• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Знаряддя

Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці). 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ. 4. Статут (для юридичної особи). 5. Паспорт (для фізичних осіб ). 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України. *Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.

Завершена

12 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 122.40 UAH
Період оскарження: 09.12.2019 16:28 - 10.12.2019 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень при здійсненні електронної закупівлі

Номер: 6ac8d7b904e348068c13b234a49a999e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-09-002290-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушень при здійсненні електронної закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Наказ №10 від 19.03.2019 р. ДП «ПРОЗОРРО» «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» не надає Вам право висувати дискримінаційну вимогу до потенційних учасників даної електронної закупівлі. Ваша вимога до учасників закупівлі: "1. Платник ПДВ ставка 20%" - є дискримінаційною по відношенню до мене як суб"єкта підприємницької діяльності неплатника ПДВ і, як потенціного учасника даної електронної закупівлі. Зауважую, що зазначена вимога порушує ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме: принципи «добросовісна конкуренція серед учасників» та «недискримінація учасників», які є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.». Вимагаю: видалити Вашу вимогу до учасників закупівлі, які повинні бути платниками ПДВ 20%. 10 грудня 2019 року. ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" Олександр Грилюк griluk_o@ukr.net +380980665826
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу хочемо зазначити, що кожен бажаючий має можливість прийняти участь у закупівлі, але переможця буде визначено серед Учасників з найбільш економічно вигідною пропозицією для підприємства
Статус вимоги: Відхилено