• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Програмне забезпечення прикладне на фізичних носіях (код ДК 021:2015 – Пакети програмного забезпечення різного призначення та різні комп’ютерні системи, 48900000-7; Програмне забезпечення прикладне на фізичних носіях), код ДК 016:2010 –58.29.2, 2 лоти

Завершена

1 845 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 600.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2016 17:59 - 21.11.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо відхилення пропозиції ТОВ "ЕПОС" Лот №1

Номер: 1c22a92c70324051978b70de6eda3550
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-09-001089-b.a1
Назва: Скарга щодо відхилення пропозиції ТОВ "ЕПОС" Лот №1
Скарга:
25 листопада 2016 року ТОВ “ЕПОС” було подано пакет документів для участі у відкритих торгах на закупівлю Програмного забезпечення прикладного на фізичних носіях (код ДК 021:2015 – Пакети програмного забезпечення різного призначення та різні комп’ютерні системи, 48900000-7; Програмне забезпечення прикладне на фізичних носіях), код ДК 016:2010 – 58.29.2. На участь в аукціоні (торгах) було подано дві тендерні пропозиції, а саме: • Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики Товариство з обмеженою відповідальністю, та • Товариство з обмеженою відповідальністю ЕПОС”. Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію подану ТОВ “ЕПОС”. За результатами розгляду тендерної документації поданої ТОВ “ЕПОС” було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Так, згідно Протоколу Тендерного комітету від 02 грудня 2016 року, про який ТОВ “ЕПОС” стало відомо лише 05 грудня 2016 року, : - у порушення вимог тендерної документації щодо заповнення форми “Тендерна пропозиція” згідно Додатку 1 тендерної документації п. 5 поданої форми “Тендерна пропозиція” не містить інформації про форму власності, юридичний статус підприємства (організації), дату утворення, спеціалізацію; - у порушення вимог пп. 12 п. 1.1 розділу 3 тендерної документації подана тендерна пропозиція не містить копії балансу, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за 2014 рік або баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за 2014 рік (два останні звітні періоди – документи за 2014-2015 рр.) та не містить пояснень щодо причин неподання вказаних документів; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в учасника сервісного центру в Україні не містить інформацію щодо режиму роботи сервісного центру; - у порушення вимог п.3.1 Додатку 2 тендерної документації Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації не містить інформації щодо: 1) кількості предмету закупівлі згідно аналогічних договорів; 2) номеру та дати укладеного аналогічного договору. На підставі вищевикладеного, тендерну пропозицію, подану ТОВ “ЕПОС” було відхилено з причин невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Але, ТОВ “ЕПОС” вважає рішення замовника від 02.12.2016 року неправомірним, необ’єктивним, завідомо упередженим та таким, що грубо порушує права нашого Товариства, адже нашу пропозицію, було відхилено за формальними ознаками, які не впливають на факт виконання замовлення. По перше, відносно ненадання ТОВ «ЕПОС» інформації про форму власності, звертаємо увагу на те, що у п. 5 Додатку 1 тендерної документації форми “Тендерна пропозиція” містить відомості про організаційно-правову форму нашого Товариства. Також, нами було долучено до тендерної документації Витяг з ЄДР датований 24.11.2016 року, в якому крім іншого, містяться відомості про статус Товариства, форму власності, дату утворення, місце реєстрації та спеціалізацію. По друге, відносно того, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕПОС» не містить копії балансу, звіт про фінансові результати та рух грошових коштів за два останніх звітних періода. Звертаємо увагу на те, що згідно пп. 12 п. 1.1 розділу 3 тендерної документації ТОВ “ЕПОС” було надано не тільки копії балансу, звіт про фінансові результати за два останніх звітних періоди тобто за 6 и 9 місяців 2016 року, а додатково надані копії балансу, звіт про фінансові результати та рух грошових коштів за 2015 рік, що підтверджується реєстром документів, наданих у складі Додатку 1 частини 2 (2 стор. тендерної документації). Натомість, згідно довідки №11/Д/15 від 23.11.2016 року ТОВ “Лабораторія комп’ютерної криміналістики” зазначає про те, воно було створене лише в 2015 році, тому надає фінансовий звіт лише за 2015 рік. По трете, згідно протоколу замовника від 02.12.2016 року, тендерна документація ТОВ “ЕПОС” не містить інформації щодо режиму роботи сервісного центру. Вказана обставина на думку замовника свідчить про порушення нашим Товариством п.1.2 Додатку 2 тендерної документації. Але, варто зазначити, що навіть при наявності трудового персоналу в кількості більше 110 осіб наше Товариство не зазначає про те, що сервісний ремонт готове надавати власними силами, оскільки замовлено тільки програмне забезпечення та тільки іноземного виробництва, яке підлягає гарантійному обслуговуванню тільки за допомогою самого виробника. На противагу цьому, ТОВ “Лабораторія комп’ютерної криміналістики” маючи в штати лише дві особи (з директором) в тендерній документації зазначено, що гарантійне сервісне обслуговування здійснюється власними силами. По четверте, п.3.1 Додатку 2 тендерної документації звучить як “Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів)”. Отже, вказаний пункт не містить інформації щодо: 1) кількості предмету закупівлі згідно аналогічних договорів; 2) номеру та дати укладеного аналогічного договору. Тому, наше Товариство не зобов’язане було зазначати дану інформацію. Так, ТОВ “ЕПОС” на виконання приписів даного пункту тендерної документації було сформовано відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі та долучено копії даних договорів. Отже, враховуючи усе вищеописане вважаємо, що для забезпечення ефективного використання державних коштів замовниками під час здійснення процедур державних закупівель повинні вживатися заходи, спрямовані на недопущення перевитрачання державних коштів. Враховуючи те, що ринкова ціна на предмет закупівлі є нижчою ніж запропонована іншим учасником тендеру на 16%, в порушення вимог ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник планує укласти з ним договір на поставку товару за завищеною ціною, чим спричинить збитки державному бюджету в великих розмірах, а це вже кваліфікується як злочин за ч.2 ст. 364 та ч. 2 ст. 367 КК України. Вважаємо, що службові особи замовника зловживаючи своїм службовим становищем, безпідставно відхилили тендерну пропозицію ТОВ «ЕПОС», при акцепті якої економія бюджетних коштів склала б більше 148 000 грн. Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Метою Закону України «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводилася дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції. А рішення замовника відносно відхилення пропозиції, тому що остання не відповідає технічним вимогам є передчасним, необґрунтованим та таким що грубо порушує права ТОВ «ЕПОС ». Таким чином, в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав переможцем торгів став завчасно обраний учасник, а саме ТОВ “Лабораторія комп’ютерної криміналістики”. Статтею 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, а частиною третьою статті 5 цього ж Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже при складанні документації конкурсних торгів процедури закупівлі порушено вимоги статей 3 та 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель». На підставі викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про здійснення державних закупівель», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по суті скарги. 3. Скасувати рішення про відхилення тендерної документації ТОВ “ЕПОС” та визнати останнє переможцем торгів на закупівлю Програмного забезпечення прикладного на фізичних носіях (код ДК 021:2015 – Пакети програмного забезпечення різного призначення та різні комп’ютерні системи, 48900000-7; Програмне забезпечення прикладне на фізичних носіях), код ДК 016:2010 – 58.29.2.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.12.2016 20:29
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕПОС", Чеховський Сергій Анатолійович 0444625268 opetrova@epos.ua http://epos.ua