-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ
Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2019 02:44 - 27.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "Рітейлбуд"(35838184)(Протокол розгляду тендерних пропозицій №3 від 10.02.2020р.) Скасування рішення про відхилення ТП ПП"Промбудінвест"(33148439)(Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від21.01.2020р.) Провести повторний(більш уважний) розгляд ТП ПП "Промбудінвест"(33148439) на відповідність кваліфікаційним критеріям Закупівлі
Номер:
baa4e2d88f114e8ebcbd39beaa7ecc5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000007-b.b5
Назва:
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "Рітейлбуд"(35838184)(Протокол розгляду тендерних пропозицій №3 від 10.02.2020р.)
Скасування рішення про відхилення ТП ПП"Промбудінвест"(33148439)(Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від21.01.2020р.)
Провести повторний(більш уважний) розгляд ТП ПП "Промбудінвест"(33148439) на відповідність кваліфікаційним критеріям Закупівлі
Вимога:
Учасник ТОВ "Рітейлбуд"(35838184) надав Витяг з ЄДР від 28.12.2019р. в якому відсутня інформації про КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА ТОВ "Рітейлбуд"( вимога ТД Замовника) що являється грубою помилкою на яку,при розгляді ТД Учасника Замовник не звернув увагу..Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Закупівлі Капітальний ремонт місць загального користуваггя в ЗЗСО №97,ВУЛ.Олени Теліги,5,м.Київ,кодом,CPV-45453000-7 ТОВ "Рітейлбуд"(35838184),як такий що не відповідає кваліфікаційним вимогам ТД Замовника.ТАКОЖ ПОВТОРНО вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТП ПП"Промбудінвест".як таке що не відповідає викладеній в ньому інформації(помилково викладеній).Тендерний комітет УПЕРЕДЖЕНО розглянув наданий ПП "Промбудінвест"аналогічний Договір №15 від 27.03.2019р. АЛЕ ЗОВСІМ НЕ ЗАХОТІВ ВЗЯТИ ДО УВАГИ ІНШИЙ НАДАНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР №15/07 ВІД 15.07.2019р.наданий ПП "Промбудінвест"в ТД до закупівлі(для підтвердження інформації про досвід виконання аналогічних договорі дастатньо копіі одного договору) про що йдеться у відповіді Замовника на попередню вимогу ПП "Промбудінвест.У ВИПАДКУ ВІДСУТНОСТІ РНАКЦІЇ ЗАМОВНИКА НА ДАННУ ВИМОГУ У ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ТЕРМІН БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ЗІ СКАРГОЮ ДО АМКУ ПРО НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ПРИ РОЗГЛЯДІ ТП УЧАСНИКА(Аналогічні рішення АМКУ на користь Учасника вже існують-ВІДСУТНІСТЬ ВСІХ ДОДАТКІВ ДО АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ НЕ Є СУТТЄВОЮ ПОМИЛКОЮ ТА ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТП)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2020 10:19
Вирішення:
Щодо скасування рішення про відхилення Учасника та рішення про Переможця
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2020 03:15
Підтвердження вирішення:
Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців входить до переліку документів, що є у відкритих реєстрах, тому відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не має права вимагати від Учасника надання цього документу. Відповідно до п.п. 3.2. Додатку №1 до тендерної документації - учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. Учасник надав Договір № 15 від 27.03.2019 без Додатків № 3.4,5, що є невід'ємною частиною Договору, відповідно до Договора.Також не надано додатки до Додаткової угоди № 3 до Договору № 15 від 27.03.2019. Вимога про довідку, яка підписана учасником або його уповноваженою посадовою особою та скріплена його печаткою (у разі наявності), складена у довільній формі, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: ЛИСТ-ВІДГУК, оформлений на ФІРМОВОМУ БЛАНКУ ЗАМОВНИКА з обов’язковим посиланням на № та дату договору (у разі наявності такого бланка), копію договору та копії актів виконаних робіт та/або актів приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) в повному обсязі з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ. Адже, якщо в довідці зазначений договір на аналогічні роботи, то потрібно надати всі документи по цьому договору, що зазначені у вимозі.
Вимога
Є відповідь
Оскарження Рішення про відхилення пропозиції згідно Протоколу №2 від 21 01 2020р.
Номер:
9f74849fbc22483e9d65161cf5cefeb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000007-b.b4
Назва:
Оскарження Рішення про відхилення пропозиції згідно Протоколу №2 від 21 01 2020р.
Вимога:
Підставами відхилення тендерної пропозиції ПП "Промбудінвест"(33148439) Замовником вважається не надання аналогічних договорів в повному обсязі(відсутні ДЕЯКІ Додатки та Додаткові угоди).ПП "Промбудінвест" надало аналогічні Договори в повному обсязі-ПРОСИМО Замовника вказати назву КОНКРЕТНОГО ДОКУМЕНТА,який Замовник вважає відсутнім.Другою причиною відхилення Тендерної пропозиції ПП"Промбудінвест"-відсутність в кошторисній документації затрат на проведення експертизи кошторисної документації,що протирічить чинному Законодавству України про що було надано Довідку № 212 від 16 01.2020р. з роз.ясненням(в проекті договору підписанного ПП "Промбудінвест "йдеться про відшкодування Замовником Підряднику експертизи кошторисної документації ,а не про обов.язковість включення витрат на проведення експертизи кошторисної документації в кошторисну документацію Учасника)Вважаємо що Тендерний комітет не уважно або УПЕРЕДЖЕНО розглянув Тендерну пропозицію ПП"Промбудінвест"(33148439).Тендерна пропозиція ПП "Промбудінвест Повністю відповідає кваліфікаційним критеріям ,встановленим ст.16,та умовам тендерної документації.Вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозиції №2 від 21 01.2020 р. та визнати ПП"Промбудінвест"Переможцем закупівлі Капітальний ремонт місць загального користування вЗЗСО №97,вул.Олени Теліги,5 м.Киїа,код ДК 021:2015(CPV)-45453000-7.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2020 07:16
Вирішення:
Щодо відхилення пропозиції Учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.02.2020 04:50
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.п. 3.2. Додатку №1 до тендерної документації - учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акт/и приймання виконаних будівельних робіт за формою №
КБ-2в з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці.
Учасник надав Договір № 15 від 27.03.2019 без Додатків № 3.4,5, що є невід'ємною частиною Договору, відповідно до Договора.Також не надано додатки до Додаткової угоди № 3 до Договору № 15 від 27.03.2019
Вимога
Вирішена
технічні та якісні характкристики-Додаток 2 до Тендерноі документаціі
Номер:
b98e8997e8fc4da2837e1a28527a4142
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000007-b.b3
Назва:
технічні та якісні характкристики-Додаток 2 до Тендерноі документаціі
Вимога:
Позиція 157. Додатку 2
Просте штукатурення поверхонь стін в кількості 2388 м.кв.-не виключено що це помилка.
Підтвердіть або спростуйте кількість оштукатурення по поз. 157 Додатку 2 до Тендерноі документаціі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2019 18:25
Вирішення:
Щодо технічних характеристик закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2019 17:22
Підтвердження вирішення:
В орієнтовному обсягу робіт сталася технічна помилка в п. 157. Будуть внесені зміни до ТД. Дякуємо.
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації, в частині виключення вимог, які обмежують конкуренцію.
Номер:
da773d6d2cf44fc99e29ce78b843d195
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000007-b.b2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації, в частині виключення вимог, які обмежують конкуренцію.
Вимога:
Ознайомившись з вимогами тендерної документації нами виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству, є некоректними та обмежують конкуренцію, а саме:
Пунктом 1 Розділу VI. Укладання договору про закупівлю Учасника зобов’язано надати «лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Вважаємо, що дана вимога суперечить ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою чітко встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…».
Отже, Вимога про надання такого Листа є незаконною. Окрім того, варто наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою».
Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», - об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні суб’єкти підприємницької діяльності.
Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних суб’єктів підприємницької діяльності, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними суб’єктами підприємницької діяльності.
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2019 13:51
Вирішення:
Щодо внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.12.2019 14:43
Підтвердження вирішення:
Порядок здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)» та об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, Управління освіти підпадає під перелік цих об'єктів. Організації звітуються щодо досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також зазначаємо що немає заборони в Законі про надання вищезазначеної довідки тому законних підстав про заборони такої вимоги немає. Одже і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. та не обмежує конкуренцію дискримінації немає.
Вимога
Вирішена
Тендерна документація
Номер:
469bb2aa5a644742b5c1c03b03a53d8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000007-b.b1
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Прошу надати тендерну документацію до закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2019 15:31
Вирішення:
Щодо надання тендерної документації по закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.12.2019 01:06
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.