-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, батон, здобна булочка, куліч пасхальний)
джерело фінансування: місцевий (обласний) бюджет
Торги відмінено
210 219.03
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 306.57 UAH
мін. крок: 3% або 6 306.57 UAH
Період оскарження:
06.12.2019 10:44 - 28.12.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Місцезнаходження виробничих потужностей
Номер:
354eba9585984e0c81b1ea83531bda11
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-06-000230-a.b2
Назва:
Місцезнаходження виробничих потужностей
Вимога:
У розділі 5 Квалiфiкацiйних критерiїв до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону, висувається вимога щодо місцезнаходження виробничих потужностей учасника - в межах Харківської області. Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, унеможливлює участь в торгах інших учасників, які розташовані за межами Харківської області однак, мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У статтях 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути дану, відверто дискримінаційну, вимогу. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2019 11:54
Вирішення:
Згідно вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону «Про публічні документи», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Таким чином, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, замовником здійснюється закупівля «ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, батон, здобна булочка, куліч пасхальний)» для потреби Замовника, у зв’язку з чим основною технічною вимогою для предмету закупівлі є його відповідність показникам якості та безпеки. Враховуючи час постачання предмету закупівлі, замовник вимагає від учасників підтвердження можливості постачати предмету закупівлі, саме в день виготовлення.
Також хочемо зазначити, що жодним пунктом тендерної документації не передбачається, що учасники даних торгів не мають права приймати участь у цих торгах, якщо їх потужності зареєстровані не в Харківській області. А відповідно до ч.6 Розділу ІІІ тендерної документації кожен учасник потужності якого зареєстровані за межами Харківської області повинен підтвердити можливість поставки товару до місця поставки у строки, які вказані у тендерній документації.
Тому тендерний комітет не вбачає у чому саме ця вимога є дискримінаційною по відношенню до вас.
Виходячи з наведеного, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Експлуатаційний дозвіл
Номер:
c63f780ed39a420f9123df17002b3794
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-06-000230-a.b1
Назва:
Експлуатаційний дозвіл
Вимога:
В Тендерній документації (У розділі 5 підпункт г) Квалiфiкацiйних критерiїв) зазначена вимога про надання «експлуатаційного дозволу( з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.». Відповідно до ч.2 ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження. Предметом закупівлі є хлібобулочні вироби, для виробника яких, можуть не використовуватися продукти тваринного походження в не переробленому вигляді, а тому для таких підприємств не потрібне отримання експлуатаційного дозволу. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки, дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Просимо виключити вимогу про надання експлуатаційного дозволу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2019 11:53
Вирішення:
Дякуємо вам за запитання, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено