-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)
Завершена
26 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 132.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 132.60 UAH
Період оскарження:
06.12.2019 12:02 - 10.12.2019 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо результатів закупівлі!!!
Номер:
8d7b8561f3154c2e9f82b6ab9856882f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-06-000924-c.b2
Назва:
ВИМОГА щодо результатів закупівлі!!!
Вимога:
Шановний Замовнику!
06 грудня 2019 року Замовником - Комунальним підприємством "Голопристанська центральна районна лікарня" була оголошена закупівля «ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-06-000924-c) та завантажено Додаток 1 Медико-технічні вимоги, згідно з умовами якої встановлено, що витратні матеріали для променевих методів обстежень повинні бути зареєстровані в України. Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам тендерної документації повинна бути наведена наступними документами:
- копією документа про державну реєстрацію товару та копією декларації про відповідність за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. № 753 (Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»);
17 грудня 2019 року Протоколом розгляду тендерної пропозиції Замовника про визначення Переможця ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ визнаний одноголосно переможцем закупівлі «ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-06-000924-c), чим порушили встановлені Замовником вимоги щодо надання Учасником документів, які встановлені в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: Учасником-Переможцем ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ у складі своєї цінової пропозиції не надано копію документа про державну реєстрацію товару.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО протокол (рішення) засідання
тендерного комітету Замовника про визначення Переможця від 17 грудня 2019 року щодо визначення Переможця ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ відмінити (скасувати) та дискваліфікувати ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ, оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) та встановлені Замовником в Додатку 1 Медико-технічні вимоги, згідно з якими ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ не надав повний перелік необхідних для участі у закупівлі документів, вказаних вище, а також вимагаємо визнати ТОВ «ІМЕД» переможцем, бо тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2019 14:07
Вирішення:
Шановний Учаснику електронних торгів! Повідомляємо Вам про те, що 01.07.2015 р. введений в дію Технічний регламент від 02.10.2013 р. № 753, згідно якому введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів дозволяється після підтвердження відповідності їх вимогам цього Технічного регламенту.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», в переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зазначено, що Постанова Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 45, ст. 2970), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 червня 2008 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 43, ст. 1415) та Постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1099 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 98, ст. 3237) – втратили чинність. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», затверджено порядок оцінювання відповідності медичних виробів та видача уповноваженими органами сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність.
Враховуючи вищезазначене, ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ надав у складі своєї пропозиції – копії сертифікату відповідності та декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника , підписом уповноваженої особи виробника та датою згідно Додатку №1.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін в Документацію
Номер:
efe07560e10d4569968449211c7d8c30
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-06-000924-c.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Документацію
Вимога:
Шановний Замовнику! В Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (UA-2019-12-06-000924-c) зазначено конкретні найменування товарів з медико-технічними вимогами. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив назви товарів без можливості пропонування еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогою для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Документації закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (UA-2019-12-06-000924-c). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2019 10:44
Вирішення:
Шановний Учаснику електронних торгів! Дана закупівля відноситься до допорогових (вартість є меншою за вартість. що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі») Замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну марку або виробника. Замовник має законне право зазначити інформацію щодо конкретного виробника(марки,фірми, і т.д) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Даний товар більш якісний по технічним характеристикам, порівняно з товаром інших торгових марок . Зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги:
Не задоволено