-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
“Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України”, 3 лоти: лот 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів; лот 2 – послуги з ремонту і технічного обслуговування панцерованих автомобілів; лот 3 – послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів та техніки спеціального призначення
Загальна кількість автомобілів, яким необхідно здійснювати ремонт та технічне обслуговування – 190 одиниць: лот 1 – 102 одиниць; лот 2 – 53 одиниць. лот 3 – 35 одиниць.
Завершена
4 406 711.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2019 12:51 - 09.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
бездіяльність Замовника
Номер:
ecc4a5e23a174d84a3687aa22b900e39
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-11-001707-b.a2
Назва:
бездіяльність Замовника
Скарга:
Вих. № 5
07.02.2020 р.
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович
02217, м. Київ, вул. Закревського, 31-В, кв. 33
Тел. 067 787 58 68
Slobodiana@bigmir.net
Замовник:
Національний Банк України
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Скарга
щодо бездіяльності Замовника
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович є учасником у Відкритих торгах з публікацією англійською мовою: «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти». Скарга подається стосовно Лоту 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів.
Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/4701938
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-11-001707-b
17cfb3fd62c74ab4affb7ebb996e854c
Згідно частини 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12): «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
- 1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);...»
Частина 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить 10 підпунктів - підстав для ОБОВ’ЯЗКОВОЇ відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та наголошує на ЗОБОВ’ЯЗАННІ замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, який не дотримався цих вимог.
Так, згідно ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо, серед іншого):
«…2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення…»
Згідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Керуючись цією нормою, як зазначалось вище, замовник прописав у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12) вимогу про документальне підтвердження у вигляді інформаційної довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції...
Отже, переможець торгів «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти» мав надати, серед іншого, 2 інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданих Національним агенством з питань запобігання корупції: першу - про юридичну особу – переможця торгів та другу - про службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Окремо зазначимо, що відповідно до рішення Національного агенства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 Про затвердження положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення, внесенню до Реєстру підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, а отже переможець повинен був надати саме дві довідки, як те вимагалось умовами тендерної документації.
30.01.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник розмістив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
30.01.2020 року (04.02.2020 року - останній день завантаження в Систему у сканованому вигляді документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону ) ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" завантажує в Систему Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що містить інформацію про відсутність відомостей у Реєстрі про корупційні або повязані з корупцією правопорушення. Довідка видана на юридичну особу, а саме компанії «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ».
По-перше, що ця назва компанії, зазначена у довідці, не співпадає із назвою переможця у його статутних документах.
По-друге, крім цієї довідки, ТОВ «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД» зобов’язано також розмістити в Системі Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, чого не було зроблено.
Згідно частини 5 розділу 6 Тендерної документації (сторінка 24): «У разі … незавантеженням переможцем в Систему файлів документів у сканованому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (відповідно до виб-раного лоту).»
Отже, порушуючи вимоги тендерної документації та норми ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець не завантажив у систему документи, що вимагались Замовником у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12), не надав документального підтвердження у спосіб, визначений замовником для надання таких документів.
За таких обставин, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», частиною 5 розділу 6 Тендерної дoкументації (сторінка 24), Національний банку України зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, Замовник вказаних дій не вчинив, що є бездіяльністю, з приводу якої ФОП Кокоша О.Ю. і подає скаргу до Органу оскарження.
Відновлення порушених прав та законних інтересів ФОП Кокоша О.Ю. може бути захищено шляхом зобов’язання Замовника прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
З огляду на вищевикладене, прошу:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов’язати Замовника - Національний банк України прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД";
- Зобов’язати Замовника - Національний банк України визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
- На час розгляду питань, порушених у скарзі, призупинити процедуру закупівлі.
ДОДАТКИ:
1.Доказ внесення оплати за розгляд Скарги.
Фізична особа-підприємець Кокоша О.Ю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 07.02.2020 12:31
- Платіжне доручення за подання скарги 07.02.2020 12:31
- рішення від 11.02.2020 № 2569 + лист Замовнику.pdf 11.02.2020 20:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2020 № 3715.pdf 27.02.2020 14:20
- рішення від 26.02.2020 № 3715.pdf 02.03.2020 19:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2020 12:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.03.2020 19:55
Вимога
Є відповідь
усунення порушень
Номер:
1bc42a9098f844daba789feedd1c09f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-11-001707-b.a1
Назва:
усунення порушень
Вимога:
Вих.
Від 05.02.2020
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович
02217, м. Київ, вул. Закревського, 31-В, кв. 33
Тел. 067 787 58 68
Slobodiana@bigmir.net
Замовник:
Національний Банк України
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Скарга
щодо бездіяльності Замовника
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович є учасником у Відкритих торгах з публікацією англійською мовою: «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти». Скарга подається стосовно Лоту 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів.
Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/4701938
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-11-001707-b
17cfb3fd62c74ab4affb7ebb996e854c
Згідно частини 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12): «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
- 1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);...»
Частина 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить 10 підпунктів - підстав для ОБОВ’ЯЗКОВОЇ відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та наголошує на ЗОБОВ’ЯЗАННІ замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, який не дотримався цих вимог.
Так, згідно ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо, серед іншого):
«…2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення…»
Згідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Керуючись цією нормою, як зазначалось вище, замовник прописав у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12) вимогу про документальне підтвердження у вигляді інформаційної довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції...
Отже, переможець торгів «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти» мав надати, серед іншого, 2 інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданих Національним агенством з питань запобігання корупції: першу - про юридичну особу – переможця торгів та другу - про службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Окремо зазначимо, що відповідно до рішення Національного агенства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 Про затвердження положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення, внесенню до Реєстру підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, а отже переможець повинен був надати саме дві довідки, як те вимагалось умовами тендерної документації.
30.01.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник розмістив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
30.01.2020 року (04.02.2020 року - останній день завантаження в Систему у сканованому вигляді документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону ) ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" завантажує в Систему Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що містить інформацію про відсутність відомостей у Реєстрі про корупційні або повязані з корупцією правопорушення. Довідка видана на юридичну особу, а саме компанії «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ».
По-перше, що ця назва компанії, зазначена у довідці, не співпадає із назвою переможця у його статутних документах.
По-друге, крім цієї довідки, ТОВ «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД» зобов’язано також розмістити в Системі Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Згідно частини 5 розділу 6 Тендерної документації (сторінка 24): «У разі … незавантеженням переможцем в Систему файлів документів у сканованому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (відповідно до виб-раного лоту).»
Отже, порушуючи вимоги тендерної документації та норми ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець не завантажив у систему документи, що вимагались Замовником у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12), не надав документального підтвердження у спосіб, визначений замовником для надання таких документів.
За таких обставин, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», частиною 5 розділу 6 Тендерної дoкументації (сторінка 24), Національний банку України зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, Замовник вказаних дій не вчинив, що є бездіяльністю, з приводу якої Кокоша О.Ю. і подає скаргу до Органу оскарження.
З огляду на вищевикладене, прошу:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД";
- Визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Фізична особа-підприємець Кокоша О.Ю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 05.02.2020 17:45
Дата подачі:
05.02.2020 17:45
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В пункті 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У відповідності з частиною 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
На виконання вищезазначених норм Закону, в частині 5 розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу:
- «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);».
Враховуючи, що вимога встановлена в пункті 2 частини 1 статті 17 Закону, поширюється на учасника переможця – юридичну особу, а ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) має статус юридичної особи, надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданої Національним агентством з питань запобігання корупції, саме на учасника-переможця юридичну особу, є належним виконанням вимог частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу, що в умовах Тендерної документації на службову (посадову) особу учасника-переможця не встановлено вимоги щодо надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення чи іншого документального підтвердження на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, про те, що її не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення.
Водночас, ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) як учасник-переможець надало інформаційну-довідку від 30.01.2020р. в якій підтверджено, що службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 частини 1 статті 17 Закону).
Щодо неспівпадіння назви учасника-переможця ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (зазначено назву «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ»), звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до пункту 12 Розділу ІІІ «Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» затвердженого рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 довідка формується програмно-апаратними засобами Реєстру на основі даних, вказаних в кваліфікованій електронній печатці юридичної особи, шляхом пошуку у Реєстрі за найменуванням юридичної особи, кодом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ідентифікаційним кодом юридичної особи іншої країни (для нерезидентів) та безоплатно надається запитувачу.
Враховуючи, що найменуванням учасника-переможця є «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД», а ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" це скорочене найменування яке додатково включає організаційно-правову форму то назва «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ» в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, не відрізняються від назви юридичної особи «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД».
Окрім того, за посиланням для отримання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення:
https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/getpersonalreference?referenceType=Legal,
зазначено, що індивідуальна довідка формується на основі пошуку записів в реєстрі за кодом ЄДРПОУ, що зчитується з ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Враховуючи, що код ЄДРПОУ в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, співпадає з кодом ЄДРПОУ (41356537) учасника-переможця ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД", у Замовника відсутня можливість стверджувати про невиконання вимог частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
Тож, за результатами розгляду документів наданих переможцем процедури закупівлі “Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів”, 3 лоти: за лотом 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-12-11-001707-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) 11.12.2019 року ТОВ “Синергія-Трейд” підтверджено відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.
Наголошуємо, що Національний банк України під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено