оскільки він не відповідає за обсяги замовлення покупця таких товарів. Зважаючи на вищевикладене просимо виключити вказані умови з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2019 20:19
Вирішення:
2. У відповідь на вимогу про усунення порушень під час проведення торгів на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 20 годині 19 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 18.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження учасниками наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
bb3790a0262b4ad0a17c3cc7ad28351f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000885-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету, відповідно до статті22 Закону України "Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема замовником встановлено кваліфікаційний критерій, відповідно до якого учасник повинен мати виробничу лабораторію для оцінки якості партії товару, систему вимірювань яка повинна відповідати вимогам ДСТУ. Я маю відповідну виробничу лабораторію для оцінки якості партії товару, проте вказана лабораторія відповідає вимогам іншого стандарту, СОУ РЧ 74.9 - 02568348 - 001:2015.
Прошу внести зміни до тендерної документації, зокрема виключити вимогу по необхідність відповідати системі вимірювання виробничої лабораторії саме вимогам ДСТУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2019 20:03
Вирішення:
1. У відповідь на вимогу про усунення порушень під час проведення торгів на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 20 годині 03 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази учасника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника, для якого наявність сертифікованої лабораторії (мається на увазі виробничої) є обов’язковою, оскільки кожна партія продукції, яка випускається виробником, повинна супроводжуватися документами, що засвідчують її якість. За відсутності лабораторії складання таких документів виробником не можливе, а реалізація товару без документів не дозволена. Для системи вимірювань лабораторії в Україні діє національний стандарт – ДСТУ Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання. Вказаний стандарт затверджений наказом Держспоживстандартом України від 25.07.2005 №187. Інші державні стандарти в цій галузі замовнику не відомі. Документом, який підтверджує відповідність стану системи вимірювань лабораторії виробника, є будь-який документ, який виданий компетентною установою з оцінки відповідності за результатами перевірки лабораторії виробника (свідоцтво, сертифікат тощо).
Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено