-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Процедура закупівлі здійснюється з метою задоволення потреби у предметові закупівлі впродовж 2020 року. Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2019 15:41 - 25.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
09d154b81b7a4638a62afb40258d59cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-11-003174-b.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
керуючись ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАГІСТРА» закупівлі UA-2019-12-11-003174-b, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0002.pdf 02.01.2020 15:41
- пояснення щодо вимоги.pdf 09.01.2020 18:17
Дата подачі:
02.01.2020 15:41
Вирішення:
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Омельницької сільської ради розглянув Вашу Вимогу про усунення порушення № UA-2019-12-11-003174-b.a1 (далі – Вимога) з описом невідповідностей у пропозиції учасника ТОВ «МАГІСТРА» по закупівлі UA-2019-12-11-003174-b, та вимогою щодо його дискваліфікації з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. У Вимозі зазначається, що учасником ТОВ «МАГІСТРА» було надано паспорт та сертифiкат на паливо дизельне, який вичерпав свiй термін придатностi, зокрема дата видачi паспорту – 07.11.2018 р., строк дії – 12 місяців. Таким чином, на момент подачi пропозицii - учасник не надав документ, що пiдтверджує якiсть товару.
Відповідно до вимоги додатку 3 до тендерної документації вимагається надання сертифікату відповідності та/або паспорт/сертифікат якості та/або інший документ, який підтверджує якість товару на попередню партію товару, який був поставлений Учасником на кожне найменування товару, який підлягає закупівлі.
Учасником ТОВ «МАГІСТРА», окрім паспорту якості № 507 від 07.11.2018 р. на паливо дизельне, який справді є недійсним, було також надано паспорт якості № 1423 від 07.07.2019 р. і № від 23.10.2019 р. 35/10-19 та сертифікати відповідності із терміном дії до 24.04.2021 р. та 25.03.2020 р. Таким чином, учасником виконано вимогу додатку 3 до тендерної документації, тому у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАГІСТРА» у цій частині Вимоги.
2. У Вимозі зазначається, що учасником ТОВ «МАГІСТРА» здійснює свою діяльність (що є предметом закупівлі) без отримання ліцензії по при те, що даний вид діяльності передбачає її наявність.
Відповідно до вимоги тендерної документації Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
У складi пропозицiї ТОВ «МАГIСТРА» мiститься iнформацiя про те, що реалiзацiя палива через талони/скретч картки не вiдноситься до дiяльностi, яка має лiцензуватись, тому ТОВ «МАГIСТРА» здійснює діяльність без ліцензії.
Тендерний комітет зазначає, що відповідно до норм Закону України від 23.11.2018 року №2628-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» з 01 липня 2019 року запроваджується ліцензування з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі паливом. Під ліцензування підпадають суб'єкти господарювання, які є власниками або користувачами місць, де вони здійснюють діяльність з виробництва, зберігання пального (власного або отриманого на зберігання від інших осіб), оптової та роздрібної торгівлі пальним. Також ліцензування потрібно суб'єктам господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним без наявності у них відповідних місць торгівлі.
Оптова торгівля пальним — діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам (ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»). Статус оптового торговця пальним має кожен продавець пального (у тлумаченні пп.14.1.1411, пп.215.3.4 ПКУ), який продає його не через паливо- чи оливороздавальну колонку.
Оскільки предметом цієї закупівлі є саме дизельне паливо, та відповідно до тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАГIСТРА» він пропонує до закупівлі дизельне паливо (тобто здійснює оптову торгівлю саме пальним), то такий суб’єкт господарювання з урахуванням норм Закону України від 23.11.2018 року №2628-VІІІ зобов’язаний здійснювати свою діяльність на підставі ліцензії.
Замовник на виконання ч. 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» не зможе укласти договір з учасником, у якого відсутній дозвіл або ліцензію на провадження господарської діяльності, наявність якого передбачено законодавством.
Разом з тим, виключні підстави відхилення тендерної пропозиції визначені ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Вимога звертає увагу на відсутність у складі пропозиції учасника ТОВ «МАГІСТРА», в порушення вимог Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю та додатковою відповідальністю», рішення загальних зборів учасників товариства про надання директору повноваження на вчинення значних правочинів.
Тендерний комітет повідомляє, що відповідно до вимоги п. 1 Розділу 3 тендерної документації у випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в Статуті або іншому установчому документі потребує затвердження такого договору загальними зборами чи іншим органом юридичної особи, а пропозиція учасника перевищує зазначену у Статуті або іншому установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю.
У п.п.п. л) п.п. 7.1.2. Статуту ТОВ «МАГIСТРА» зазначено, що до виключної компетенції Загальних зборів Учасників відносяться затвердження угод, укладених на суму, що перевищує еквівалент 50 000 гривень.
Тендерна пропозиція ТОВ «МАГIСТРА» - 218 800,00 гривень, що перевищує еквівалент 50 000 гривень.
Проте, у складі пропозиції учасника не надано від Загальних зборів Учасників ТОВ «МАГIСТРА», які в подальшому будуть затверджувати договір про закупівлю у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документального підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю.
З огляду на зазначене вище, ТОВ «МАГIСТРА» не виконало вимогу п. 1 Розділу 3 тендерної документації, тому наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції цього учасника на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Вимога підлягає задоволенню у цій частині.
Таким чином, за результатом розгляду повідомляємо, що Вимога задоволена тендерним комітетом, та тендерна пропозиція Учасника ТОВ «МАГIСТРА» підлягає відхиленню відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено