• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)

Завершена

544 058.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 720.29 UAH
Період оскарження: 09.12.2019 17:14 - 21.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою: UA-2019-12-09-003499-b

Номер: 5defddefc9cd44658104698c3fb06efa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-09-003499-b.c3
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою: UA-2019-12-09-003499-b
Скарга:
Порушення процедури закупівлі в частині неправомірного визнання учасника Фізична особа-підприємець Чума Олена Василівна (Ідн. код: 2000203307) переможцем відкритих торгів на закупівлю: UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)» та в частині прийняття рішення про намір укласти з ним договір
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.02.2020 18:41
Автор: ФОП Довганич Вячеслав Вячеславович, Довганич Вячеслав Вячеславович +380505159103 dovhanich09.08@gmail.com
Вимога
Є відповідь

про скасування незаконного рішення

Номер: e00caffac10d4164b5bc32e3679323a4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-09-003499-b.c2
Назва: про скасування незаконного рішення
Вимога:
ВИМОГА про скасування незаконного рішення за процедурою: UA-2019-12-09-003499-b Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Відділом освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації було проведено закупівлю: UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 (Три) учасники: 1. ФОП Чума Олена Василівна; 2. ФОП Довганич В’ячеслав В’ячеславович; 3. ФОП Мішко Василь Дмитрович. За результатами розгляду тендерних пропозицій (Протокол № б/н від 03 січня 2020 року) Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Фізична особа-підприємець Чума Олена Василівна (Ідн. код: 2000203307). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)» оприлюдненій Замовником. Замовником порушено вимоги ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні переможцем закупівлі ФОП Чума О.В. з огляду на таке. Відповідно до пункту 3.5.1. Розділу ІІІ Документації, Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону. Відповідно до пункту 3.5.2. Розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини пропозиції наступні документи (зазначені в таблиці) Як видно вище, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, та скан копії аналогічних договорів (не менше 2-х ). Аналогічним договором вважається виконаний договір, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері. Дослідивши документи Учасника ФОП Чума О.В. що були завантажені ним до системи ПРОЗОРО за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-09-003499-b, було встановлено, що у складі Пропозиції ФОП Чума О.В. міститься довідка від 24.12.2019р. № 58 щодо виконання аналогічних договорів (файл "довідка про виконання аналогічних договрів. рdf», в якій ФОП Чума О.В зазначає інформацію про 2 (Два) підписаних аналогічних договори, зокрема, про договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року, укладений із Закладом дошкільної освіти № 12 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (ЄДРПОУ 35771764) на постачання продукції загальною вартістю 20 550,0 грн. у пункті 11.2. Розділу 11 якого зазначено: «11.2 Зміни і доповнення до договору вносяться тільки у письмовій формі шляхом укладання відповідних додаткових угод, які додаються до тексту договору як невід’ємні його частини. Разом з тим, у складі Пропозиції Учасника ФОП Чума О.В. відсутні невід’ємні частини Договору поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року - Додаткові угоди до нього, а саме: ДОДАТКОВІ УГОДИ Всього додаткових угод: 4 НОМЕР ВІД ПІДСТАВА СТРОК ДІЇ З СТРОК ДІЇ ПО ВАРТІСТЬ УГОДИ СКОРИГОВАНА ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ 4 24.12.2019 Зміна ціни 24.12.2019 31.12.2019 60.00 UAH зменшує 20 825.00 UAH 3 23.12.2019 Зміна ціни 23.12.2019 31.12.2019 519.00 UAH зменшує 20 885.00 UAH 2 18.11.2019 Зміна ціни 18.11.2019 31.12.2019 680.00 UAH збільшує 21 404.00 UAH 1 07.08.2019 Зміна ціни 07.08.2019 31.12.2019 174.00 UAH збільшує 20 724.00 UAH Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 р. № 183-VIII, розпорядники, одержувачі бюджетних коштів, органи Пенсійного фонду, комунальні державні підприємства, а також фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування зобов’язані оприлюднювати на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Е-дата (http://e-data.gov.ua) інформацію про використання коштів. Дослідивши інформацію, розміщену на веб-порталі використання публічних коштів Е-дата за розпорядником коштів: Заклад дошкільної освіти № 12 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (ЄДРПОУ 35771764) та контрагентом; ФОП Чума О.В. встановлено наступне. Вищезазначені відомості з офіційного порталу Е-дата, доводять, що заявлений учасником ФОП Чума О.В. аналогічний Договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року наданий не у повному обсязі – до нього не додано 4 (Чотири) додаткові угоди, які змінювали істотні умови даного Договору – «ціну» та, відповідно до пункту 11.2. Розділу 11 Договору є невід’ємними його частинами. Таким чином, Кваліфікаційний критерії передбачені п.3.5.2 Тендерної документації - аналогічний договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року надано не в повному обсязі. Оскільки документ надано не в повному обсязі, відповідно, такий документ (договір) вважається таким, що не наданий, вимогу тендерної документації не виконано. Аналогічних висновків дійшла і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема у рішеннях № 3465-р/пк-пз від 13.04.2018р. Якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа. Відповідно до пункту 3.5.3. Тендерної документації процедури UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», передбачено наступне: «у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону». Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника ФОП Чума О.В. не відповідає умовам Тендерної документації Замовника - Відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації в цій частині та підлягає відхиленню Замовником з наведеної вище підстави. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника у зв’язку із невідповідністю Кваліфікаційним критеріям та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає Кваліфікаційним критеріям встановленим у Тендерній документації суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, учасник закупівлі - Фізична особа–підприжмець Довганич В’ячеслав В’ячеславович вимагає: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі : UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», учасника ФОП Чума О.В. (Ідн. код: 2000203307). 2. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Залишити вимогу (скаргу) учасника Довганич В.В. без задоволення
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

про скасування незаконного рішення

Номер: aa7119f5d40a4e98a2ce9b51abeb6ae1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-09-003499-b.b1
Назва: про скасування незаконного рішення
Вимога:
ВИМОГА про скасування незаконного рішення за процедурою: UA-2019-12-09-003499-b Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Відділом освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації було проведено закупівлю: UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 (Три) учасники: 1. ФОП Чума Олена Василівна; 2. ФОП Довганич В’ячеслав В’ячеславович; 3. ФОП Мішко Василь Дмитрович. За результатами розгляду тендерних пропозицій (Протокол № б/н від 03 січня 2020 року) Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Фізична особа-підприємець Чума Олена Василівна (Ідн. код: 2000203307). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)» оприлюдненій Замовником. Замовником порушено вимоги ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні переможцем закупівлі ФОП Чума О.В. з огляду на таке. Відповідно до пункту 3.5.1. Розділу ІІІ Документації, Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону. Відповідно до пункту 3.5.2. Розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини пропозиції наступні документи (зазначені в таблиці) Як видно вище, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, та скан копії аналогічних договорів (не менше 2-х ). Аналогічним договором вважається виконаний договір, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері. Дослідивши документи Учасника ФОП Чума О.В. що були завантажені ним до системи ПРОЗОРО за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-09-003499-b, було встановлено, що у складі Пропозиції ФОП Чума О.В. міститься довідка від 24.12.2019р. № 58 щодо виконання аналогічних договорів (файл "довідка про виконання аналогічних договрів. рdf», в якій ФОП Чума О.В зазначає інформацію про 2 (Два) підписаних аналогічних договори, зокрема, про договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року, укладений із Закладом дошкільної освіти № 12 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (ЄДРПОУ 35771764) на постачання продукції загальною вартістю 20 550,0 грн. у пункті 11.2. Розділу 11 якого зазначено: «11.2 Зміни і доповнення до договору вносяться тільки у письмовій формі шляхом укладання відповідних додаткових угод, які додаються до тексту договору як невід’ємні його частини. Разом з тим, у складі Пропозиції Учасника ФОП Чума О.В. відсутні невід’ємні частини Договору поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року - Додаткові угоди до нього, а саме: ДОДАТКОВІ УГОДИ Всього додаткових угод: 4 НОМЕР ВІД ПІДСТАВА СТРОК ДІЇ З СТРОК ДІЇ ПО ВАРТІСТЬ УГОДИ СКОРИГОВАНА ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ 4 24.12.2019 Зміна ціни 24.12.2019 31.12.2019 60.00 UAH зменшує 20 825.00 UAH 3 23.12.2019 Зміна ціни 23.12.2019 31.12.2019 519.00 UAH зменшує 20 885.00 UAH 2 18.11.2019 Зміна ціни 18.11.2019 31.12.2019 680.00 UAH збільшує 21 404.00 UAH 1 07.08.2019 Зміна ціни 07.08.2019 31.12.2019 174.00 UAH збільшує 20 724.00 UAH Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 р. № 183-VIII, розпорядники, одержувачі бюджетних коштів, органи Пенсійного фонду, комунальні державні підприємства, а також фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування зобов’язані оприлюднювати на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Е-дата (http://e-data.gov.ua) інформацію про використання коштів. Дослідивши інформацію, розміщену на веб-порталі використання публічних коштів Е-дата за розпорядником коштів: Заклад дошкільної освіти № 12 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (ЄДРПОУ 35771764) та контрагентом; ФОП Чума О.В. встановлено наступне. Вищезазначені відомості з офіційного порталу Е-дата, доводять, що заявлений учасником ФОП Чума О.В. аналогічний Договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року наданий не у повному обсязі – до нього не додано 4 (Чотири) додаткові угоди, які змінювали істотні умови даного Договору – «ціну» та, відповідно до пункту 11.2. Розділу 11 Договору є невід’ємними його частинами. Таким чином, Кваліфікаційний критерії передбачені п.3.5.2 Тендерної документації - аналогічний договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року надано не в повному обсязі. Оскільки документ надано не в повному обсязі, відповідно, такий документ (договір) вважається таким, що не наданий, вимогу тендерної документації не виконано. Аналогічних висновків дійшла і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема у рішеннях № 3465-р/пк-пз від 13.04.2018р. Якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа. Відповідно до пункту 3.5.3. Тендерної документації процедури UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», передбачено наступне: «у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону». Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника ФОП Чума О.В. не відповідає умовам Тендерної документації Замовника - Відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації в цій частині та підлягає відхиленню Замовником з наведеної вище підстави. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника у зв’язку із невідповідністю Кваліфікаційним критеріям та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає Кваліфікаційним критеріям встановленим у Тендерній документації суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, учасник закупівлі - Фізична особа–підприжмець Довганич В’ячеслав В’ячеславович вимагає: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі : UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», учасника ФОП Чума О.В. (Ідн. код: 2000203307). 2. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: залишити вимогу(скаргу) учасника Довганич В.В. без задоволення .
Статус вимоги: Не задоволено