-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо (М'ясо яловиче вищого гатунку без кістки охолоджене, м'ясо свине вищого гатунку без кістки охолоджене, кури охолоджені, печінка яловича заморожена (охолоджена)
Завершена
211 386.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 056.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 056.93 UAH
Період оскарження:
09.12.2019 15:41 - 22.12.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження ДНЗ
Номер:
caef86bef4a24a9c8b9f5e025fa467a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-002671-b.b2
Назва:
Оскарження ДНЗ
Скарга:
ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» вивчивши документи, складені за результатами процедури закупівлі по предмету «М'ясо (М'ясо яловиче вищого ґатунку без кістки охолоджене, м'ясо свине вищого ґатунку без кістки охолоджене, кури охолоджені, печінка яловича заморожена (охолоджена)» (замовник – Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 59 Вінницької міської ради) очікуваною вартістю 211386,54 грн повідомляє наступне.
За результатами розгляду пропозицій учасників торгів, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», загальна вартість якої становила 196248,0 грн.
Проте, на підставі протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 найбільш економічно вигідну пропозицію відхилено, та це при умові, що згідно тендерної документації, єдиним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна.
Проте це навіть і не головне! Зупинимось в зверненні (скарзі) на упереджуваності та необ’єктивності при розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», що прямо суперечить одному з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі».
Довідково повідомляємо, що іншими принципами здійснення закупівель є:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- інше.
Вказане твердження товариством побудоване на наступних обґрунтуваннях.
Згідно вищезгаданого протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 підставою відхилення пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» було відсутність «протоколу випробування про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів на предмет закупівлі «кури охолоджені».
Слід зазначити, що іншим учасником також не надано документу, під назвою «Протокол випробувань», в якому наведено необхідну інформацію про вміст токсичних елементів, проте це не завадило по відношенню до його пропозиції зробити відповідні позитивні висновки.
Проте, якщо по відношенню до його пропозиції, комітетом взято необхідну інформацію з інших поданих документів, то чому це не зроблено виходячи з розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» (якщо звичайно її об’єктивно та неупереджено розглянуто)!?
Наголошуємо, тендерною документацією не визначено вимогу щодо об’єкта видачі документу про вміст токсичних елементів, тобто такий документ може бути виданий будь-яким підприємством, установою та організацією.
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» надано Сертифікат, виданий ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» на предмет впровадження та використання системи менеджменту безпечності харчових продуктів по наступних галузях: Птахівництво та виробництво м'яса птиці (Категорія ISO 22003:2013: А1, С1).
Відповідно до «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем менеджменту безпечності харчових продуктів (відповідно до ISO/TS 22003:2013)», затвердженого наказом Національного агентства з акредитації України від 23 травня 2016 року № 210-Я підкатегорія А1 включає в себе «Тваринництво з метою отримання м’яса/молока/яєць/меду» (кластер - «Сільське господарство»), а підкатегорія С1 - «Переробку швидкопсувної продукції тваринного походження» (кластер – «Переробка харчових продуктів та кормів»), тобто розведення тварин та виробництво продукції тваринного походження.
Таким чином, в складі пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» наявний документ, який свідчить про сертифікацію виробника предмету закупівлі при розведенні тварин та виробництві продукції тваринного походження.
З визначення терміну «Сертифікація продукції» слідує, що це процес випробувань товару на відповідність стандартним вимогам під час його реалізації.
Наступним документом, який свідчить про наявність усієї необхідної в тендерній пропозиції інформації, є декларація виробника ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року, доречі видана безпосередньо товариству «Літинський м'ясокомбінат», що свідчить про їх дійсну співпрацю.
Відповідно до декларації слідує, що продукція «Тушка курчати» відповідає ветеринарно-санітарним вимогам.
Відповідно до статті 1 Закону України від 25 червня 1992 року № 2498-ХІІ «Про ветеринарну медицину» ветеринарно-санітарна експертиза це комплекс необхідних лабораторних та спеціальних досліджень, в тому числі вірусологічних, бактеріологічних, хіміко-токсикологічних, патолого-анатомічних, гістологічних, паразитологічних, радіологічних.
В свою чергу бактеріологічне дослідження м'яса проводять у випадках, коли необхідно уточнити діагноз на різні інфекційні захворювання або виключити забруднення м'яса бактеріями з групи збудників харчових токсикоінфекцій.
Харчові токсикоінфекції – це гострі захворювання, які виникають внаслідок вживання в їжу продуктів, що містять різні патогенні або умовно-патогенні бактерії та їхні токсини, й характеризуються короткочасним перебігом із симптомами гострого гастроентериту, загальної інтоксикації та водно-електролітних розладів.
Таким чином висновок, наведений в декларації виробника щодо відповідності продукції ветеринарно-санітарним вимогам підлягає врахуванню як такий, що містить в собі інформацію і про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів.
Вдруге наголошуємо, що згідно тендерної документації вказана інформація може бути наведена в документі, виданому будь-яким об’єктом, а тому ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» при підготовці тендерної пропозиції та на даний час впевнений в правомірності вказаних тверджень.
За необхідності, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» готове замовити послугу щодо правової експертизи тендерної документації та інших документів, долучених до процедури в системі за № UA-2019-12-09-000605-b.
Слід зазначити, що для підтвердження відповідності своєї діяльності вимогам чинного законодавства, в тому числі яке регламентує безпечність харчових продуктів, в складі своєї пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» також надано лист-довідку Літинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби, згідно якої слідує, що вказаним органом за результатами вивчення матеріалів товариства, надано згоду на постачання продукції в дошкільні навчальні заклади м. Вінниці.
Крім того, в складі пропозиції також надано Санітарний паспорт ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», який свідчить про наявність в товаристві власної лабораторії та необхідного лабораторного обладнання.
І наостанок, якщо продукція ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» підлягає сумніву щодо її безпечності, то чому пропозицію іншого учасника прийнято до розгляду та в результаті навіть визнано переможцем (це при тому, що ним у складі пропозиції навіть проекту договору не надано), адже виробником курятини, яку він планує постачати є те саме товариство та, по суті, та сама продукція.
Однак, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» поважаючи принципи конкуренції та чесного підходу до провадження (здійснення) підприємницької діяльності, на даний час не буде досконало аналізувати пропозиції інших учасників, тим самим виконувати роботу працівників ДНЗ, а лише наголошує на рівному та об’єктивному підході до розгляду усіх без винятку пропозицій учасників торгів та дотриманні принципів проведення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що статтею 26 Бюджетного кодексу України визначено, що контроль за дотриманням бюджетного законодавства спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу його учасниками відповідно до цього Кодексу та іншого законодавства, а також забезпечує досягнення економії бюджетних коштів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
А тому, прийняття необґрунтованого управлінського рішення, яким відхилено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», яка відповідає умовам тендерної документації, суперечить вимогам Бюджетного кодексу України та може призвести до неефективних видатків державних коштів.
Також варто згадати за Статут комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №59 Вінницької міської ради», затверджений рішенням Вінницької міської ради від 23 грудня 2016 року № 53 згідно якого керівник закладу спільно з головним бухгалтером забезпечує правильність та ефективність використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищенаведені аргументи та те, що ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» в повному обсязі надано усю необхідну інформацію (документи), що вимагалась тендерною документацією, просимо:
1. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21, яким неправомірно визнано пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 22, яким визначено переможцем процедури ТОВ «Вінпродтрейд»;
3. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» з прийняттям висновку, згідно вимог чинного законодавства;
4. У разі ігнорування вимог товариства та з метою подальшого відповідного реагування на можливі неправомірні рішення посадових (службових) осіб, прохання надати відповіді на наступні питання:
- Чому працівниками Дошкільного навчального закладу №59 Вінницької міської ради не враховано зміст Декларації виробника за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року та інших документів, які свідчать про відповідність продукції ветеринарно-санітарним вимогам та, відповідно, допустимого рівня на вміст токсичних елементів?
- Чому пропозицію ТОВ «Вінпродтрейд» визнано переможцем, тоді як вона не відповідає вимогам тендерної документації?
- У разі якщо наведених аргументів щодо відповідності пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» на думку ДНЗ не достатньо, чому працівники закладу не скористались правом, наданим статтею 28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» та не звернулись за підтвердженням до виробника продукції, тим самим забезпечили б економію бюджетних коштів та не допустили б їх збитків?
- Чому працівниками ДНЗ не дотримуються принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі»;
- Чому працівниками ДНЗ ігноруються вимоги Бюджетного кодексу України та інших підзаконних актів щодо забезпечення економії бюджетних коштів?
Ненадання відповіді на всі без виключення поставлені питання буде розцінено як відсутність обґрунтованої відповіді та належних аргументів щодо спростування вказаної вимоги.
Наразі також підготовлено проєкти звернень до Вінницького міського голови та Департаменту освіти Вінницької міської ради, як головного розпорядника коштів, який здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі (стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 02.01.2020 10:36
- рішення від 09.01.2020 № 339.pdf 09.01.2020 20:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2020 10:37
Опис причини скасування:
Відкликано по причині не вірно зазначеного адресата органу оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.01.2020 14:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.01.2020 20:28
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
131308cf26c44f548dc6e042920fb3c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-002671-b.a3
Назва:
Оскарження
Вимога:
ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» вивчивши документи, складені за результатами процедури закупівлі по предмету «М'ясо (М'ясо яловиче вищого ґатунку без кістки охолоджене, м'ясо свине вищого ґатунку без кістки охолоджене, кури охолоджені, печінка яловича заморожена (охолоджена)» (замовник – Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 59 Вінницької міської ради) очікуваною вартістю 211386,54 грн повідомляє наступне.
За результатами розгляду пропозицій учасників торгів, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», загальна вартість якої становила 196248,0 грн.
Проте, на підставі протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 найбільш економічно вигідну пропозицію відхилено, та це при умові, що згідно тендерної документації, єдиним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна.
Проте це навіть і не головне! Зупинимось в зверненні (скарзі) на упереджуваності та необ’єктивності при розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», що прямо суперечить одному з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі».
Довідково повідомляємо, що іншими принципами здійснення закупівель є:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- інше.
Вказане твердження товариством побудоване на наступних обґрунтуваннях.
Згідно вищезгаданого протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 підставою відхилення пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» було відсутність «протоколу випробування про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів на предмет закупівлі «кури охолоджені».
Слід зазначити, що іншим учасником також не надано документу, під назвою «Протокол випробувань», в якому наведено необхідну інформацію про вміст токсичних елементів, проте це не завадило по відношенню до його пропозиції зробити відповідні позитивні висновки.
Проте, якщо по відношенню до його пропозиції, комітетом взято необхідну інформацію з інших поданих документів, то чому це не зроблено виходячи з розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» (якщо звичайно її об’єктивно та неупереджено розглянуто)!?
Наголошуємо, тендерною документацією не визначено вимогу щодо об’єкта видачі документу про вміст токсичних елементів, тобто такий документ може бути виданий будь-яким підприємством, установою та організацією.
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» надано Сертифікат, виданий ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» на предмет впровадження та використання системи менеджменту безпечності харчових продуктів по наступних галузях: Птахівництво та виробництво м'яса птиці (Категорія ISO 22003:2013: А1, С1).
Відповідно до «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем менеджменту безпечності харчових продуктів (відповідно до ISO/TS 22003:2013)», затвердженого наказом Національного агентства з акредитації України від 23 травня 2016 року № 210-Я підкатегорія А1 включає в себе «Тваринництво з метою отримання м’яса/молока/яєць/меду» (кластер - «Сільське господарство»), а підкатегорія С1 - «Переробку швидкопсувної продукції тваринного походження» (кластер – «Переробка харчових продуктів та кормів»), тобто розведення тварин та виробництво продукції тваринного походження.
Таким чином, в складі пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» наявний документ, який свідчить про сертифікацію виробника предмету закупівлі при розведенні тварин та виробництві продукції тваринного походження.
З визначення терміну «Сертифікація продукції» слідує, що це процес випробувань товару на відповідність стандартним вимогам під час його реалізації.
Наступним документом, який свідчить про наявність усієї необхідної в тендерній пропозиції інформації, є декларація виробника ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року, доречі видана безпосередньо товариству «Літинський м'ясокомбінат», що свідчить про їх дійсну співпрацю.
Відповідно до декларації слідує, що продукція «Тушка курчати» відповідає ветеринарно-санітарним вимогам.
Відповідно до статті 1 Закону України від 25 червня 1992 року № 2498-ХІІ «Про ветеринарну медицину» ветеринарно-санітарна експертиза це комплекс необхідних лабораторних та спеціальних досліджень, в тому числі вірусологічних, бактеріологічних, хіміко-токсикологічних, патолого-анатомічних, гістологічних, паразитологічних, радіологічних.
В свою чергу бактеріологічне дослідження м'яса проводять у випадках, коли необхідно уточнити діагноз на різні інфекційні захворювання або виключити забруднення м'яса бактеріями з групи збудників харчових токсикоінфекцій.
Харчові токсикоінфекції – це гострі захворювання, які виникають внаслідок вживання в їжу продуктів, що містять різні патогенні або умовно-патогенні бактерії та їхні токсини, й характеризуються короткочасним перебігом із симптомами гострого гастроентериту, загальної інтоксикації та водно-електролітних розладів.
Таким чином висновок, наведений в декларації виробника щодо відповідності продукції ветеринарно-санітарним вимогам підлягає врахуванню як такий, що містить в собі інформацію і про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів.
Вдруге наголошуємо, що згідно тендерної документації вказана інформація може бути наведена в документі, виданому будь-яким об’єктом, а тому ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» при підготовці тендерної пропозиції та на даний час впевнений в правомірності вказаних тверджень.
За необхідності, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» готове замовити послугу щодо правової експертизи тендерної документації та інших документів, долучених до процедури в системі за № UA-2019-12-09-000605-b.
Слід зазначити, що для підтвердження відповідності своєї діяльності вимогам чинного законодавства, в тому числі яке регламентує безпечність харчових продуктів, в складі своєї пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» також надано лист-довідку Літинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби, згідно якої слідує, що вказаним органом за результатами вивчення матеріалів товариства, надано згоду на постачання продукції в дошкільні навчальні заклади м. Вінниці.
Крім того, в складі пропозиції також надано Санітарний паспорт ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», який свідчить про наявність в товаристві власної лабораторії та необхідного лабораторного обладнання.
І наостанок, якщо продукція ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» підлягає сумніву щодо її безпечності, то чому пропозицію іншого учасника прийнято до розгляду та в результаті навіть визнано переможцем (це при тому, що ним у складі пропозиції навіть проекту договору не надано), адже виробником курятини, яку він планує постачати є те саме товариство та, по суті, та сама продукція.
Однак, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» поважаючи принципи конкуренції та чесного підходу до провадження (здійснення) підприємницької діяльності, на даний час не буде досконало аналізувати пропозиції інших учасників, тим самим виконувати роботу працівників ДНЗ, а лише наголошує на рівному та об’єктивному підході до розгляду усіх без винятку пропозицій учасників торгів та дотриманні принципів проведення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що статтею 26 Бюджетного кодексу України визначено, що контроль за дотриманням бюджетного законодавства спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу його учасниками відповідно до цього Кодексу та іншого законодавства, а також забезпечує досягнення економії бюджетних коштів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
А тому, прийняття необґрунтованого управлінського рішення, яким відхилено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», яка відповідає умовам тендерної документації, суперечить вимогам Бюджетного кодексу України та може призвести до неефективних видатків державних коштів.
Також варто згадати за Статут комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №59 Вінницької міської ради», затверджений рішенням Вінницької міської ради від 23 грудня 2016 року № 53 згідно якого керівник закладу спільно з головним бухгалтером забезпечує правильність та ефективність використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищенаведені аргументи та те, що ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» в повному обсязі надано усю необхідну інформацію (документи), що вимагалась тендерною документацією, просимо:
1. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21, яким неправомірно визнано пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 22, яким визначено переможцем процедури ТОВ «Вінпродтрейд»;
3. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» з прийняттям висновку, згідно вимог чинного законодавства;
4. У разі ігнорування вимог товариства та з метою подальшого відповідного реагування на можливі неправомірні рішення посадових (службових) осіб, прохання надати відповіді на наступні питання:
- Чому працівниками Дошкільного навчального закладу №59 Вінницької міської ради не враховано зміст Декларації виробника за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року та інших документів, які свідчать про відповідність продукції ветеринарно-санітарним вимогам та, відповідно, допустимого рівня на вміст токсичних елементів?
- Чому пропозицію ТОВ «Вінпродтрейд» визнано переможцем, тоді як вона не відповідає вимогам тендерної документації?
- У разі якщо наведених аргументів щодо відповідності пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» на думку ДНЗ не достатньо, чому працівники закладу не скористались правом, наданим статтею 28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» та не звернулись за підтвердженням до виробника продукції, тим самим забезпечили б економію бюджетних коштів та не допустили б їх збитків?
- Чому працівниками ДНЗ не дотримуються принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі»;
- Чому працівниками ДНЗ ігноруються вимоги Бюджетного кодексу України та інших підзаконних актів щодо забезпечення економії бюджетних коштів?
Ненадання відповіді на всі без виключення поставлені питання буде розцінено як відсутність обґрунтованої відповіді та належних аргументів щодо спростування вказаної вимоги.
Наразі також підготовлено проєкти звернень до Вінницького міського голови та Департаменту освіти Вінницької міської ради, як головного розпорядника коштів, який здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі (стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 02.01.2020 10:41
Дата подачі:
02.01.2020 10:42
Вирішення:
Відповідь на оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
про підготовку оскарження
Номер:
541cd3a5fed948ef83f3c61caee91be8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-09-002671-b.a1
Назва:
про підготовку оскарження
Вимога:
Повідомляємо, що на даний час готуються оскарження на рішення тендерного комітету, якими відхилено пропозицію ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» та визначено переможцем ТОВ «Вінпродтрейд», оскільки вони суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі.
Наголошуємо на безумовному виконанні вимог п.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, яким визначного, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Одночасно, прохання звернути увагу на поданий в складі тендерної пропозиції документ під назвою «4.9 Протокол випробувань Курятина.PDF».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2019 14:21
Вирішення:
Дякуємо. Зазначено вами документ враховано при прийнятті рішення.
Статус вимоги:
Відхилено