• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М*ясо (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)

Торги відмінено

1 730 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 173.06 UAH
Період оскарження: 09.12.2019 15:15 - 20.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо можливих порушень

Номер: 49fc941a2bf2410fbc01ed016bffeb2d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-09-001742-c.c1
Назва: Щодо можливих порушень
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділом освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товару «М’ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 15110000-2(далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість – 1 730 620,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 24 грудня 2019 р. В процедурі закупівлі взяли участь: 1. ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"; 2. ПП "Регіон-А (надалі – Переможець); 3. ТОВ "Валекс Ко" (надалі - Скаржник); Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету з Металургійної районної у місті ради № 26 від 15.01.2020 р., що опублікований в системі Prozorro 15.01.2020 р. Замовником визначено Переможцем процедури закупівлі ПП "Регіон-А та направлено повідомлення про намір укласти договір. Однак, згідно Протоколу засідання тендерного комітету з Металургійної районної у місті ради № 1 від 02.01.2020 р., що опублікований в системі Prozorro 02.01.2020 р. Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника - ТОВ "Валекс Ко". Скаржник – ТОВ "Валекс Ко" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення їх тендерної пропозиції, пояснюючи наступне: 1) В Протоколі засідання тендерного комітету з Металургійної районної у місті ради № 1 від 02.01.2020 р. як підстава відхилення вказано: ТОВ "Валекс Ко" не погоджується з даною підставою відхилення, оскільки в Додатку 3 тендерної документації встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, в тому числі експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, чинний на момент проведення процедури закупівлі. На виконання встановленої вимоги, ТОВ "Валекс Ко" в складі тендерної пропозиції надано експлуатаційний дозвіл № 11-22-28 від 02 липня 2016 р. на діяльність зі зберігання харчових продуктів тваринного походження (інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання). Крім того, наданий експлуатаційний дозвіл містить наступний текст «відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» цей експлуатаційний дозвіл, виданий на підставі результатів перевірки відповідності оператора ринку вимогам санітарних заходів, дає змогу такому операторові ринку провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. В такому разі згідно наданого експлуатаційного дозволу (посилання в тексті на норми чинного законодавства) та чинного законодавства України експлуатаційні дозволи видаються на діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Скаржник зауважує, що чинним законодавством України не передбачено видачу експлуатаційних дозволів на реалізацію харчових продуктів тваринного походження, в тому числі Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року № 40 «Про затвердження Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл». Зокрема, відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. В Наказі Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року № 40 «Про затвердження Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл» встановлено, що цей Порядок поширюється на операторів ринку та потужності, на які видано експлуатаційний дозвіл, які провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а також на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (далі - компетентний орган). В такому разі згідно чинного законодавства України експлуатаційний дозвіл видається на діяльність виробництво та/або зберігання харчових продуктів. Чинним законодавством не передбачений для Скаржника документ – експлуатаційний дозвіл на реалізацію харчових продуктів тваринного походження. Відповідно до Додатку 7 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи вище викладене, можна зробити висновок, що чинним законодавством не передбачено видачу експлуатаційних дозволів на реалізацію харчових продуктів тваринного походження, а тому згідно умов тендерної документації їх відсутність в складі тендерної пропозиції не є підставою для відхилення. Отже, ТОВ "Валекс Ко" виконано вимоги тендерної документації та надано згідно чинного законодавства України експлуатаційний дозвіл № 11-22-28 від 02 липня 2016 р. на діяльність зі зберігання харчових продуктів тваринного походження (інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання). Тому відхилення є безпідставним та суперечить вимогам чинного законодавства України. 2) В Протоколі засідання тендерного комітету з Металургійної районної у місті ради № 1 від 02.01.2020 р. як підстава відхилення вказано: ТОВ "Валекс Ко" не погоджується з даною підставою відхилення, оскільки в Додатку 3 тендерної документації встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, в тому числі довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3): Таблиця 3 № п/п Прізвище, ім’я, по батькові ** Посада Досвід роботи на займаній посаді (років,місяців) Дата наступного проходження медогляду, зазначена в особистій медичній книжці 1 2 3 4 5 ** У разі залучення Учасником транспорту за договором надання послуг перевезення, в довідці зазначається інформація про працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. Отже, згідно умов тендерної документації в довідці згідно таблиці 3, окрім працівників Учасника також зазначаються працівники Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. Скаржник зауважує, що тендерна документація не містить будь-яких вимог, що в довідці про працівників має бути вказана інформація про працівників, які є відповідальними за ведення господарської діяльності (бухгалтер, директор та інші). ТОВ "Валекс Ко" в складі тендерної пропозиції надано довідку щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, тому виконано вимоги тендерної документації. У зв’язку з відсутністю в тендерній документації вимоги щодо зазначення інформації про працівників, які є відповідальними за ведення господарської діяльності (бухгалтер, директор та інші) відхилення ТОВ "Валекс Ко" є безпідставним та незаконним. 3) В Протоколі засідання тендерного комітету з Металургійної районної у місті ради № 1 від 02.01.2020 р. як підстава відхилення вказано: ТОВ "Валекс Ко" не погоджується з даною підставою відхилення, оскільки в Додатку 3 тендерної документації встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, в тому числі завірені учасником копії трудових договорів, укладені з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); звіт за формою № І-ДФ за останній звітний період, в якому зазначена кількість працівників має бути не меншою, ніж зазначено в довідці учасника. Скаржник наголошує, що тендерною документацією не було встановлено вимогу, що кількість працівників згідно форми № 1ДФ має дорівнювати кількості працівників згідно штатного розпису. На виконання встановленої вимоги ТОВ "Валекс Ко" надано в складі тендерної пропозиції: - Довідку про працівників, які будуть залучені до виконання договору; - Штатний розпис станом на 10.12.2019; - Трудові договори на працівників Перевізника; - звіти за формою № І-ДФ за 3 квартал 2019 на ТОВ "Валекс Ко" та Перевізника; - лист-пояснення щодо працівників які не увійшли до форми звітності №1-ДФ. В такому разі вимоги тендерної документації виконано, оскільки ТОВ "Валекс Ко" подано всі необхідні документи в складі тендерної пропозиції. 4) В Протоколі засідання тендерного комітету з Металургійної районної у місті ради № 1 від 02.01.2020 р. як підстава відхилення вказано: ТОВ "Валекс Ко" не погоджується з даною підставою відхилення, оскільки в п. 4.1. додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, в тому числі: довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, ГОСТ, ТУ за технологічними інструкціями, затвердженими в установленому порядку з дотриманням вимог санітарного законодавства України); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Скаржник наголошує, що в тендерній документації відсутні будь-які вимоги щодо необхідності подання в складі тендерної пропозиції листа відповідності ТУ ДСТУ. В такому разі відхилення ТОВ "Валекс Ко", оскільки тендерна документація не містила вимог щодо необхідності подання в складі тендерної пропозиції листа відповідності ТУ ДСТУ. Крім того, в Додатку 11 тендерної документації встановлено інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (опис предмету закупівлі) встановлені Замовником, в тому числі: Філе куряче охолоджене – 7860 кг Термічний стан - охолоджені ДСТУ 3143:2013 або еквівалент. Філе повинно бути свіжим, цілим, без пошкоджень, чистим, без будь-яких видимих чужорідних матеріалів, бруду та крові, без стороннього запаху, без поломаних кісток, що стирчать, без серйозних ударів, правильної форми, м'ясисте, без шкіри. На філе не повинно бути залишків внутрішнього жиру. Супровідні документи: 1. Документи про якість (декларація виробника) із зазначенням: - точне найменування продукції; - якісний стан; - t° при завантаженні; - дата виготовлення; - термін придатності до споживання; - призначення вантажу. Маркування тари: - назва та місце знаходження виробника; - найменування виду та сорту продукції; - категорії вгодованості, - термічного стану продукту, - маси брутто в кг, - умов та гарантійного терміну зберігання, - призначення вантажу. Аналогічна етикетка повинна бути вкладена в тару. Товар, представлений постачальником, має відповідати стандартам якості, які встановлені чинним законодавством України до цієї категорії товарів та відповідати вимогам Закону України "Про безпеку та якість харчових продуктів". На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше 80% до загального терміну придатності до споживання. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів (ГМО), що обов'язково відображається на етикетці. ТОВ "Валекс Ко" в складі тендерної пропозиції надано довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованого товару – філе куряче охолоджене, вимогам Замовника згідно Додатку 3 тендерної документації. Зокрема, в Додатку 3 тендерної документації встановлено, що термічний стан – охолоджені ДСТУ 3143:2013 або еквівалент. Отже, еквівалент має бути охолодженим не гірше ДСТУ 3143:2013. В ДСТУ 3143:2013 встановлено, що м'ясо птиці, яке зберігає протягом усього періоду після забивання птиці і подальшого охолодження внутрішню температуру від мінус 2 0С до плюс 4 0С включно. Згідно поданих ТОВ "Валекс Ко" декларацій виробника, довідки про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, філе куряче охолоджене (умови зберігання: при температурі 0 + 2° С) відповідає ТУ У 15.1-00419880-040-2003, що є еквівалентом ДСТУ 3143:2013. Запропонований еквівалент філе куряче охолоджене ТУ У 15.1-00419880-040-2003 не є гіршим охолодженому термічному стану згідно ДСТУ 3143:2013. В такому разі запропонований товар відповідає вимогам тендерної документації Замовника, тому відхилення ТОВ "Валекс Ко" є незаконним та безпідставним. 5) В Протоколі засідання тендерного комітету з Металургійної районної у місті ради № 1 від 02.01.2020 р. як підстава відхилення вказано: ТОВ "Валекс Ко" не погоджується з даною підставою відхилення, оскільки в Додатку 3 тендерної документації встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, в тому числі: копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника. Скаржник зауважує, що в тендерній документації не встановлено будь яких вимог щодо оформлення посвідчення якості або декларації виробника, в тому числі щодо наявності печатки підприємства виробника на зазначеному документі, зазначення документів, що підтверджують якість та безпеку продукції, в тому числі протоколів досліджень, а також відсутні будь-які вимоги до зазначення інформації щодо підприємства-виробника. На виконання встановленої вимоги ТОВ "Валекс Ко" надано в складі тендерної пропозиції декларації виробника. Отже, вимоги тендерної документації виконано, а тому відхилення ТОВ "Валекс Ко" є безпідставним, так як в тендерній документації не встановлено будь яких вимог щодо оформлення посвідчення якості або декларації виробника, в тому числі щодо наявності печатки підприємства виробника на зазначеному документі, зазначення документів, що підтверджують якість та безпеку продукції, в тому числі протоколів досліджень, а також відсутні будь-які вимоги до зазначення інформації щодо підприємства-виробника. Аналогічна практика міститься в рішеннях Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у закупівлі за номером UA-2018-11-06-000811-c. Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету з Металургійної районної у місті ради № 26 від 15.01.2020 р., що опублікований в системі Prozorro 15.01.2020 р. Замовником визначено Переможцем процедури закупівлі ПП «Регіон-А» та направлено повідомлення про намір укласти договір. Скаржник – ТОВ "Валекс Ко" не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення Переможцем процедури закупівлі Учасника – ПП «Регіон-А», оскільки її тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в частині: 1) В п. 3 розділу ІІ тендерної документації встановлено, що також Учасником надається копія сторінок паспорту Уповноваженої (посадової) особи (осіб) на підписання документів, пропозицій та/або договору (а саме сторінки 1-6 та відомості про реєстрацію місця проживання), якщо паспорт видано у формі ID-картки – надаються копії обох сторінок картки або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус. В складі тендерної пропозиції ПП «Регіон-А» надано паспорт Підгородецької О. М., що складається із сторінок 1, 2, 3, 10, 11 (місце проживання). Отже, в складі тендерної пропозиції ПП «Регіон-А» не надано сторінки 4, 5, 6 паспорту Підгородецької О. М. В такому разі тендерна пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам тендерної документації. 2) В Додатку 3 тендерної документації встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, в тому числі: Довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3): Таблиця 3 № п/п Прізвище, ім’я, по батькові ** Посада Досвід роботи на займаній посаді (років,місяців) Дата наступного проходження медогляду, зазначена в особистій медичній книжці 1 2 3 4 5 ** У разі залучення Учасником транспорту за договором надання послуг перевезення, в довідці зазначається інформація про працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. ПП «Регіон-А» в складі тендерної пропозиції надано довідку № 4 від 23.12.2019 р. щодо працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, що не містить інформацію про дату наступного проходження медогляду, зазначена в особистій медичній книжці про працівників – Давидова Н. В., Підгородецька О. М., Петрик Є. О.: В такому разі подана ПП «Регіон-А» довідка № 4 від 23.12.2019 р. щодо працівників, які будуть залучені до виконання умов договору не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить інформацію про дату наступного проходження медогляду, зазначена в особистій медичній книжці про працівників – Давидова Н. В., Підгородецька О. М., Петрик Є. О. Тому тендерна пропозиція ПП «Регіон-А» має бути відхиленою, як така що не відповідає вимогам тендерної документації. 3) В Додатку 3 тендерної документації встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, в тому числі: Довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3): Таблиця 3 № п/п Прізвище, ім’я, по батькові ** Посада Досвід роботи на займаній посаді (років,місяців) Дата наступного проходження медогляду, зазначена в особистій медичній книжці 1 2 3 4 5 ** У разі залучення Учасником транспорту за договором надання послуг перевезення, в довідці зазначається інформація про працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. До довідки додаються: - завірені учасником копії трудових договорів, укладені з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - оригінали або завірені належним чином копії особистих медичних книжок зазначених працівників - сторінки із відомостями про власника та дату проходження медогляду (допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком – медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я); - звіт за формою № І-ДФ за останній звітний період, в якому зазначена кількість працівників має бути не меншою, ніж зазначено в довідці учасника. Отже, згідно вимог тендерної документації Учасник має надати оригінали або завірені належним чином копії особистих медичних книжок зазначених працівників - сторінки із відомостями про власника та дату проходження медогляду (допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком – медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я), що зазначені в довідці щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору згідно форми (Таблиці 3). ПП «Регіон-А» в складі тендерної пропозиції надано довідку № 4 від 23.12.2019 р. щодо працівників, які будуть залучені до виконання умов договору наступного змісту: На підтвердження поданої інформації в довідці № 4 від 23.12.2019 р. щодо працівників, які будуть залучені до виконання умов договору надано медичні книжки. Проте, в складі тендерної пропозиції ПП «Регіон-А» відсутні медичні книжки на працівників, які будуть залучені до виконання умов договору – Давидову Н. В., Підгородецьку О. М., Петрик Є. О., що суперечить вимогам тендерної документації. Тому тендерна пропозиція ПП «Регіон-А» має бути відхиленою, як така що не відповідає вимогам тендерної документації. 4) В п. 5.1 розділу ІІ тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію: • яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником • яка підтверджує якість та безпеку харчових продуктів Учасника у вигляді гарантійного листа (згідно з Додатком 9 до тендерної документації), із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства, відомості про наявність укладеного договору з акредитованою лабораторією на дослідження продукції, що реалізується на агропродовольчому ринку (для сільськогосподарської продукції та іншої продукції, яка постачається Учасником з агропродовольчого ринку) (дата, номер, найменування та код за ЄДРПОУ лабораторії, її адреса, контактний телефон). Акредитована лабораторія повинна знаходитися у м. Кривий Ріг Дніпропетровської області. Також Учасник зазначає інформацію про країну походження предмету закупівлі, назву виробника та назву предмету закупівлі, умови зберігання товару. В Додатку 9 тендерної документації встановлено форму «Листа-гарантії про відповідність якості товар» (містить вимогу «Учасник не повинен відступати від даної форми») згідно якої Учасники мають зазначити інформацію: виробник (повна інформація: назва, адреса, контактні телефони):_____________________ ПП «Регіон-А» в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про відповідність якості товару № 7 від 23.12.2019 р., що не містить контактних телефонів виробників – ПАТ «Орель-Лідер», ТОВ «Птахо комплекс Дніпровський», що не відповідає вимогам тендерної документації. Тому тендерна пропозиція ПП «Регіон-А» має бути відхиленою, як така що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-12-09-001742-c закупівлю товару «М’ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 15110000-2 в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Валекс Ко". 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Валекс Ко" у відкритих торгах на закупівлю товару «М’ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 15110000-2(ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-09-001742-c). 4. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-12-09-001742-c закупівлю товару «М’ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 15110000-2в частині визначення переможцем ПП «Регіон-А». 5. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ПП «Регіон-А» у відкритих торгах на закупівлю товару «М’ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 15110000-2(ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-09-001742-c). Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-12-09-001742-c. Директор____________________________________________________ В. Г. Жадан
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.02.2020 20:49
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2020 18:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом виконано рішення АМКУ .
Автор: ТОВ Валекс КО, Жадан Валентина Григорівна +380668274616 valexco2015@ukr.net