-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування РРО та ремонту
на 2020 р за кошти підприємства
Завершена
19 355.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 97.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2019 17:44 - 10.12.2019 18:00
Вимога
Відхилено
Просьба, объяснить причину отказа
Номер:
e8dcb9a3760840ff99b26ac60a75e757
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-05-001013-a.a1
Назва:
Просьба, объяснить причину отказа
Вимога:
Добрый день. ПП ПОИСК СЕРВИС просит уточнить причину отказа заключения договора на техническое обслуживания РРО. Договор был предложен с выгодной ценой при сохранении всех выдвинутых условий ослуживания. Предприятие существует с 2012 и является приемников ООО ПОИСК СЕРВИС (ЦСО с 1994г.). Предприятие имеет все необходимые договора с заводом производителем и информационным экваером.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення з розгляду 17.12.2019 11:52
Дата подачі:
17.12.2019 10:29
Вирішення:
РІШЕННЯ З РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ(ВИМОГ)
по закупівлі послуги: код за ДК 021:2015 — 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування РРО та ремонту)
на 2020 р
(UA-2019-12-05-001013-а)
Шановний учасник ПП “ПОИСК СЕРВИС”!
За результатами розгляду Вашого вимоги від 17.12.2019 року ID: UA-2019-12-05-001013-a.a1 про неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ПП «ПОИСК СЕРВИС» та пояснення причин відмови учаснику, повідомляємо наступне:
Закупівля відбувалася, як допорогова і тому не регламентується Законом «Про публічні закупівлі», даний вид закупівель регламентується Наказом №10 від 19.03.2019р. ДП «Прозорро» зі змінами і усі рішення приймалися відповідно до нього.
Пропозиція ПП “ПОИСК СЕРВИС” була відхилена правомірна, на підставі не відповідності пропозиції Учасника вимог Закупівлі. А саме:
1. Учасником не надано комерційну пропозицію (Додаток №2) після проведення Аукціону,
2. Довідка “Про наявність працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід” не відповідає вимогам Замовника .
Шановний учасник ПП “ПОИСК СЕРВИС”, всі причини відхилення чітко вказані в протоколі про відхилення пропозиції учасника № 163 від 17.12.2019 р, який був оприлюднений 17.12.2019 р о 09:37 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн».
Основна причина відхилення : Учасником не надано комерційну пропозицію (Додаток №2) після проведення Аукціону.
Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, після проведення Аукціону Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель автоматично визначена найбільш економічно вигідною (або учасник, пропозиція якого є наступною за ранжуванням – у разі відхилення попередньої за ранжуванням комерційної пропозиції) повинен надати протягом 1 робочого дня з дати закінчення аукціону (або дати відхилення попередньої за ранжуванням комерційної пропозиції) через систему PROZORRO в електронному (сканованому або оцифрованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Комерційну пропозицію (Додаток №2) згідно результатів аукціону в електронному (сканованому або оцифрованому) вигляді, яка підписується керівником (або уповноваженою особою) та завірена печаткою .
Зверталося увага Учасників на те, що без комерційної пропозиції, розміщеної на електронному майданчику від Учасника в розділі «ДОКУМЕНТИ ПРОПОЗИЦІЇ», розгляд пропозиції від Учасника стає неможливий! Така пропозиція буде відхилена!
Учасник ПП “ПОИСК СЕРВИС” бачив та був ознайомлений з вищенаведеним попередження, про це свідчить наявність підпису та печатки на поданої до початку електронного аукціону комерційної пропозиції від ПП “ПОИСК СЕРВИС”
Учасником не надано комерційну пропозицію (Додаток №2) після проведення Аукціону, Довідка “Про наявність працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід” не відповідає вимогам Замовника .
Таким чином, пропозиція Учасника ПП «ПОИСК СЕРВИС» не відповідає вимогам Замовника до закупівлі та підлягає відхиленню.
Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо що прийняте Тендерним комітетом КП "ККП" Протоколом № 163 від 17.12.2019 р рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОИСК СЕРВИС», являється правомірним та вірним і перегляду не підлягає.
Вимоги скаржника ПП «ПОИСК СЕРВИС» вважати необґрунтованими. У задоволенні вимог відмовити. Вимоги залишити без задоволення.
З повагою , Тендерний комітет КП “ККП”
виконавець Секретар тендерного комітету,
фахівець з публічних закупівель Ковалевська І.А.
Статус вимоги:
Відхилено