Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Замовником протягом 2-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4.Учасник Закупівлі надає зразок товару, який він пропонує, до завершення Періоду уточнень. .У разі ненадання або невідповідності зразків вимогам Замовника – Учасник буде відхилений як такий, що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника .
5. Строк поставки товару,протягом 2-х робочих днів з дати підписання договору.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці).
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Період оскарження:10.12.2019 16:42 - 11.12.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідь
Номер:6850efb8a9da4007a1e3d08dbf974d5f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2019-12-10-002392-a.b2
Назва:Відповідь
Вимога:
Законом передбачені варіанти як перевірити добросовісність постачальника: це і запит про аналогічні договори, і запит фото в тендерній документації, запит документів якості. Але аж ніяк не умова доставити вам зразки на протязі пари годин,ще й ДО аукціону. Період уточнень надається для УЧАСНИКІВ щоб ті змогли задати питання і уточнити якісь моменти. А не для того щоб замовник міняв документацію і додавав нові дискримінаційні умови. Звичайно кожен учасник може прийняти участь в тендері, але який в цьому сенс якщо все вирішує місце знаходження учасника, а не якість товару, так як навіть якщо в нас шапки найвищої якості, це не міняє того що ми не встигаємо доставити її за 8 годин.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.12.2019 16:53
ignored
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:255e6b98ad5d4f029cd0d9f1f86cf417
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2019-12-10-002392-a.b1
Назва:Дискримінаційні умови
Вимога:
ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачає надання учасниками тендеру зразків, тим паче в період уточнень, так як це рушить принципи прозорості, неупередженості, добросовісної конкуренції! А також є дискримінацією стосовно учасників які знаходяться у віддалених куточках країни, адже документація була скорегована 11.12.2019 в 09:11 і додана дана вимога, а 8 годин для надання зразку недостатньо. Також цікавить як протягом двох днів може бути підписаний договір, якщо є ще період оскаржень? Це наштовхує на думку, що ви в період уточнень отримали вже товар, а не просто зразок, від потрібного і зручного вам постачальника. Вимога по тому щоб учасник був Платником ПДВ ставка 20% - це взагалі не передбачене законом, щоб замовник обирав в постачальники суб є кта з певним податковим статусом. Просимо скорегувати свою документацію і провести тендер відповідно до вимог закону!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.12.2019 15:50
Вирішення:З метою уникнення демпінгу та придбання неякісного товару в майбутньому, тендерна документація прописана з усіма вимогами та з урахуванням всіх випадків що виникали раніше. Окремо хочемо зазначити що кожен бажаючий має можливість прийняти участь у закупівлі, але переможця буде визначено серед Учасників з найбільш економічно вигідною пропозицією для підприємства.