-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народицького району, за державні кошти
Завершена
6 356 714.98
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 783.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 783.57 UAH
Період оскарження:
06.12.2019 17:07 - 02.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
5c285605756842249da18025975c6165
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-06-003897-b.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Обгрунтування підстав у вкладеному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжка 29.01.2020 22:00
- Скарга на рішення замовника 29.01.2020 22:00
- Рішення від 31.01.2020 № 1959 + лист Замовнику.pdf 31.01.2020 18:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2020 № 3009.pdf 18.02.2020 17:57
- Рішення від 17.02.2020 № 3009.pdf 20.02.2020 18:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2020 22:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.02.2020 18:27
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону окремих учасників торгів та прийняття відповідного Протоколу розгляду тендерних пропозицій
Номер:
6a065dd42705406eb37fa1253b856803
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-06-003897-b.b1
Назва:
СКАРГА
на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону окремих учасників торгів та прийняття відповідного Протоколу розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
СКАРГА
на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону окремих учасників торгів та прийняття відповідного Протоколу розгляду тендерних пропозицій
Згідно оголошення № UA-2019-12-06-003897-b,Управлінням праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації Житомирської області було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету Послуги з
організації харчування, потерпілих від Чорнобильської дітей катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народицького району, за державні кошти, ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, CPV: 55520000-1 з очікуваною вартістю 6`356`714.98 грн (без ПДВ).
Процедуру закупівлі оголошено 06.12.2019 року відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
06.01.2020 року о 17.15 хв. відбулося розкриття тендерних пропозицій та встановлено, що участь у даній закупівлі прийняло п’ять учасників:
- Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування"
-Товариство з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна»,
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОДТОВАРИ-Т",
- Приватне підприємство "ШКОЛЯРИК",
- Фізична особа – підприємець Кравчук Ігор Васильович (надалі – Скаржник).
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій (надалі – Протоколу), який було сформовано і опубліковано 24.01.2020 року, стало відомо, що до участі у тендерних торгах були допущені усі вищевказані Учасники, так як, Замовником встановлено, що у всіх Учасників були відсутні підстави для відхилення тендерних пропозицій згідно із статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, ФОП Кравчук І. В. не погоджується із прийнятим рішенням Замовника та Протоколом від 24.01.2020 року щодо допущення до аукціону наступних Учасників:
- Товариства з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна» (надалі – ТОВ «Рамедас Україна»),
- Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОДТОВАРИ-Т" (надалі - ТОВ «ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т"),
- Приватного підприємства "ШКОЛЯРИК" (надалі – ПП «Школярик),
так як Тендерні пропозиції даних учасників не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника.
У зв’язку із зазначеним, надаємо пояснення по суті Скарги.
І. Відповідно до вимог Тендерної документації, Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», пункту 6.2:
6.2. Учасники процедури закупівлі повинні надатиу складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1) орієнтовне двотижневе меню (з урахуванням різноманітності страв) має бути підписане Учасником із прикладанням печатки*(у разі її використання) та погоджене згідно вимог чинного законодавства.
Замовником було встановлено, що орієнтовне двотижневе меню має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* (у разі її використання) та погоджене згідно вимог чинного законодавства.
Одночасно, у Тендерній документації, Розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», пункті 6.1.2. «Інформація про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі» міститься наступна вимога:
1)послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим (обідом) харчуванням в межах виконання 40 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258, та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів Українивід 02.02.2011 №116, а також з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадськогохарчування.
Тобто, Замовник чітко встановив, що при наданні своїх Тендерних пропозицій Учасники зобов’язані дотримуватися не тільки вимог Тендерної документації, а й вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування.
Одним із основних нормативно-правових актів, які регулюють процес надання послуг по організації харчування дітей у закладах загальної середньої освіти є спільний Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
Пунктами 19 та 22 Наказу чітко встановлено, що Меню затверджуються територіальною установою санітарно – епідеміологічної служби:
19. Керівником закладу (навчального, оздоровчого, підприємства громадського харчування або організації, що надає послуги з харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби.
22. Керівником (навчального або оздоровчого закладу, підприємства громадського харчування або організації, що надають послуги із забезпечення харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби.
(Примітка. Відповідно до Постанови КМУ від 29.03.2017 року № 348 «Деякі функції Державної санітарно-епідеміологічної служби» функції Державної санітарно-епідеміологічної служби» покладено на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, надалі – Держпродспоживслужба).
1а. ТОВ «Рамедас Україна» у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі 32, на сторінках 132-136, надав Перспективне двотижневе меню передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області на 2020 рік.
Меню погоджене 28.12.2019 року Начальником Овруцького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що Перспективне двотижневе меню передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області на 2020 рік, яке було надане ТОВ «Рамедас Україна», повинно було бути затверджене територіальною установою, а саме – Народницьким районним управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області, а не Овруцьким районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області.
Крім того, ТОВ «Рамедас Україна» чітко зазначив, що Меню було передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення саме Овруцького району
Житомирської області на 2020 рік, а не Народицького, що підтверджується підписом уповноваженої особи Овруцького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області
Тобто, Меню не відповідає предмету закупівлі - Кейтерингові послуги ДК 021:2015 55520000-1 - Послуги з організації харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народицького району Житомирської області, за державні кошти.
2а.ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі «ТП Народичі частина 3.pdf», сторінках 121-124, надав Примірне двотижневе меню передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення на 2020 рік.
Меню погоджене Начальником Таращанського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Київській області.
Враховуючи вимоги Тендерної документації та чинного законодавства, Примірне двотижневе меню Учасника ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т", повинно було бути погоджене територіальною установою, яка має на це повноваження, а саме - Народицьким районним управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області.
3а. ПП «Школярик» у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі «техспецифікація. pdf», сторінках 28 - 34, надав Примірні двотижневе меню на послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи за державні кошти, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення на 2020 рік.
Меню погоджене Начальником відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Іванківського міжрайонного управління Держпродспоживслужби у Київській області.
Враховуючи вимоги Тендерної документації та чинного законодавства, Примірне двотижневе меню Учасника ПП «Школярик» повинно було бути погоджене територіальним установою, яка має на це повноваження, а саме - Народицьким районним управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області.
Слід зазначити, що наведені невідповідності не підпадають під визначення формальних помилок.
Підсумовуючи вище вказане, Скаржник вважає, що Замовник на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» був зобов’язаний відхилити тендерні пропозиції Учасників - ТОВ «Рамедас Україна», ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т", ПП «Школярик», як такі, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
ІІ.Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до вимог Тендерної документації, Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частини 5«Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», пункту 5.1.3: Кваліфікаційний критерій № 3. "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" – копія(її) аналогічного(их) договору(ів) з установою, строк дії якого(их) вичерпано (якщо таким договором не передбачено нерозголошення комерційної таємниці) або довідку за формою, наведеною у Додатку№6 (якщо таким договором передбачено нерозголошення комерційної таємниці); відгук організації про якість надання аналогічних послуг.
ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі «ТП Народичі частина кваліфікаційна.pdf», сторінках 121-124, надав аналогічний Договір № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року з Додатковими угодами:
- Додаткова угода № 1 до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018,
- Додаткова угода № 2 до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 12.01.2018,
- Додаткова угода № без номеру до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 26.01.2018,
Проте, проаналізувавши зміни, які були внесені вищевказаними Додатковими угодами до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року, до п.3.1 Розділу ІІІ «Ціна Договору», було встановлено невідповідність загальної Ціни Договору з доданими Додатковими угодами.
Тому, було перевірено відповідність даних угод та встановлено наступне.
Відповідно до процедури закупівлі згідно оголошення ua-2017-12-08-003210-с, згідно до якої був укладений Договір № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року, Замовником процедури закупівлі – Відділом освіти Рокитнянської районної державної адміністрації було опубліковано 04 січня 2019 року о 14.36 хвилин ще одну Додаткову угоду № 4 від 29 грудня 2018 року до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року.
Проте, ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" у складі своєї Тендерної пропозиції не надав Додаткову угоду № 4 від 29 грудня 2018 року до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року.
Необхідність і обов’язковість надання Додаткової угоди № 4 від 29 грудня 2018 року до складу Тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т",підтверджується Тендерною Документацією Замовника(Відділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації, ua-2017-12-08-003210-с), а саме Розділом VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», частиною 3 «Проект договору про закупівлю», пунктом 2. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору прозакупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов відповідно до частини 4 статті 36 Закону.
Крім того, проект Договору про публічну закупівлю послуг містить вимогу у Розділі XI. Порядок внесення змін до договору, пункті 7:
7)зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Тому, саме Додаткова угода № 4 від 29 грудня 2018року регламентує процес продовження строку, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» (ст. 36, ч.5 Закону України «Про публічні закупівлі») і є невід’ємною частиною Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року.
Слід зазначити, що наведена невідповідність не підпадає під визначення формальних помилок.
Підсумовуючи вище вказане, Скаржник вважає, що Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозиціюТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" по даній невідповідності на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Враховуючи все вищевикладене, ФОП Кравчук І. В. не погоджується із прийнятим Замовником Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2020 року та рішенням щодо допущення до аукціону ТОВ «Рамедас Україна», ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т",ПП «Школярик», вважає його незаконним, упередженим і таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта господарювання, оскільки прийняте з порушенням вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Одночасно, Замовник, не відхиливши тендерні пропозиції ТОВ «Рамедас Україна», ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т", ПП «Школярик», на підставі вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про
публічні закупівлі» та вимог Тендерної документації, порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
П Р О Ш У:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення Управлінням праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації Житомирської області Процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету Послуги з організації харчування, потерпілих від Чорнобильської дітей катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Народичі.pdf 29.01.2020 17:34
- Платіжне доручення.pdf 29.01.2020 17:34
- Розяснення щодо меню.pdf 12.02.2020 12:40
- Рішення від 31.01.2020 №1950 +Лист Замовнику.pdf 31.01.2020 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2020 № 2999.pdf 18.02.2020 17:49
- Рішення від 17.02.2020 № 2999.pdf 20.02.2020 17:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2020 17:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.02.2020 17:49
Задовільнена:
Так