• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування РРО та ремонту

на 2020 р за кошти підприємства

Завершена

19 355.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2019 17:44 - 10.12.2019 18:00
Вимога
Відхилено

Просьба, объяснить причину отказа

Номер: e8dcb9a3760840ff99b26ac60a75e757
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-05-001013-a.a1
Назва: Просьба, объяснить причину отказа
Вимога:
Добрый день. ПП ПОИСК СЕРВИС просит уточнить причину отказа заключения договора на техническое обслуживания РРО. Договор был предложен с выгодной ценой при сохранении всех выдвинутых условий ослуживания. Предприятие существует с 2012 и является приемников ООО ПОИСК СЕРВИС (ЦСО с 1994г.). Предприятие имеет все необходимые договора с заводом производителем и информационным экваером.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: РІШЕННЯ З РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ(ВИМОГ) по закупівлі послуги: код за ДК 021:2015 — 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування РРО та ремонту) на 2020 р (UA-2019-12-05-001013-а) Шановний учасник ПП “ПОИСК СЕРВИС”! За результатами розгляду Вашого вимоги від 17.12.2019 року  ID: UA-2019-12-05-001013-a.a1 про неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ПП «ПОИСК СЕРВИС» та пояснення причин відмови учаснику, повідомляємо наступне: Закупівля відбувалася, як допорогова і тому не регламентується Законом «Про публічні закупівлі», даний вид закупівель регламентується Наказом №10 від 19.03.2019р. ДП «Прозорро» зі змінами і усі рішення приймалися відповідно до нього. Пропозиція ПП “ПОИСК СЕРВИС” була відхилена правомірна, на підставі не відповідності пропозиції Учасника вимог Закупівлі. А саме: 1. Учасником не надано комерційну пропозицію (Додаток №2) після проведення Аукціону, 2. Довідка “Про наявність працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід” не відповідає вимогам Замовника . Шановний учасник ПП “ПОИСК СЕРВИС”, всі причини відхилення чітко вказані в протоколі про відхилення пропозиції учасника № 163 від 17.12.2019 р, який був оприлюднений 17.12.2019 р о 09:37 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн». Основна причина відхилення : Учасником не надано комерційну пропозицію (Додаток №2) після проведення Аукціону. Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, після проведення Аукціону Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель автоматично визначена найбільш економічно вигідною (або учасник, пропозиція якого є наступною за ранжуванням – у разі відхилення попередньої за ранжуванням комерційної пропозиції) повинен надати протягом 1 робочого дня з дати закінчення аукціону (або дати відхилення попередньої за ранжуванням комерційної пропозиції) через систему PROZORRO в електронному (сканованому або оцифрованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Комерційну пропозицію (Додаток №2) згідно результатів аукціону в електронному (сканованому або оцифрованому) вигляді, яка підписується керівником (або уповноваженою особою) та завірена печаткою . Зверталося увага Учасників на те, що без комерційної пропозиції, розміщеної на електронному майданчику від Учасника в розділі «ДОКУМЕНТИ ПРОПОЗИЦІЇ», розгляд пропозиції від Учасника стає неможливий! Така пропозиція буде відхилена! Учасник ПП “ПОИСК СЕРВИС” бачив та був ознайомлений з вищенаведеним попередження, про це свідчить наявність підпису та печатки на поданої до початку електронного аукціону комерційної пропозиції від ПП “ПОИСК СЕРВИС” Учасником не надано комерційну пропозицію (Додаток №2) після проведення Аукціону, Довідка “Про наявність працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід” не відповідає вимогам Замовника . Таким чином, пропозиція Учасника ПП «ПОИСК СЕРВИС» не відповідає вимогам Замовника до закупівлі та підлягає відхиленню. Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо що прийняте Тендерним комітетом КП "ККП" Протоколом № 163 від 17.12.2019 р рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОИСК СЕРВИС», являється правомірним та вірним і перегляду не підлягає. Вимоги скаржника ПП «ПОИСК СЕРВИС» вважати необґрунтованими. У задоволенні вимог відмовити. Вимоги залишити без задоволення. З повагою , Тендерний комітет КП “ККП” виконавець Секретар тендерного комітету, фахівець з публічних закупівель Ковалевська І.А.
Статус вимоги: Відхилено