-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (Паливні гранули (Пелети))
Торги відмінено
615 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 079.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 079.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2019 14:28 - 17.12.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
оскарження умов закупівлі
Номер:
1bc00d0d6db64c0c9106598f9c4ada07
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-05-001485-c.a1
Назва:
оскарження умов закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на тендерну документацію, що містить дискримінаційні положення
Замовником торгів – Дошкільним навчальним закладом “Дзвіночок” Гайсинської міської ради (далі — ДНЗ “Дзвіночок”, Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-05-001485-c.
ФОП АРСІЄНКО КАРИНА ПЕТРІВНА (надалі — суб’єкт оскарження) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері. Предметом закупівлі є паливо (Паливні гранули (пелети) код ДК 021:2015 (CPV): 09110000-3 , що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
З цих підстав, 06.12.2019 я зверталася до Замовника в телефонному режимі щодо порушення ДНЗ “Дзвіночок” основних принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема включення до тендерної документації дискримінаційних положень, але моє звернення було відхилено.
Скаржник вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», що полягає у наступному:
1) В п. 1.3 Розділу 1 Тендерної документації “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази”, Замовник встановив, що у разі, якщо Учасник процедури закупівлі користується власним автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде поставлятися товар, та копії свідоцтв про реєстрацію технічного засобу для навантаження. У разі якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (орендованим) автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати :
- копію договору оренди транспортних засобів та технічних засобів для навантаження.
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар.
При цьому, беручи до уваги, що відповідно до Додатку № 7 до Тендерної документації, а також в п.5.6 проекту договору про закупівлю, фасовка товару (продукції) має бути 15-30 кг., є не зрозумілим, чому Замовник для навантаження/розвантаження продукції, вимагає наявності у Учасника саме технічних засобів для навантаження.
Більш того, відповідно до чинного законодавства учасники не обмежені у наявності матеріально-технічної бази на підставі права власності або на підставі оренди/суборенди. Чинним законодавством надано право Учасникам залучати транспорт та механізми на підставі договору надання послуг. Крім того, вимога Тендерної документації щодо наявності в Учасника саме технічних засобів для навантаження Замовником не обгрунтовується і обмежує коло учасників, які мають у своєму розпорядження найманих осіб (вантажник) для навантаження/розвантаження продукції.
Виходячи з цього, Замовнику слід скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну, оскільки вона обмежує коло учасників.
2) Відповідно до Додатку № 7 до Тендерної документації, а також в п.5.6 проекту договору про закупівлю, фасовка товару (продукції) має бути 15-30 кг. При цьому, Замовником зазначена вимога жодним чином не обгрунтовується, а також, вага мішку (фасовки) жодним чином не впливає на якість пелети, на її якості згоряння, тощо. Натомість, така безпідставна вимога Замовника щодо фасування продукції саме 15-30 кг., обмежує коло учасників, які здійснюють фасування своєї продукції в мішки з іншою вагою, наприклад, 40-50кг.
Виходячи з цього, Замовнику слід змінити дискримінаційне формулювання зазначеної вимоги у Тендерній документації зазначивши, що фасовка товару (продукції) має бути 15-50 кг.
3)Відповідно до п. 3.1 розділу 3 Тендерної документації “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору”, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме копію договору за 2016 , 2017 або 2018 роки, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
При цьому, Замовник жодним чином не обґрунтовує та не пояснює, чому він вважає, що виконання аналогічних договорів саме у 2016, 2017 або 2018 роках переконливо свідчить про наявність в учасника необхідного досвіду, чим договори в ці роки відрізняються від аналогічних договорів укладених і виконаних учасником наприклад в 2015 або в 2019 роках?
Отже, Замовник заздалегідь безпідставно дискримінує тих учасників, які виконували аналогічні договори в інших роках, не зазначених Замовником, та тим самим Замовник прямо порушує вимоги ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зазначена вимога має бути виключена Замовником як дискримінаційна та Замовник має внести такі зміни до Тендерної документації, які дадуть можливість надати тендерні пропозиції тим учасникам, які виконували аналогічні договори і за 2019 рік, враховуючи що наразі вже кінець 2019 року. Просимо Вас змінити норму в тендерній документації про 2016, 2017 або 2018 роки на формулювання «виконання аналогічних договорів» без вказання року, тому що підприємства, які почали працювати у 2019 р і мають досвід роботи за цей рік, не мають змоги взяти участь у цьому тендері, що є дискримінацією і порушує вимоги ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3, а також порушив вимоги ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає заборону на встановлення дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Оскільки вищевказані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призведуть до неправомірного прийняття пропозиції інших учасників та, в свою чергу, призведуть до незаконного визначення переможця торгів.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-05-001485-c.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою
Фізична особа-підприємець К.П. Арсієнко
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на АМКУ тендерна документація_Дзвіночок 77777777777777.doc 16.12.2019 17:43
- Скарга Арсиенко 3 стр на Дзв.jpg 16.12.2019 17:43
- Скарга Арсиенко 2 стр на Дзв.jpg 16.12.2019 17:43
- invoice6699774761948813417566730769086556811.pdf 16.12.2019 17:43
- Скарга Арсиенко 1 стр на Дзв.jpg 16.12.2019 17:43
- sign.p7s 16.12.2019 19:43
- Рішення від 19.12.2019 № 18928 (+лист Замовнику).pdf 19.12.2019 18:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2019 17:43