• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби

Завершена

40 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2019 17:02 - 06.12.2019 18:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в Оголошення

Номер: fd7921781e0d454a9925c093e395d8c2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-05-002445-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно поданого вами Оголошення (UA-2019-12-05-002445-c) на Дезінфікуючі засоби, закупівля проводиться за кодом ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція і постає питання в учасників: яким чином сюди потрапила позиція 6. «Неософт» Засіб для догляду за шкірою рук. Засіб у вигляді емульсії типу «масло у воді».. , та позиція 7. «Пимол» Засіб для очищення та миття поверхонь в т.ч. санітарно-побутових приміщень, санітарно-технічного обладнання тощо. Надати копію декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів Тож Замовник грубо порушив визначення предмету закупівлі в дезінфікуючі засоби включили ще й інші коди, які належать до: 1. Засобів для догляду за шкірою рук та 2. Миючі засоби. Отже це є грубе порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 та Закону України «Про публічні закупівлі», що призводить до непрозорості, дискримінації учасників. Крім цього, Замовником порушено Закон України «Про публічні закупівлі» викладаючи дискримінаційні вимоги. п.9. У разі, коли у переліку предмету закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на тендер зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Цей пункт носить формальний характер, бо згідно п. 2. Дозування, форма випуску, концентрація повинні відповідати специфікації. Учасник повинен надати Таблицю відповідності запропонованих засобів медико-технічним вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 1 зазначенням конкретного пункту нормативного документа на запропонований засіб. Тож виникає питання, а чи знає Замовник хоча б один засіб з подібним, вірніше точно таким складом? Ні, їх не має і це підтверджує Державний реєстр дезінфікуючих засобів. Якщо не має еквівалентів за складом, то як можна їх надати? Отже вимога до складу засобів є надуманою та дискримінаційною, бо головна функція дезінфікуючих це знищення (видалення) в зовнішньому середовищі збудників інфекційних та паразитарних хвороб і тому Міністерство охорони здоров’я не придумала жодного наказу про заборону чи рекомендації щодо активно-діючих речовин та їх обмеження, але при цьому вони повинні бути зареєстровані, отже дозволені для застосування у відповідних галузях у відповідності до чинного законодавства України. Окрім дискримінаційних вимог до складу, є вимога до Европейських стандартів, яка чомусь викладена вибірково (позиція 4), тобто не до всіх засобів застосовується така вимога. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Отже, вимоги Замовника є дискримінаційними, відповідають лише заявленим засобам, тож закупівля носить упереджений характер що не відповідає принципам Закону України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З метою уникнення ділення предмету закупівлі на частини та приведення Оголошення у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454, ВИМАГАЄМО привести у відповідність до чинного законодавства України Оголошення та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, що зазначені в Оголошенні про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель Дезінфікуючі засоби ((UA-2019-12-05-002445-c)). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу із закупівлі вилучені позиція 6. «Неософт» Засіб для догляду за шкірою рук. Засіб у вигляді емульсії типу «масло у воді».. , та позиція 7. «Пимол» Засіб для очищення та миття поверхонь в т.ч. санітарно-побутових приміщень, санітарно-технічного обладнання тощо. Щодо вказівки на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, нагадуємо, що допорогові закупівлі не регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі» і посилання на конкретне найменування товару не заборонено
Статус вимоги: Задоволено