• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове та молочні пасти

Масло вершкове не менше 72,5% жир. фас.

Торги не відбулися

91 387.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2016 16:47 - 28.11.2016 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів процедури закупівлі. Щодо санітарних паспортів

Номер: d76acbb410a74b29a4b3e40ef54cb01b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-16-001256-b.b1
Назва: Оскарження результатів процедури закупівлі. Щодо санітарних паспортів
Вимога:
Замовником було прийнято безпідставне та необґрунтоване рішення щодо пропозицій обох Учасників закупівлі. Зокрема, Замовником було зазначено, що у складі пропозиції відсутні санітарні паспорти на автомобілі. Надане роз’яснення, щодо надання санітарних паспортів було видане ТОВ «Антонівському м’ясокомбінату», яке не має ніякого документального підтвердження відношення до закупівлі «масла вершкового» та підприємства ТОВ «Українська промислово-логістична група Зиск» взагалі. На вищенаведене зазначаємо, що Санепідемслужбою, а потім і її правонаступником - Держприродспоживчслужбою, було видано роз’яснення щодо порядку видачі санітарних паспортів. Дані роз’яснення було розміщено на офіційних сайтах зазначених установ на основі аналізу чинного законодавства. Так, за посиланням http://www.ses.lviv.ua/index.php?id=255 доступне роз’яснення Санепідемслужби, яке містить посилання на лист від 29.02.2016р. № 08.19-438/20, копію якого і було надано у складі пропозиції Учасника. Дане роз’яснення надане за письмовим зверненням ТОВ «Антонівський м’ясокомбінат», але його положення та чинне законодавство не змінюються при постачанні масла чи м'яса. Дане роз’яснення вказує на шляхи застосування вимог Закону і є дійсним для всіх підприємств, а не тільки для м’ясокомбінату. Також, за посиланням http://dpss-lviv.org.ua/shhodo-vidachi-sanitarnix-pasportiv-na-avtotransport-yakij-perevozit-xarchovi-produkti/ та http://consumer.lviv.ua/news/schodo-vidminy-sanitarnyh-pasportiv-na-avtotransport-po-perevezennyu-produktiv-harchuvannya.html вже Дерприродспоживчслужба надає ідентичне пояснення щодо санпаспортів. Щодо посилання Замовника на Сан Пін №5781-91, то доводимо до відома, що дані Санітарні правила скасовано Розпорядженням КМУ (доступне за посиланням http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248850007) і яке вступить у дію з 01.01.2017 року (тобто,ці правила діятимуть лише до кінця року). На підставі вищевикладеного, відхилення Учасника з цих пістав є таким, що грубо порушує норми чинного законодавства і є незаконним.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітету в своїй діяльності керується законодавчими нормами, а на сам перед піклується про безпеку та здоров’я дітей в закладах освіти.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів процедури закупівлі. Щодо медичних книжок

Номер: d7e62163dd1244a3ba860e15d861a24d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-16-001256-b.b2
Назва: Оскарження результатів процедури закупівлі. Щодо медичних книжок
Вимога:
Замовником було прийнято безпідставне та необґрунтоване рішення щодо пропозицій обох Учасників закупівлі. Замовник зазначає, що копії медичних книжок двох водіїв надано без медичних карток які повинні містити обов’язкові відмітки результатів медичного огляду, згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог Замовника, не вимагалося надання медичних карток, а лише санітарних книжок. Наголошуємо, що МОЗ України Наказом №150 від 21.02.2013р. (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0662-13) та Наказом №583 від 08.07.2013р. (http://www.moz.gov.ua/ua/portal/dn_20130708_0583.html) затвердило нову форму первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка", яка не містить інформації про особисті дані людини, а відображає лише допуск до роботи та надає інформацію про проходження медичного огляду. Форма доступна до ознайомлення та завантаження за посиланням - http://zakon4.rada.gov.ua/laws/file/text/15/f399507n39.doc. Дана форма не передбачає проставлення результатів медоглядів працівників. Результати медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров’я заносяться до Картки працівника, який підлягає медичному огляду за формою, наведеною у додатку 7 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом МОЗ від 21.05.2007р. № 246, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о), затверджена наказом МОЗ від 14.02.2012р. № 110. Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров’я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника і надається Комісії під час проведення медичних оглядів. Відхилення пропозиції обох Учасників з підстав ненадання конфіденційної інформації та документів, що не вимагалися до надання у складі пропозиції, є таким, що грубо порушує норми чинного законодавства. Дане рішення підлягає перегляду. Пропозиція Учасника, що є найбільш
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітету в своїй діяльності керується законодавчими нормами, а на сам перед піклується про безпеку та здоров’я дітей в закладах освіти. В тендерній документації у переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника чітко вказано: надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) з усіма чинними відмітками результатів медичного огляду . Тобто медична картка це є невід’ємна частина медичної книжки яка містить обов’язкові відмітки результатів медичного огляду згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов'язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 ( із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 327 від 15.05.2014) .
Статус вимоги: Задоволено