-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області )
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області
Торги відмінено
36 115 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 057.70 UAH
мін. крок: 0.1% або 18 057.70 UAH
Період оскарження:
09.12.2019 17:20 - 06.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо кваліфікації учасників
Номер:
477fbbad3b214e82820e0c3fb78ed43a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-000995-a.c6
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо кваліфікації учасників
Скарга:
Кооперативне підприємство «Володимирецький комбінат громадського харчування» не погоджується із рішенням Замовника від 03.04.2020 р. про відхилення його тендерної пропозиції та допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "Віртуоз ЛТД".
Просимо:
- прийняти дану скаргу до розгляду;
- призупинити процедуру закупівлі послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області ); ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-09-000995-a.
- зобов’язати Управління соціального захисту населення Володимирецької районної державної адміністрації скасувати рішення тендерного комітету Замовника оформленого Протоколом від 03.04.2020 року щодо відхилення пропозиції Кооперативного підприємства «Володимирецький комбінат громадського харчування», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації та допустити його до аукціону в закупівлі UA-2019-12-09-000995-a;
- зобов’язати Управління соціального захисту населення Володимирецької районної державної адміністрації відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Віртуоз ЛТД" як таку що не відповідає умовам тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 06.04.2020 19:41
- Платіжне доречення оплата скарги 06.04.2020 19:41
- Лист підтвердження 06.04.2020 19:41
- Рішення від 09.04.2020 № 6801 (+лист Замовнику).pdf 09.04.2020 20:55
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.04.2020 № UA-2019-12-09-000995-a.c6.pdf 27.04.2020 21:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2020 № 8156.pdf 29.04.2020 21:14
- Рішення від 28.04.2020 № 8156.pdf 04.05.2020 21:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2020 19:41
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2020 20:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.05.2020 21:20
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2020 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано відповідно до п.12 ст.18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються та протоколу засідання тендерного комітету управління соціального захисту населення Володимирецької районної державної адміністрації Рівненської області № 24 від 05 травня 2020 року .
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
ecb74cb765834c88ba39015cc9c6ac29
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-000995-a.c5
Назва:
СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ДОПУЩЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ДО АУКЦІОНУ
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ВОЛОДИМИРЕЦЬ.pdf 19.02.2020 23:43
- КОПІЯ ПЛАТІЖНОГО ДОРУЧЕННЯ.pdf 19.02.2020 23:43
- ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ 09.03.2020 10:58
- рішення від 21.02.2020 № 3333 + лист Замовнику.pdf 21.02.2020 18:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2020 № 4495.pdf 11.03.2020 18:01
- рішення від 10.03.2020 № 4495.pdf 13.03.2020 21:07
- пояснення по суті скарги 28.02.2020 15:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2020 23:43
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2020 18:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2020 21:07
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2020 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення по скарзі виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі.
Номер:
3351d647d4fc4ff78bbdeb85c2f3a930
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-000995-a.c4
Назва:
Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі.
Скарга:
В тендерній документації умови, що не відповідають вимогам законодавства, зокрема, дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Володимирецьке УПСЗН_03.01.2020.pdf 05.01.2020 21:57
- Платіжне доручення 1291 від 03.01.2020 ТОВ РАМЕДАС УКРАИНА.pdf 05.01.2020 21:57
- Пояснення_Володимирець.pdf 22.01.2020 14:45
- Лист-запит на Держпрод Сарни 0901-3.pdf 22.01.2020 14:45
- Запит на Держпрод Київ (інспектування аудит) 0201019.pdf 22.01.2020 14:45
- Відповідь Держпроду Сарни 2020.01.10.pdf 22.01.2020 14:45
- Рішення від 10.01.2020 №499+лист Замовнику.pdf 10.01.2020 22:29
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-12-09-000995-a.c4 .pdf 24.01.2020 22:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2020 № 1619.pdf 28.01.2020 16:10
- Рішення від 27.01.2020 №1619.pdf 30.01.2020 18:31
- пояснення по суті скарги 20.01.2020 16:49
- додаток лист Мінекономрозвитку 20.01.2020 16:57
- супровідний департаменту ОДА 20.01.2020 16:58
- Пояснення від 23.01.2020 23.01.2020 09:45
- уточнене пояснення від 23.01.2020 23.01.2020 12:15
- додаткове пояснення 27.01.2020 10:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2020 21:57
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2020 22:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2020 18:31
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2020 17:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації
Скарга
Відхилено
Усунути дискримінаційні вимоги
Номер:
b69f755db2474f5788cf26cd7fc9ca7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-000995-a.a3
Назва:
Усунути дискримінаційні вимоги
Скарга:
Замовником встановлені не прозорі умови в тендерній документації та проекті договору
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.01.2020 16:24
- Платіжка.pdf 03.01.2020 16:24
- Рішення від 10.01.2020 № 485 (+лист Замовнику).pdf 11.01.2020 01:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2020 № 1416 .pdf 24.01.2020 14:17
- рішення від 23.01.2020 № 1416 .pdf 28.01.2020 20:57
- Пояснення по суті скарги 17.01.2020 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2020 16:24
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2020 01:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.01.2020 20:57
Вимога
Вирішена
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Номер:
0cd168c6d32540689f10a631fd870876
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-000995-a.b2
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство зареєструвало потужність в грудні 2019 року. Відповідно до постанови КМУ "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів" перше інспектування потужності, які введені в експлуатацію в поточному році здійснюється не пізніше шести місяців з дня державної реєстрації потужності.
Підприємство звернулося до органу Держспоживслужби щодо проведення інспектування та надання акту за результатами проведення позавпланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, як того вимагає Замовник в тендерній документації.
Проте, органом Держспоживслужби було повідомлено, що наразі включення до позапланової перевірки потужності в цьому році є неможливим. Позапланова перевірка буде здійснюватися в 2020 році та акт буде надано 2020 року.
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги тендерної документації, такі що обмежують участь нашого підприємства, а саме виключення вимоги в підпункті 2.5. надання акту за 2019 рік.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 28.12.2019 13:48
Дата подачі:
27.12.2019 08:47
Вирішення:
Внесено зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Стосовно усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
6e209bbed5e54d49a9977998c5eabac7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-000995-a.c1
Назва:
Стосовно усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
У п.п.2.5. тендерної документації Замовник зазначає про необхідність надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту за 2019 рік, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 447 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 серпня 2019 р. № 963/33934.
Учасник повідомив Замовника, що має акт державного позапланового контролю від 19.12.2018 р., у якому відсутні виявлені порушення законодавства, а тому наразі не має підстав знову звертатися до Держпродспоживслужби із заявою про проведення знову ж таки позапланової перевірки того ж самого складського приміщення.
Враховуючи зазначене, Учасник звернувся до Замовника з проханням внести зміни до вказаного підпункту, а саме видалити необхідність надання акту державного контролю саме за 2019 рік.
26.12.2019 Замовник відповів учаснику, що вимоги пп.2.5. п. 4. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III Тендерної документації встановлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів».
Враховуючи зазначену відповідь, звертаємося до Замовника з вимогою виключити з п.п.2.5. тендерної документації умову про надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту державного контролю (інспектування) саме за 2019 рік. Вважаємо конкретизацію Замовником часового проміжку, дискримінаційною вимогою та такою, що порушує норми вказаної Замовником постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», а саме пункту 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» (далі – Порядок).
Пункт 8 вказаного Порядку встановлює періодичність здійснення заходів державного контролю. Необхідно зазначити, що в акті Учасника від 20.12.2018 року вказано незначний ступінь ризику потужності. Відповідно до п.8 Порядку, планові заходи державного контролю-інспектування з незначним ступенем ризику здійснюються з такою періодичністю - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Отже, станом на 26.12.2019 сплив лише рік з моменту проведення заходу державного контролю потужності Учасника. Необхідно зазначити, що вразі ігнорування вимоги Учасника, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету, з метою захисту порушених прав.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 28.12.2019 13:46
Дата подачі:
26.12.2019 17:55
Вирішення:
Внесено зміни до Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено