• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року

Завершена

713 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2019 10:55 - 18.12.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації

Номер: 6423f6ddacd94128969e6ceaf871f08a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-05-000524-c.b1
Назва: Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15130000-8 м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаются лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні))
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Запитання! Замовнику не зовсім зрозуміло запитання Учасника, а також посилання згідно яких Учасник аргументує свою точку зору. Виходячи з сукупності тексту та інформації вказаної в запитанні(обговоренні) Замовник повідомляє наступне: 1. Відповідно до того , що Учасник вказує у запитанні, а саме: - «Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15130000-8 м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"?»; Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» . Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);». Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України. Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини. У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами. Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними. Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення. Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоров’я, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції. 2. Щодо вказаних посилань на ст. 25, 44 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також те що Учасник вказує про транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам вище згаданих статей. Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.
Статус вимоги: Не задоволено