-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Яловичина охолоджена, М’ясо свинини пісне охолоджене, Печінка яловича охолоджена, Філе куряче охолоджене
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2020 рік
Торги не відбулися
353 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 159.00 UAH
мін. крок: 0% або 159.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2019 14:28 - 17.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення
Номер:
fd08290df94a41babfbd972a7a35215d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-06-000663-a.b1
Назва:
Скарга на рішення
Вимога:
Вважаємо що рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ФОП Зизи М.І. від 26.12.2019 року не відповідає вимогам нормативно-правових актів У сфері публічних закупiвель, виходячи з наступного.
Так, у відповідності до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ним у складі тендерної пропозиціє та не
вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Вiдсутнiсть документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для ii відхилення замовником. Відповідно до частини 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційних вимоги до yчacникiв.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасникiв.
У відповідності до положень п.7 ст.21 Закону України «Про ocнoвні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», сертифікація постійно-діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Замовник встановлюючи такі вимоги порушує права та законні інтереси учасника, адже фактично замовник надає преференції одним учасникам, тоді як ускладнює участь для інших.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 28.12.2019 13:07
Дата подачі:
28.12.2019 13:09
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Відповідно до вимог п.5 Додатку №2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
копії діючих сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів та системи управління якістю виданих учаснику (повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 22000… та ДСТУ ISO 9001…), стосовно предмета закупівлі, чинних на дату аукціону
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, товар повністю відповідатиме усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління якістю (стандарт ISO) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість надання послуг/поставки товарів на всіх етапах виробничого циклу і сприяє підвищенню результативності роботи.
Наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання для майбутнього клієнта. Адже ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості товару, дотримання технологічних процесів.
По-друге, що теж дуже важливо, у розробці стандартів окрім постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні, якісні характеристики товарів при їх виробництві, транспортування, зберіганні та використанні, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля ( п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Окрім того, аналогічної думки дотримується постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – рішення № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018р. та № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018р
Статус вимоги:
Не задоволено