-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код 44320000-9 за ДК 021:2015 «Кабелі та супутня продукція» (ізольований провід та кабель)
ізольований провід та кабель
Завершена
25 654 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2019 16:29 - 16.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога на зміни тендерної закупівлі
Номер:
992f057297114cc1b68cce45de6ddf8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-11-003728-b.a1
Назва:
Вимога на зміни тендерної закупівлі
Вимога:
Наше підприємство вважає, що окремі положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель, грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до умов Додатку № 4 «Обсяги поставки та технічні вимоги» до тендерної документації Замовником зазначено 16 найменувань продукції об’єднаних в один лот.
Перелік продукції містить, позиції проводів марки AAAC 242-2Z Al7 UHC та Кабель AHXAMK-WP-8,7/15 3x70+50I . Об'єднавши дані позиції в один лот Замовник суттєво обмежив конкуренцію у цій закупівлі, оскільки прийняти участь у цій процедурі зможуть тільки ті учасники, які зможуть поставити весь перелік продукції, в той час, як інші потенційні учасники, в тому числі і скаржник, які мають досвід постачання кабельно-провідникової продукції та могли б запропонувати кабельно-провідникову продукцію за більш привабливою ціною, не мають можливості прийняти участь у закупівлі, чим порушується принцип недискримінації учасників та принцип максимальної економії та ефективності.
Вважаємо таке об'єднання Замовником продукції різних видів у один лот є порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі, яке створює дискримінаційні умови для потенційних учасників, в тому числі і скаржника.
З метою приведення тендерної документації до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне структурувати номенклатуру закупівлі на окремі ЛОТи, а саме:
ЛОТ 1 - позиції 1-3, 5-15
ЛОТ 2 - позиції 4, 16.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2019 14:05
Вирішення:
Доброго дня!
Визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закону), та у відповідності з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Зауважимо, що відповідно до Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. N 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)», а саме частини 1 «Щодо визначення частин предмета закупівлі»: визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
Частиною 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип максимальної економії та ефективності, який зокрема може реалізуватися при закупівлі Замовником всього переліку продукції одним лотом у одного постачальника, оскільки таким чином відбувається зменшення транспортної складової вартості продукції. Відповідно до Закону, замовник відкритих торгів визначає предмет закупівлі самостійно, дотримуючи принципів максимальної економії та ефективності. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, тому вважаючи достатню кількість виробників та їх дилерів зазначені позиції ні в якому разі не обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації інших постачальників. Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено