-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби дезінфекційні (дезактин)
Дезінфекційні засоби для закладів освіти Дніпровського району.
Торги відмінено
94 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 600.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2016 17:02 - 15.11.2016 17:30
Скарга
Відхилено
оскарження дискваліфікації
Номер:
08cb2a64755b43ebb60a9fb47209c4f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-10-001300-b.b7
Назва:
оскарження дискваліфікації
Скарга:
Шановний тендерний комітет!
Пропозиція ФОП Крет В.В. повністю відповідає відповідає технічним вимогам передбаченими Вами в окремому файлі до Оголошення, а саме "Техзавдання"!
Звертаю Вашу увагу на те, що у Техзавданні не було зазначено жодного слова про одиницю виміру. В додатку 1 до оголошення викладено зразок ПРОПОЗИЦІЇ, а не технічні вимоги.
Кваліфікаційні вимоги ФОП Крет В.В. також виконано.
Враховуючи викладене, наполягаю на скасуванні рішення про дискваліфікацію ФОП Крет В.В. та повторний, об'єктивний та неупереджений розгляд пропозиції.
Пов'язані документи:
reviewers
- по скарзіUA-2016-11-10-001300-b.b7.pdf 16.12.2016 11:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2016 01:17
Вирішення:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі",Замовником самостійно визначаються технічні характеристики та найменування предмету закупівлі. Поряд з цим, учасникам надано право звернутися за роз'ясненнями щодо технічних вимог та можливості надання аналогів.
Після визначення переможця, учасником була надано кваліфікаційні документи завірені належним чином.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.12.2016 11:27
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
ООО "БИОНИК",не согласен с отказом от предложения в закупке дезинфицирующего средства "СЕПТОМАКС"
Номер:
43968ac4ef56401aa454ff0da95c2329
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-10-001300-b.a4
Назва:
ООО "БИОНИК",не согласен с отказом от предложения в закупке дезинфицирующего средства "СЕПТОМАКС"
Скарга:
Кількість запропонованного товару,була більше запропонованного,та хіба ж це погано,щоб нам відмовляти!І ціна на Септомакс,повний аналог Дезактина,була нижчою ніж у ПП"Октеніфарма". На підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою КМУ від 24.02.2016 № 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок проведення допорогових закупівель). Відповідно до абзацу 2 п. 1.1 Порядку проведення допорогових закупівель, даний Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавання послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Оскільки вартість закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини Закону і закупівля здійснюється з використанням електронної системи закупівель, то згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник ПОВИНЕН ДОТРИМУВАТИСЯ принципів, установлених цим законом. Одним із таких принципів згідно зі статтею 22, розділ 2, підрозділ 3 та п. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель є наступний принцип: "... Технічна специфікація не повинна містит
Пов'язані документи:
reviewers
- .docx UA-2016-11-10-001300-b.a4.pdf 15.12.2016 21:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2016 13:48
Вирішення:
В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель п. 3.2 зазначено обсяг товару 314 кг.
У Додатоку 1 до Оголошення (форма цінової пропозиції) також було зазначено кількість 314 кг.
Учасник не повинен відступати від даної форми. Вами було надано цінову пропозицію з кількістю 471 кг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.12.2016 21:57
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Необгрунтоване відхилення
Номер:
2510b8bb37c44477932db4ccbc86d139
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-10-001300-b.b3
Назва:
Необгрунтоване відхилення
Скарга:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст 3. Принципи здійснення закупівель, ЗУ про публічні закупівлі, за яким під час здійснення допорогових закупівель замовники мають дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема щодо недискримінації учасників та передбачати можливість подання учасниками у складі пропозицій еквівалента/аналога.
Не надавши учаснику можливість подати у складі пропозиції еквівалент/аналог, та/або не вказавши технічних характеристик такого еквівалента/аналога, дискваліфікував правоучасника, тому що наданий еквівалент/аналог не підходить замовнику, тощо.
З протоколу відхилення зрозуміло що ТОВ "Денрос" виконало всі вказані вимоги, надавши аналогічний засіб. Враховуючи, що компанія "Денрос" подала пропозицію, яка є повноцінним аналогом засобу за формою, властивостями і вищою ефективністю, просимо переглянути пропозицію ТОВ "Денрос". Зразки будуть надані на першу вимогу.
Дякую!
Пов'язані документи:
reviewers
- R_UA-2016-11-10-001300-b.b3.pdf 13.12.2016 18:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2016 18:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.12.2016 18:28
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
4bdd2e534c5b484f86514af8bb265838
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-10-001300-b.a5
Назва:
Оскарження
Вимога:
Цей факт може вказувати на корупційний зговір замовника, який шукає привід для відхилення економічно найвигідніших пропозицій небажаних учасників та запланованого замовником переможця цих торгів. Вимагаємо анулювати своє рішення, повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджений розгляд пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- SCAN_20161130_104351736.pdf 30.11.2016 13:29
Дата подачі:
28.11.2016 15:39
Вирішення:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі",Замовником самостійно визначаються технічні характеристики та найменування предмету закупівлі. Поряд з цим, учасникам надано право звернутися за роз'ясненнями щодо технічних вимог та можливості надання аналогів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо підстав для перегляду пропозиції
Номер:
22d46014de7542d49cde2010f912fa2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-10-001300-b.a8
Назва:
Щодо підстав для перегляду пропозиції
Вимога:
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст 3. Принципи здійснення закупівель, ЗУ про публічні закупівлі, за яким під час здійснення допорогових закупівель замовники мають дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема щодо недискримінації учасників та передбачати можливість подання учасниками у складі пропозицій еквівалента/аналога. Не надавши учаснику можливість подати у складі пропозиції еквівалент/аналог, та/або не вказавши технічних характеристик такого еквівалента/аналога, дискваліфікував правоучасника, тому що наданий еквівалент/аналог не підходить замовнику, тощо. З протоколу відхилення зрозуміло що ТОВ "Денрос" виконало всі вказані вимоги, надавши аналогічний засіб. Враховуючи, що компанія "Денрос" подала пропозицію, яка є повноцінним аналогом засобу за формою, властивостями і вищою ефективністю, просимо переглянути пропозицію ТОВ "Денрос". Зразки будуть надані на першу вимогу. Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2016 16:38
Опис причини скасування:
Відмова
Дата скасування:
02.12.2016 18:33
Скарга
Відхилено
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Номер:
d1c20e84f3a64ec6a283abb9735f02f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-10-001300-b.a1
Назва:
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Скарга:
Шановний Замовнику Ви не дали пояснення чому за технічним завданням дезінфекційний засіб, який заплановано застосовувати з метою профілактичної дезінфекції в дошкільних і шкільних закладах освіти повинен володіти спороцидною активністю.
Адже в даній ситуації для профілактичної дезінфекції, в ході поточних та генеральних прибирань приміщень дитячих дошкільних і шкільних закладів освіти використовуються режими, що забезпечують знищення вегетативних форм бактерій.
В медичних кабінетах – режими що забезпечують знищення бактерій (вегетативні форми) та збудників вірусних гепатитів В,С, і то – у випадках, якщо в цих приміщеннях виконуються інвазивні медичні маніпуляції.
У випадках наявності басейнів, дійсно, необхідні деззасоби із фунгіцидною активністю для знезараження саме в цьому режимі деяких об’єктів, в т.ч. обхідних доріжок, килимків та трапів в душових тощо) з метою попередження грибкових інфекцій, включаючи дерматомікози.
Робочі розчини дезінфекційних засобів в концентраціях, що забезпечують знищення спор бактерій (спороцидний режим) в дитячих дошкільних та шкільних навчальних закладах не використовуються. Тим більше, що це повинні бути розчини із високою концентрацією діючої речовини і вимагають дотримання особливих мір перестороги при їх застосуванні, а дезінфекція ними проводиться персоналом із спеціальною підготовкою та спеціальним допуском до виконання цієї роботи, в т.ч. після проходження специфічного медичного обстеження та отримувати спеціальні доплати за виконання шкідливих робіт.
Враховуючи, що вимоги до предмета закупівлі повинні бути обґрунтовані практичною доцільністю їх використання пропонуємо внести відповідні зміни в тендерну документацію і виключити вимогу щодо обов’язкової наявності спороцидних властивостей у запланованому до закупівлі для потреб дошкільних та шкільних навчальних закладів дезінфекційному засобі. Тим більше, що такі зміни розширять коло потенційних учасників із дезінфекційними засобами які високоактивні по відношенню до мікрофлори, яку необхідно знищувати в процесі дезінфекції в дошкільних та шкільних закладах освіти, при цьому можуть бути більш дешевшими при високій якості, що веде до в свою чергу до економії державних коштів.
Шановний Замовнику Ви також не відреагували на запитання щодо помилки в Документації торгів. Цитуємо: «За параметрами гострої токсичності згідно ГОСТ 12.1.007-76 при пероральному введенні та нанесенні на шкіру повинен відповідати 4 класу - малонебезпечна речовина». Водночас, в оголошенні Вами заявлений деззасіб «Дезактін», який згідно ГОСТ 12.1.007-76 належить до 3 класу помірно небезпечних речовин при введенні в шлунок.
Пропонуємо внести відповідні зміни для узгодження вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
reviewers
- по скарзі UA-2016-11-10-001300-b.a1.pdf 01.12.2016 01:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2016 19:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.12.2016 01:04
Вимога
Відкликано скаржником
оскарження оголошення про переможця
Номер:
fb826537dfa14a2ea49aa37924c4eadc
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-10-001300-b.b6
Назва:
оскарження оголошення про переможця
Вимога:
Шановний тендерний комітет! ПП Октеніфарм не може бути визнано переможцем з наступних причин:
1) ПП Октеніфарм не виконано кваліфікаційні вимоги Замовника торгів, передбачені в Оголошенні, а саме в п.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та в п.5.Техзавдання, в яких вказано, що Учасник повинен надати належним чином завірену копію сертифікату якості на товари, що запропоновано в пропозиції, а ПП Октеніфарм надано факсокопію сертифікату, та не завірено відповідно.
2) ПП Октеніфарм не надано документів щодо виконання аналогічних договорів (не менше двох) на постачання даного виду товару, зокрема копії видаткових накладних.
Звертаємо Вашу увагу на те, що саме відсутність видаткових накладних було підставою для Вас, щодо дискваліфікації учасників та скасування тендеру на закупівлю деззасобів, проведеного Вами 05.10.2016 (ід. закупівлі UA-2016-09-22-001067-b)! Це явний дискримінаційний підхід в визначенні переможця, що є грубим порушенням всіх законодавчих документів, що регулюють проведення допорогових торгів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2016 01:04
Вирішення:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі",Замовником самостійно визначаються технічні характеристики та найменування предмету закупівлі. Поряд з цим, учасникам надано право звернутися за роз'ясненнями щодо технічних вимог та можливості надання аналогів.
Після визначення переможця, учасником була надано кваліфікаційні документи завірені належним чином.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
30.11.2016 13:25
Вимога
Відхилено
АНАЛОГИ,ЕКВИВАЛЕНТИ
Номер:
8fdb790d0b7d47349c4cc0d651c7b28b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-10-001300-b.a2
Назва:
АНАЛОГИ,ЕКВИВАЛЕНТИ
Вимога:
Відповідно до вимог нормативно правових документів, що регламентують діяльність системи «прозоро»,та у відповідності до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 Замовник у разі посилання в своїй Тендерній документації на конкретні торгівельні назви дезінфекційних засобів зобов’язаний вказувати «або еквівалент», тобто передбачати закупівлю еквівалентів.Ваші технічні вимоги носять дискримінаційний характер,так як прописані під конкретний засіб, тому просимо переглянути технічні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2016 16:29
Вирішення:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі",Замовником самостійно визначаються технічні характеристики та найменування предмету закупівлі. Поряд з цим, учасникам надано право звернутися за роз'ясненнями щодо технічних вимог та можливості надання аналогів.
Статус вимоги:
Відхилено