• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Прибирання: проїжджа частина - 97638 м.кв., тротуари - 180417 м.кв., газони - 132665 м.кв.

Завершена

13 047 026.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2019 10:05 - 06.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Уточнення технічних вимог

Номер: 6243fdf58ff34e94a950e7d6888ba139
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-10-000517-b.c1
Назва: Уточнення технічних вимог
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» червоні лінії – це визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення. Цей Закон відсутній в п. 6 Технічних вимог на послуги з прибирання та підмітання вулиць, але у своїй відповіді Ви на нього посилаєтеся Тобто ці «червоні лінії» не визначають межі санітарного очищення вулиць, газонів. Тому, враховуючи, що «межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення» не вказують на площу прибирання/косіння, але беруться Вами, як Замовником, основним критерієм визначення площі прибирання/косіння та беручи до уваги ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо оприлюднити та обов’язково додати до тендерної документації графічні зображення зон червоних ліній та Схеми з визначеними площами прибирання для забезпечення чіткого визначення предмету закупівлі. Разом з тим, враховуючи Вашу відповідь, просимо внести в Договір обов’язковий пункт щодо надання письмової вказівки у випадку доручення на виконання додаткових об’ємів робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відсутність посилання в тендерній документації на той чи інший нормативний акт не означає про можливість ігнорування сторонами діючих положень та норм чинного законодавства, регулюючих як договірні відносини в процесі надання послуг/виконання робіт у відповідній сфері застосування так і покладені на окремі суб’єкти господарювання зобов’язання та їх відповідальність. При цьому, тендерна документація вцілому відповідає вимогам законодавства про публічні закупівлі, зокрема статті 22 Закону та жодним чином не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто містить рівні умови та вимоги для всіх потенційних учасників закупівлі. Таким чином, з огляду на технічну специфікацію, вимога щодо оприлюднення з обов’язковим долученням до тендерної документації графічних зображень та схем з визначенням площ прибирання є безпідставною і задоволенню не підлягає. Одночасно, умова щодо внесення в Договір обов’язкового пункту про надання письмової вказівки “у випадку доручення на виконання додаткових об’ємів робіт” є недоцільною, оскільки лише за письмовою вимогою виникає відповідальність сторін щодо належного виконання робіт та їх оплати.
Статус вимоги: Відхилено